20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1140 på: 27. Sep. 2011, 10:26 »
Dere har jo helt jævli program igjen, så desverre, håper på sogneslakt :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 27. Sep. 2011, 11:49 »
No shit! Dere slo selveste Sarpsborg. Hvilken fantastisk prestasjon da, gitt.
De er jo mer fortapt enn Start om dagen, stakkar.

Sutre videre? Jeg skjønner ikke helt greia med den saken, men det er da for pokker ingen tvil om at et kne i magen ikke er spesielt bra, eller noe i nærheten av fair play?

Kjære Brann-supportere: VIF vant. So what? GET OVER IT!
Dere skal tidsnok få høre det når dere kommer til Lerkendal. Stakkars Bergen, stakkars Brann.
Vi er fremdeles på bronseplass, og forhåpentligvis er vi to plasser høyere oppe når sesongen er over.

Har du fått mensen i dag? Tror ikke det er så mange Brann-supportere som sørger over resultatet i VIF-RBK for å si det sånn, så du kan nok slutte å bekymre deg.

Men ja, du har rett. RBK slår utvilsomt Brann på Lerkendal. Spesielt nå som Brann-spillerne virker rimelig perplekse og opptatt av helt andre ting enn fotball etter Torp-kollapsen. Det blir revansj for RBK etter serieåpningen på Stadion, medaljehåpet er det egentlig ingenting igjen av for Brann, og jeg håper bare vi kommer sterkt tilbake i cupfinalen. :)

Seriesesongen var moro så lenge det varte, men nå er det ganske åpenbart at TIL, MFK og RBK tar medaljene.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 27. Sep. 2011, 11:57 »
Men å ta så til de grader av? For å ha slått Sarpsborg, som har vært i fritt fall i det siste? Selv for FFK skal det være grei skuring, og det var det også.
Hvem har tatt så til de grader av?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 27. Sep. 2011, 14:32 »
Det var bare det utbruddet ditt jeg syntes var noget uvanlig. Men det kan godt hende det var vanlig, bare jeg som ikke har fått det med meg at du bryter ut på den måten etter at FFK har vunnet en kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 27. Sep. 2011, 15:41 »
Jeg trur du bør finne på andre ting enn å komme på forumet hvis du har en dårlig dag Joakim. Er du 12 år? Har ikke sett på makan til tulling jeg.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 27. Sep. 2011, 17:27 »
Det var bare det utbruddet ditt jeg syntes var noget uvanlig. Men det kan godt hende det var vanlig, bare jeg som ikke har fått det med meg at du bryter ut på den måten etter at FFK har vunnet en kamp.

Hehe, tror ikke du er den som skal stå i brensjen for at innleggene i tråden skal være objektiv og blottet for følelser - for å si det pent. Ser på det som ganske naturlig å glede seg over seier mot de man hater mest.

Skal jævlig mye til for at Brann både får poeng mot RBK og at RBK ikke tar medalje til slutt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 27. Sep. 2011, 17:43 »
Joakim: av og til kan man bare droppe å poste

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 28. Sep. 2011, 07:45 »
Dere har jo helt jævli program igjen, så desverre, håper på sogneslakt :P

Forskjellen på de og oss er at de plutselig kan ta en overraskende seier innimellom. Derfor ligger de så langt foran. :-\

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1148 på: 28. Sep. 2011, 08:47 »
Er det forskjellen på Sogndal og Start? Lol

Vi har vunnet 2 hjemmekamper på rad, og ble ranet borte mot enga. Kan fort ta 3 poeng mot aalesund som vi spilte helt jevnt med i semien. Er lenge igjen ennå...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 28. Sep. 2011, 22:04 »
http://www.dagbladet.no/2011/09/28/sport/fotball/tippeligaen/tv_2/vegard_jansen_hagen/18336530/

Hva tror folk om dette? Det kunne jo vært litt spennende, og det kunne gitt et fascinerende nytt perspektiv på kampene. Men jeg tror først og fremst det ville blitt et hjelpemiddel for mediene til å skape tabloide saker og konstruere konflikter. Har mine tvil om at særlig mange fotballdommere eller -spillere ville likt idéen uansett.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1150 på: 28. Sep. 2011, 23:35 »
Dommeren snakke i kjeften på kommentatoren? :P
« Siste redigering: 28. Sep. 2011, 23:40 av thomashaer »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 28. Sep. 2011, 23:39 »
Er det forskjellen på Sogndal og Start? Lol

Vi har vunnet 2 hjemmekamper på rad, og ble ranet borte mot enga. Kan fort ta 3 poeng mot aalesund som vi spilte helt jevnt med i semien. Er lenge igjen ennå...

Ja.

Vi møtte et veldig svakt Sarpsborg lag hjemme og vant med nød og neppe 1-0.. Lillestrøm er heller ikke mye å skryte av for tiden, selv om 3-0 var et ganske sterkt resultat. Tror Sogndal kommer til å ta noen poeng på slutten, og luka er stor nok fra før. Tror det er veldig liten sjanse for Start å holde seg.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 29. Sep. 2011, 10:03 »
Hehe, ja helt enig at det ser vanskelig ut, men er ikke enig i det du sier forskjellen på lagene er. Vi har en tropp som minst bør klare en plassering midt på tabellen, vi har toppscoreren i TL, men vi har hatt veldig mye stang ut. Alt sitter i hodet på spillerne, og det virker som noe har løsnet nå. Håper bare ikke det er for sent.

Sogndal taper garantert mot FFK, og tar vi AaFK da så ser jeg lys i tunellen!
Forrige gang vi rykket ned hadde vi vel en luke på 6-7 poeng ned 3 runder før slutt. Ingenting er umulig!
« Siste redigering: 29. Sep. 2011, 10:06 av Andy »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 29. Sep. 2011, 10:43 »
SIL taper "garantert" mot FFK? :P

Det tror jeg ikke. Sogndal har vist minst like god form som gutta fra plankebyen i det siste.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1154 på: 29. Sep. 2011, 11:21 »
Sogndal skal nok få det tøft mot et høytflyvende FFK etter seieren mot 08. Men på den andre siden har FFK vært meget ræva før den kampen, så kampen på søndag er nok mer åpen enn hva mange tror. Men det at Sogndal mangler Halvorsen, Elvis og Hopen gjør vel ikke oppgaven deres noe enklere.