20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke - Newcastle 19/3 kl. 16:00  (Lest 23659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andrei

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 19/3 kl. 16:00
« Svar #285 på: 25. Mars 2011, 10:19 »
Tror også Aston Villa skal slite med og holde plassen hvis dette viser seg og stemme.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3117715.ece

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 25. Mars 2011, 12:42 »
Det har stått skrevet stygge ord på veggen for Aston Villa hele denne sesongen, og Houllier har vel kanskje ikke akkurat bidratt til forsoning. Hvis dette stemmer - Daily Mail er riktignok ikke den mest seriøse avisen, men heller ikke den mest useriøse - så er dagene i PL mer eller mindre talte for Aston Villa.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 25. Mars 2011, 13:38 »
GH og Villa vil få det svært tøft om dette stemmer. Dårlig harmoni mellom spillere og manager er dømt til elendighet. Tror ikke GH har mistet grepet, han har bare aldri hatt det.

Men for å diskutere Newcastle og nedrykkskampen, så er vi er ikke så håpløse som 4-0 tap mot Stoke skulle tilsi. Alle som så kampen er av den oppfatning at dette ikke var en 4-0 kamp. Men vi slipper inn for enkle mål. Vi har alt for lett for å miste fokus og havne på hæla i perioder når vi blir hardt presset eller får mål i mot. Sett bort i fra den legendariske Arsenal-kampen, har vi hatt problemer med å slå tilbake og snu kamper denne sesongen. Sprer angsten seg blant spillerne er man ferdig, rett og slett. Nedrykksspøkelset ble vi godt godt kjent med for et par år siden.. Mitt tips har lenge vært at 38 poeng holder til å berge plassen.

Huff som jeg ønsker tre poeng mot Wolves...og jeg har selvfølgelig kjempetrua på at vi klarer det :)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #288 på: 25. Mars 2011, 14:38 »
Hvis det som står skrevet om Aston Villa er tilfelle så skjønner jeg at klubben sliter. De reglene der er da ikke så grusomme, kanskje med unntak av bøtenivået og at man kun får snakke med Houllier. Tipper at grunnen til at disse gutta er i tenkeboksen er mer innviklet enn som så.

Nå vet jeg ikke helt hva som ligger i dette, men om Houllier er den eneste som spillerne får snakke med så høres det pussig ut. Men at man ikke kan gå rett til eier med sine problem høres da fornuftig ut, ville ikke falt meg inn å gått rett til adm. dir. eller eier av selskapet jeg jobber i med personalproblemer jeg eventuelt hadde, iallefall ikke uten å høre med/orientere personal eller overordnet.

Samme om bøtenivået, det sier ikke mye at man får 10% lønnstrekk hver gang man kommer for sent. Er det av en ukeslønn? Månedslønn? Hvor lenge varer trekket? Hvor lenge står forsentkommingen osv.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 25. Mars 2011, 17:02 »
Tror også Aston Villa skal slite med og holde plassen hvis dette viser seg og stemme.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3117715.ece

De må isåfall skrape sammen nok poeng i de 6 neste kampene som er Everton (b), NUFC (h), West Ham (b), Stoke (h), WBA (b) og Wigan (h). De 2 siste kampene som er mot Arsenal og Liverpool tviler jeg de får noe særlig ut av.

Må også nevne at det kun er Wolverhampton som er dårligere enn Villa på bortebane. Wolverhampton vant forøvrig sin 2. bortekamp for sesongen i sist ligarunde mot nettopp Aston Villa.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 27. Mars 2011, 11:17 »
Må også nevne at det kun er Wolverhampton som er dårligere enn Villa på bortebane. Wolverhampton vant forøvrig sin 2. bortekamp for sesongen i sist ligarunde mot nettopp Aston Villa.

Å enklere blir det ikke å vinne kamper ettersom Kevin Doyle ble skadet i lørdagens landskamp mellom Irland og Makedonia. Sannsynligvis ute resten av sesongen.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6837102,00.html