20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157548 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1125 på: 26. Sep. 2011, 12:28 »
Hvorfor? Som han sier selv er det interessant å ha noen å diskutere med og all den tid han ikke klager på noen hendelser i det hele tatt etter kampen ser jeg ærlig talt ikke det store problemet. Det at Andresen applauderer at en av hans spillere nesten kvester keeperen vår er selvfølgelig i en helt annen divisjon.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 26. Sep. 2011, 12:39 »
Hehe, i og med at Martin Andresen grise-eide N.A. Eggen for et par år siden (?) i liknende tv-intervju direkte på TV2 kan man vel si at RBK-leiren nesten klarte å utlikne med det her. Må si at jeg for øvrig synes det er utrolig overreaksjon fra Jönsson, og tenker egentlig at de aller fleste trenere liker å se at spillere på laget sitt gjør en god innsats med høy tenning til tross for at man er bortpå motstanderens spiller etterpå.

Når Jönsson også bruker mer tid på å sutre til 4.dommeren enn å dirigere sitt nykomponerte multimillionerslag, så blir kritikken her smått latterlig.  :P

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 26. Sep. 2011, 12:52 »
Det virker som Andresen godter seg når han ser reprisen over hvor stygt det er, og det er ufint. Ikke rart Janne reagerer.

Og VIF har lagt Barca-stilen på hylla eller? Ikke mye som minte om det i går.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 26. Sep. 2011, 13:20 »
VIF har aldri sagt dem spiller som Barca. Det er media som har skapt den sammenligningen.
Jeg skjønner godt at Andresen valgte å trekke hele laget tilbake når Stoor ble utvist, selv om det var flaut å se på. Jeg for min del hadde helst sett at Nielsen hadde stått igjen på topp. Men nå skal det sies at av de fire minuttene overtid, så hadde vel Enga ballen på trøndera sin halvdel såogsi konstant.
Uavgjort hadde vært helt greit, men akkurat i går hadde Enga det lille ekstra som trengtes for å vinne kampen.
Rosenborg har fortsatt størst sjans på tredjeplassen, men nå kan det i det minste bli ørlitt spenning ut sesongen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 26. Sep. 2011, 14:02 »
Men tydelig at Andresen har gått løs på sin stolthet for å få litt poeng. Det taktiske grepet i går var latterlig, hadde fått enda bedre effekt med å ha en Nielsen på topp som du sier. De inviterte RBK inn, bare RBK som tok sjansen meget dårlig.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 26. Sep. 2011, 15:10 »
http://www.dagbladet.no/2011/09/26/sport/fotball/tippeligaen/brann/carl-erik_torp/18302984/

I tunnelen stoppet hjertet en gang til...  :-\ Det kunne virkleg ha blitt ille dette, får håpe han kjem seg tilbake.  :)

Ja, det må være utrolig ekkelt for ham å vite at han sannsynligvis er disponert for noe slikt. Hadde noe slikt skjedd utenfor kamp eller trening, så er vel sjansen liten for å overleve.

Hvis man finner ut at det er forbundet med noen ekstra risiko for ham å fortsette som fotballspiller, noe jeg vil tro er veldig sannsynlig, så håper jeg egentlig han tar en Ståle Solbakken og IKKE kommer tilbake. Evt må bare Brann sette foten ned.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 26. Sep. 2011, 15:37 »
Hehe, litt vittig når han ser situasjonen etterpå. Man ser jo at han blir griseflau og ikke helt vet hva han skal si.

Andresen eller Jönsson?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 26. Sep. 2011, 15:38 »
Forresten syk scoring av Jone Samuelsen i går! Heading fra bak midtbanen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 26. Sep. 2011, 17:32 »
Forresten syk scoring av Jone Samuelsen i går! Heading fra bak midtbanen!
Sånn passe flaks...
Merkelig scoring. Men mål er mål, og for min del synes jeg det var veldig bra at Odd slo Tromsø, slik at avstanden oppover er nøyaktig den samme som før helgens runde. Det var en fattig trøst når vi ikke greide å straffe Andresens idioter i går.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 26. Sep. 2011, 18:46 »
Jönsson gjør alt mer pinlig ved å stille opp på TV2 dagen etterpå og sutre videre. Herregud.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 26. Sep. 2011, 21:40 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 27. Sep. 2011, 09:34 »
No shit! Dere slo selveste Sarpsborg. Hvilken fantastisk prestasjon da, gitt.
De er jo mer fortapt enn Start om dagen, stakkar.

Sutre videre? Jeg skjønner ikke helt greia med den saken, men det er da for pokker ingen tvil om at et kne i magen ikke er spesielt bra, eller noe i nærheten av fair play?

Kjære Brann-supportere: VIF vant. So what? GET OVER IT!
Dere skal tidsnok få høre det når dere kommer til Lerkendal. Stakkars Bergen, stakkars Brann.
Vi er fremdeles på bronseplass, og forhåpentligvis er vi to plasser høyere oppe når sesongen er over.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 27. Sep. 2011, 09:52 »
Ikke bare var det et lokaloppgjør, men med tanke på tabellplasseringa var det jo en veldig viktig kamp for Fredrikstad. Nå har de ei lita luke på Start.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 27. Sep. 2011, 09:58 »
At det er et skikkelig lokalderby har jeg selvfølgelig skjønt. Og jeg vet at slike kamper KAN leve sitt eget liv. Jeg hadde personlig håpet at S08 skulle vinne, men kan ikke si meg spesielt overrasket over at FFK vant ganske enkelt. Det var en ekstremt viktig kamp for begge lag. Såpass følger jeg med. FFK har ei luke på Start nå, mens Sarpsborg er fortapt på bunnen av tabellen. Krise for Særp, fantastisk for FFK.

Men å ta så til de grader av? For å ha slått Sarpsborg, som har vært i fritt fall i det siste? Selv for FFK skal det være grei skuring, og det var det også.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 27. Sep. 2011, 09:59 »
Får bare heie på FFK videre nå mot Sogndal som har flere suspensjoner. Men ser stygt ut uansett dette!! Slår vi AaFK har vi hvertfall en fair sjanse.