20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00  (Lest 89330 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00
« Svar #465 på: 06. Feb. 2011, 22:13 »
Kan ikkje komme på ein einaste kamp denne sesongen der Willo har vore den desidert svakaste i forsvarsfiraren. Dei kampane han har sugd kraftig i, har vore kampar der resten av laget har spelt pissdårlig (jf. Bolton). Mens mot Arsenal på Emirates var han like suveren som Colo.

Colo er sjølvsagt ein langt meir komplett midtstoppar, og eg rangerer også Saylor over Willo. Men dersom dei tre andre i backfiraren fungerer som dei har hatt for vane denne sesongen, er sjansane små for at Willo drit seg ut i same stil som 1. omgang i går.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #466 på: 06. Feb. 2011, 22:43 »
Nei, jeg sier ikke at Willo er håpløs, jeg sier at bridge er håpløs. I dag markerte han zigic på en noe utilstrekkelig måte

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 07. Feb. 2011, 01:35 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1354261/Newcastle-4-Arsenal-4-The-inside-line-greatest-comeback.html?

En slags timeline for tidenes comeback i PL. Pardew må ha vært temmelig illsint i pausen - dette sier Tiote:
Newcastle midfielder says: 'The manager was furious, shouting, and there were things thrown. He kept the same team because he said it was up to us.' Joey Barton adds: 'We were thinking double figures, they were that good.'

Og Pardew sier dette:
One supporter berates Pardew behind the dug-out. 'Go Pardew,' he screams. 'Just walk away now. Can't you see people are leaving the stadium?'

The Newcastle boss hears every word. 'I was aware of him. And that ain't the first time it's happened,' Pardew said. 'If I was a fan, I'd be questioning the manager about the preparation of that team.'

Må si jeg er ganske fornøyd med hvordan Pardew løste dette - gjennom å la de samme 11 spillerne rette opp feila de gjorde før pause. Du så jo at spesielt Enrique, Colo og Williamson som var relativt katastrofale før pause våknet etter pausa. Hadde jo ikke blitt sjokkert dersom Perch eller Campbell hadde kommet inn for Willie istedet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Siste redigering: 07. Feb. 2011, 06:56 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #469 på: 07. Feb. 2011, 08:26 »
Hahaha, Hør på denne kommentatoren, liten tvil om hvem han holder med.
BOOM BOOM CHEIK CHEIK THE ROOM :D

http://www.realradionortheast.co.uk/player/listen-again/kdfklf39/listen-9175/

If it has tits or wheels, count on problems!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 07. Feb. 2011, 08:30 »
Da er det bevist ein gang for alle, Wenger er ein dårleg tapar.

Rart Newcastle fekk eine målet annulert om kampen var fixed. (Som faktisk var mål) Eg trudde virkleg ikkje Arsenal og Wenger sank så lavt. Der mista eg den siste lille respekten eg hadde igjen for Arsenal. Wenger er rett og slett tragisk, klagar på at andre lag taklar spelarane hans(Snakkar ikkje om Newcastle kampen i helga da), men alike vel toppar Arsenal kortstatestikk ane sammen med Man.City!

What else is new?!  :)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #471 på: 07. Feb. 2011, 08:49 »
Sies at Arsenal skal komme med en offisiel uttalelse om det i dag.

They talked about it on french tv:
- the information come from german police and Interpol
- there's a big suspicion on this game, and according to reports there's a investigation from Interpol
so it's definitely not a joke, wait and see .....

Leste dette på online gooner forumet fra en kar som bor i frankrike.

Hentet fra VGD.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 07. Feb. 2011, 09:31 »
Jeg nekter å tro at det skal, i 2011, med 1000 kameraer, 2 lag med spillere og støtteapparat samt en dommerstab, 52 000 på trubunen, kommentatorer og eksperter, skal være fysisk MULIG, å konstruere en 4-4 (!!!) kamp.

Hadde mye heller valgt en kamp nedover i systemet, med mye mindre oppmerksomhet rundt.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #473 på: 07. Feb. 2011, 11:00 »
Hvor langt ute stod egentlig Tiote på skuddet sitt? Ser ut som ett sted mellom 20 og 25 meter utifra bildene. Engelske media snakker om 20 yards som tilsvarer drøye 18 meter. Men det så unektelig lenger ut...

Noen som vet?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 07. Feb. 2011, 12:01 »
Hahaha, Hør på denne kommentatoren, liten tvil om hvem han holder med.
BOOM BOOM CHEIK CHEIK THE ROOM :D

http://www.realradionortheast.co.uk/player/listen-again/kdfklf39/listen-9175/

Nydelig :)
Får grei ståpels :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 07. Feb. 2011, 12:08 »
Har hørt det klippet et titalls ganger. Like deilig hver gang!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #476 på: 07. Feb. 2011, 12:22 »
Hvor langt ute stod egentlig Tiote på skuddet sitt? Ser ut som ett sted mellom 20 og 25 meter utifra bildene. Engelske media snakker om 20 yards som tilsvarer drøye 18 meter. Men det så unektelig lenger ut...

Noen som vet?

Fra straffe merket (10,9728m) er det 9,1444 til ringen rundt 16 meteren (16,4592m)
Det vil si 10,9728 + 9,1444 = 20,1172 m
Ringen rundt 16 meteren da 20,1 meter fra sentrum av målet, tiote står laaaangt utenfor den. Tipper 26,3 meter:)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #477 på: 07. Feb. 2011, 12:25 »

Noen som vet?

Fra straffe merket (10,9728m) er det 9,1444 til ringen rundt 16 meteren (16,4592m)
Det vil si 10,9728 + 9,1444 = 20,1172 m
Ringen rundt 16 meteren da 20,1 meter fra sentrum av målet, tiote står laaaangt utenfor den. Tipper 26,3 meter:)
Da er jeg ikke på så tynn is likevel (siden det er flere som mener det samme altså). Tippet på ett sted mellom 25 og 30 meter selv :)
tar litt i for kjentfolk seff :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #478 på: 07. Feb. 2011, 15:53 »
Har ikke kommentert kampen enda av en grunn. Det gikk ikke opp for meg før jeg stod opp idag :D

Dette er det deiligste jeg har opplevd som supporter på LENGE. Etter 3 minutter lå jeg bare i sengen og var frustrert og irritert. HVA GJØR VI PÅ?. Etter en halv time slo jeg nesten hull i veggen og jeg var millimetre fra å slå av TVen. Etter første 45, tenkte jeg at vi faktisk hadde vært brukbar framover, men bare helt latterlig bakover.

I andre omgang ble jeg bare sittende lenger og lenger ut på sengekanten. Jeg tenkte "vi kan jo ikke klare dette, men vi er jo NUFC!!!)

Idet Barton lå innlegget og det ble headet ut hørte man hele stadion "OOOUUU".. Derreter "SHOOOOT", før hele Newcastle sprengte. Fy flate for noen sekunder det var. Har aldri skreket høyere eller løpt mer rundt i huset. Hahaha.

Denne kampen oppsummerer jo sesongen vår til det fulle. Makan til jo-jo lag. Vi ser en Bolton/Steven/ kamp i første omgang, oppfulgt med en Villa/S'land/West kamp i andre.

Barton er forresten helt konge og når ser vi han for England? Bør bli snart.
Toon till I die.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #479 på: 07. Feb. 2011, 16:10 »
Pr nu er vi faktisk det laget som har scoret nest flest mål på hjemmebane, med våre 30 mål. Man Utd er i en særklasse, med 37. Nummer 3 på lista er Arsenal.
Vi har selvfølgelig sluppet inn en god del mer enn disse på hjemmebane, men det gleder meg å se at vi tør å gå offensivt ut på hjemmebane. Selv om en god del av disse målene kom mot WH, mackems og Villa, så er jo målet å gjøre SJP til et fort igjen, men det blir det ikke hvis vi skal ha slike 1.omganger igjen!
Andre omgang er et resultat av litt hjelp fra linjedommer (selv om han annullerte målet til Best), Diaby og et generelt dårlig Arsenal-lag :) Men mest av alt, et resultat av en sammensveiset tropp, med to sterke personligheter/ledere i Nolan og Barton.
Pardew fortjener den skryten han får. Har kommet inn, ikke gjort noen drastiske forandringer, fordi ting egentlig fungerer. Håper comebacket gjør at vi tar med oss en god feeling inn mot B'burn til helga :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒