20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00  (Lest 89283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00
« Svar #450 på: 06. Feb. 2011, 11:52 »
Dette trengte fansen,  så dere hvor frustrert en NUFC supporter var i 0-4 ?  han sto der og skrek mot banen og sånt, og jeg trur han gikk ut også,  kanskje man ser det i reprise, noen som vet?
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #451 på: 06. Feb. 2011, 12:34 »
Han som gikk frem og tilbake ved utgangen der (to som vi så gikk - det var da de snakket om exodus fra stadion)? Vi så aldri at han siste gikk, men det så ut som han var svært fortvilet ja :)

Forresten ett poeng det at kommentatorene snakket om at nå begynte folket å gå hjem fra stadion også viser tv-bildene 2 (muligens 3 mann) som går. Kan umulig se for meg at det var mange som gikk - ikke sår man hørte brølene over stadion fra første Newcastle mål...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 06. Feb. 2011, 12:51 »
Har saumfart gunnersforumet nå, og legger merke til at samtlige mener at Barton burde hatt rødt kort for taklingen på Diaby.

--> Er jeg virkelig så lite objektiv, er det første jeg tenker.

Etter så å ha sett taklingen 5-6 ganger i reprise er jeg ikke i tvil. Det er en beinhard takling. MEN, Barton går inn med én fot, lite knotter, og treffer kun ball - jeg skjønner ikke hvordan det skal være rødt kort?!

Hva sier dere folkens? VAR DET RØDT KORT?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 06. Feb. 2011, 12:58 »
Kommer rett og slett an på korleis men leser reglene. Farta på taklinga var VELDIG stor, og etter han tar ballen får han heile vekta over beinet til Diaby. Kunne med andre ord endt veldig gale. Men, i motsetning til mange andre taklinger som heller ikke har gitt rødt, har Barton knekk i knea sine og går med andre ord ikke inn på knottene. Tror det var hovedgrunnen til at Dowd ikke gav rødt.

Når det er sagt er det bare patetisk at Arsenal-fansen henge ut Barton, når dei har idioter som Diaby i sine egne rekker.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #454 på: 06. Feb. 2011, 12:58 »
Har saumfart gunnersforumet nå, og legger merke til at samtlige mener at Barton burde hatt rødt kort for taklingen på Diaby.

Etter så å ha sett taklingen 5-6 ganger i reprise er jeg ikke i tvil. Det er en beinhard takling. MEN, Barton går inn med én fot, lite knotter, og treffer kun ball - jeg skjønner ikke hvordan det skal være rødt kort?!

Nei selvfølgelig va det ikkje rødt.....Trodde eg hadde opplevd d sygaste når eg va på stadion på 5-1 kampen mot sunderland, men denne må heilt seriøst ver någe av det større......heilt villt.

HOWAY THE LADS! Whiskeyen og folk i stavanger by fekk kjørt seg igår kveld!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 06. Feb. 2011, 13:03 »
Litt dobbeltposting her:

BBCs Match of the Day for kampen i går

http://hotfile.com/dl/102240364/1c99b8a/newcastle-arsenal_motd.avi.html

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 06. Feb. 2011, 13:19 »
Taklingen var hard men fair. Han gjør som du sier går inn med den ene foten, den er ikke strak og viser ingen knotter. Han er om du ser på reprisen på ballen da Diaby fremdeles har nesten halvmeter frem til den. Så er det en som skulle trukket seg så er det Diaby, det er tydeligvis han som tar det som en selvfølge at han tar ballen først men bommer på den beregningen.

Men etter at de supporterne har levd med Wenger i over 15 år nå er det jo ingen overraskelse at de vil ha egne regler for seg selv og sine og at de må behandles som glass.
Om jeg ikke tar feil så er Arsenal et av lagene med flest kort nok en gang. Så vi kan si at arven etter Vieira, Parlour, Keown, Dixon, Grimandie, osv lever videre.
Koscielny har 2 røde til nå i sesongen, Wilshere har ett, Diaby har ett, Sagna har ett og Song har ett.
I tillegg har Fabregas 5 gule kort, det er samme antall som vår kortsamler Perch har. Koscielny har i tillegg til 2 røde fått 4 gule. Song har også 4 gule i tillegg til det ene røde.

Wenger har all den tid han har vært Arsenal manager klaget, sutret og furtet over hvor hardt motstanderne behandler spillerne hans. Men i sannhetens navn ropte vel verken Wenger eller fansen FY da Vieira satt inn en av sine taklinger i sin tid. Ei heller når Parlour hadde en av sine etterslengere eller om Keown og Campbell bestemte seg for kveste en av sine motstandere da de hadde en dårlig dag.
« Siste redigering: 06. Feb. 2011, 13:21 av Frode »

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #457 på: 06. Feb. 2011, 14:17 »

"Vi er best i verden! Vi er best i verden! Vi har tatt igjen 4 mål mot Arsenal i fotball!! Det er aldeles utrolig! Vi har utlignet fra 0-4 mot Arsenal! Arsenal, talentenes samlingsplass. David Seaman, Lee Dixon, Tony Adams, Martin Keown, Nigel Winterburn, Ray Parlour, Dennis Bergkamp--Vi har tatt igjen dem alle sammen! Vi har tatt igjen dem alle sammen!
"Arsene Wenger can you hear me? Arsene Wenger, jeg har et budskap til deg midt under innspurten i tittelkampen i PL. Jeg har et budskap til deg: Vi har kommet tilbake mot Arsenal i Premier League etter 0-4 i fotball. Arsene Wenger, som de sier på ditt språk i fotballbarene rundt Emirates Stadium i London: Your boys took a hell of a beating! Vos garçons ont pris un sacré battant!"

"And, you did zee it."
« Siste redigering: 06. Feb. 2011, 15:32 av Wroom »

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #458 på: 06. Feb. 2011, 15:30 »
Fantastisk andre omgang...
MEN
jeg blir ufattelig provosert av at folk i det hele tatt tørr påstå at det var noe som helst galt ved joey bartons takling. den var fantastisk, ren og perfekt timet. hadde noen taklet en av våre spillere sån, hadde jeg ikke sagt noe som helst.
gedigen takling!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 06. Feb. 2011, 15:40 »

Fikk endelig sett høydepunktene fra kampen i dag og det irriterer meg kraftig at jeg ikke hadde muligheten til å se kampen i sin helhet. Jeg klarer ikke se at det er noe som helst galt med Bartons takling og jeg skjønner heller ikke alt maset om at straffene var feil, den første er etter min mening soleklar og på den andre har jo Rosicky armene i ryggen på Williamson og må bare regne med å bli blåst mot.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #460 på: 06. Feb. 2011, 15:48 »

Fikk endelig sett høydepunktene fra kampen i dag og det irriterer meg kraftig at jeg ikke hadde muligheten til å se kampen i sin helhet. Jeg klarer ikke se at det er noe som helst galt med Bartons takling og jeg skjønner heller ikke alt maset om at straffene var feil, den første er etter min mening soleklar og på den andre har jo Rosicky armene i ryggen på Williamson og må bare regne med å bli blåst mot.
Det var også fortjent ettersom målet i forkant var annullert feilaktig ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #461 på: 06. Feb. 2011, 16:26 »
Nei, det er ikke rødt kort.
Det er en perfekt takling spør du meg, alt med den er perfekt.
Det som gjør det litt ille for denne verden er at spilleren heter Barton, og at etter at ballen er vunnet går spilleren i bakken som følge av en perfekt takling.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 06. Feb. 2011, 16:50 »
Han går inn med en fot, knottene vises ikke. Det er ikke rødt. Treffer han ballen er det en korrekt utført takling, noe han gjorde.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 06. Feb. 2011, 20:05 »
Arsenal har kun ManCity med Vieira og De Jong i spissen foran seg som det råeste laget i PL!

http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournamentStatistics&tournamentId=230

NUFC har også det 3. høyeste tilskuersnittet i PL hjemme på St. James Park. Kun ManU og Arsenal er foran.

http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournamentStatistics&tournamentId=230
« Siste redigering: 06. Feb. 2011, 20:07 av Frode »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #464 på: 06. Feb. 2011, 21:51 »
Willo var håpløs i første omgang i går, men forbedret seg kraftig som restenav laget. Men jeg må virkelig si at jeg er glad vi ikke tok en westham og tok inn bridge. Så elendig tror jeg ingen av våre var i går. Fyren er totalt ubrukelig