20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00  (Lest 89891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00
« Svar #435 på: 06. Feb. 2011, 00:45 »
Hehe. Lavmål og lavmål. Forstår deg godt jeg, Tommi.
Jeg holdt på å slenge macen i gulvet da Barton satte den andre straffen. Og jeg sprellet villt i sofaen da Tiote scora. Kan knapt huske å ha vært så ekstremt lykkelig og lettet etter en Newcastle-scoring noen gang. Og aldri har en uavgjort føltes mer som en seier.

Men som Barton sier, er nesten litt skuffa over at vi ikke vant kampen. Men det blir å forlange for mye.

Enig, hadde vært så deilig med 5-4, det hadde vært tidenes NUFC match på mange år i så fall. Keeperen til Arsenal hadde dessverre en veldig god kamp. Og såklart er vi fornøyde med 4-4! :)

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #436 på: 06. Feb. 2011, 00:49 »
http://91.194.91.202/~adm9416/highlightsr.html eg blir ikkje lei av å se gållen te tiote!!! ::)

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #437 på: 06. Feb. 2011, 00:50 »
Szczesny sto vel mot oss i Ligacupen også, og jeg husker han stod sinnsykt bra da også. DA vant Arsenal 4-0... Heldigvis hadde vi lært fra den gangen :P
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #438 på: 06. Feb. 2011, 00:55 »
lært å lært:P slapp inn like mange  mål. hehe:D

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #439 på: 06. Feb. 2011, 01:08 »
hehe syns litt synd på kjæresten som fekk sjå meg sønderknust  i 40 minutter og jublende glad i 2 omgang. heheh litt av noen film opptak  som blei tatt vist under tiote scoringa!! vell det e verd det:P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 06. Feb. 2011, 01:31 »
Veldig mye rart på Arsenal-forumet, som tidligere nevnt. Jeg kan le av det aller meste, men akkurat dette vil jeg ha meg frabedt:

Sitat fra: Safe Hands
I kveld fikk jeg flashback til Birmingham '08. Den gang spilte vi også uavgjort. (...) Likhetene er forresten ganske mange:

(...)
- Skjellsettende grisetakling. Taylor vs Barton.
(...)
[min utheving]

Å begynne å sammenligne Martin Taylors skrekktakling på Eduardo med pusekatt-taklingen til Barton på Diaby, det blir jeg forbanna av. Det er ikke bare dumt, flaut og latterlig, det er en fornærmelse mot en spiller som faktisk yter 100% for laget sitt, og treffer ballen klokkerent, uten å gå inn på en særskilt uvøren måte.

Ja, jeg ble rett og slett forbanna når jeg leste det der, fordi det er injurerende mot Barton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #441 på: 06. Feb. 2011, 02:01 »
enig me deg der.!! barton gjorde ingenting galt. han er en helt!!

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #442 på: 06. Feb. 2011, 02:11 »
Så kampen med 3 Arsenal supportere, slik gikk det for seg:

Newcastle United - Arsenal   0-1
Rakk så vidt å sette meg ned, og jeg må ta imot dritt allerede: "Bare ett bunnlag slipper inn mål etter 55 sekunder"

Newcastle United - Arsenal   0-2
Jeg sitter og fortviler, de ler seg ihjel.. "Andy Carroll hadde heada den unne" smeller det fra dem.

Newcastle United - Arsenal    0-3
Jeg vurderer å drite i resten av kampen og stikke hjem.. "10 minutter og 3-0, det må være rekord. dere skal rett ned til championship"

Newcastle United - Arsenal   0-4
Jeg føler ydmykelsen er nærmest komplett, og det koker i hodet mitt. "Dette er et grovt voldtekt, kjører dere fra alle kanter og alle hull"

Newcastle United - Arsenal   1-4
Ser fortsatt ingen håp, fikk idet minste ett mål tenker jeg. "Syns så synd på dere at vi må gi dere ett mål på hjemmebane hahahaha"

Newcastle United - Arsenal   2-4
Ser et lite håp, men innerst inne har jeg mine tvil. "Aldri om dere klarer å hente inn dette, se på klokka.. drøm videre"

Newcastle United - Arsenal   3-4
Det blir liv i meg, krysser alt som er mulig for minst et mål til i vårt favør. "Dommern er tragedie, aldri om det var straffe, FIT*E dommer"

]Newcastle United - Arsenal   4-4
Jeg hopper, ruller, skriker, ler, danser, synger og jubler vilt! mildt sagt.. "*Pinlig stillhet*, Dommeren er korrupt, ødelegger hele kampen, burde henges og skytes, Newcastle er ett drittlag med skitne spillere, Burde ikke være lov"

Sikkert ikke noe morsom lesestoff detta, men en ting er sikkert!:

NEVER SAY DIE

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 06. Feb. 2011, 03:17 »

Rakk så vidt å sette meg ned, og jeg må ta imot dritt allerede: "Bare ett bunnlag slipper inn mål etter 55 sekunder"

Jeg sitter og fortviler, de ler seg ihjel.. "Andy Carroll hadde heada den unne" smeller det fra dem.

Jeg vurderer å drite i resten av kampen og stikke hjem.. "10 minutter og 3-0, det må være rekord. dere skal rett ned til championship"

Jeg føler ydmykelsen er nærmest komplett, og det koker i hodet mitt. "Dette er et grovt voldtekt, kjører dere fra alle kanter og alle hull"

Ser fortsatt ingen håp, fikk idet minste ett mål tenker jeg. "Syns så synd på dere at vi må gi dere ett mål på hjemmebane hahahaha"

Ser et lite håp, men innerst inne har jeg mine tvil. "Aldri om dere klarer å hente inn dette, se på klokka.. drøm videre"

Det blir liv i meg, krysser alt som er mulig for minst et mål til i vårt favør. "Dommern er tragedie, aldri om det var straffe, FIT*E dommer"

Jeg hopper, ruller, skriker, ler, danser, synger og jubler vilt! mildt sagt.. "*Pinlig stillhet*, Dommeren er korrupt, ødelegger hele kampen, burde henges og skytes, Newcastle er ett drittlag med skitne spillere, Burde ikke være lov"

NEVER SAY DIE

Typisk Arsenal medgangssupportere... Overlegne når de leder, men når ting går imot dem, er det bare dommeren og de 'skitne' motstanderne sin feil.... Leste mye av dette på forumet dems, hvor de klaget sterkt på begge straffene, målet til Best som de mente var hands, og Tiote sitt mål hvor de mente det ikke var frispark i forkant av målet. Best sitt annulerte mål nevnte nesten ikke.. Og de klagde på at Nolan skulle hatt gult i situasjonen med Szczesny, hvor han faktisk fikk gult. I tillegg nevnte de hvor mye de hatet Barton, på grunnlag av at Diaby brukte vold mot ham bare fordi Barton la inn en litt hard takling som går under kategorien greit gult kort.. Det var visst klart rødt ifølge dem. Var en som nevnte at Newcastle bare har Tiote og Simpson som virker ydmyke, mens resten av laget er skitne drittspillere.... Også var det visst 100% dommerens feil at de tapte poeng... Var en Arsenal supporter som skrev at dommeren fikk godkjent av han, og at Arsenal ikke bør rote bort en slik ledelse uansett dommer, og han var ærlig med å si at det var ene og alene Arsenal som dreit seg denne kampen, noe som jeg likte. Endelig noe seriøst imellom all sutringa. Men så kom folk med at han var en dårlig supporter som mente dommeren fikk godkjent i en slik kamp...

Det er derfor jeg liker newutd forumet så godt. Her er det mye mer ærlig, saklig og seriøst. Situasjoner blir sett på fra forskjellige perspektiv her inne, og folk er ærlige på om dommeren er snill med oss en gang i blant eller ikke.. Og saklige på om dommeren dømmer feil imot oss eller ikke. Mye mer nøytralt her i bedømmelser her.
« Siste redigering: 06. Feb. 2011, 03:19 av thomashaer »

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #444 på: 06. Feb. 2011, 03:35 »
hehe vil egentlig ikke kalle arsenal supportere medgangsupportere.
man united  e medgang..

vi er med vårt lag i motgang stort sett hele tiden :P men det e litt morro og:D

bra Lese stoff thomas ;D lo min far selv opp i tryne:P

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #445 på: 06. Feb. 2011, 03:43 »
Feiringa til Harper på 4-4 er det råeste jeg har sett!!!!!:D:D:D:D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #446 på: 06. Feb. 2011, 09:03 »
Såg ut som det var ein slags form for Wrestling "hyllest", latteren var høg i heimen!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 06. Feb. 2011, 10:44 »
Heldigvis våkna Williamson etter pausa, men før pause var han fullstendig ute av det! Var grusomt å se på!

Ja verken han eller Colo var patente..Williamson virker som en nervøs type generelt sett og trenger å spille på seg selvtillit og ro ved at castle tar ledelsen.  Ireland og Gosling er heldigvis straks tilbake..Vil gi oss flere valg på midten

Straks tilbake? Då vil eg gjerne ha tal på kampar til dei er klare.  :) Og Arfra og Taylor? Du kan jo og teinkja litt på at alle som har vore ute med skade treng tid på seg til å vera 100% og vertfall på å komme i toppform. Då nærmar mi oss plutsleg slutten på sesongen :P
« Siste redigering: 06. Feb. 2011, 10:47 av lgrinde »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 06. Feb. 2011, 10:46 »
Hehe. Etter å ha sett målene i reprise nå er veldig midstopperspill på flere av målene. Arse scorer på på to headinger hvor de fikk gå opp helt upresset. Og Colo var ikke helt patent på 3. målet hvor Persie fikk stå helt umarkert. Rart å si det, men akkurat nå savner jeg Taylor. Williamson har mistet taket etter at Chris dro.

Ja, desverre. Han var verkeleg god då. Mi får håpa han kan finne tilbake formen.
« Siste redigering: 06. Feb. 2011, 10:48 av lgrinde »

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #449 på: 06. Feb. 2011, 11:36 »

NEVER SAY DIE

hehe, jeg satt i samme båt.. så kampen på pub som den eneste Newcastle supporter blandt mange Arsenal fans.
Og ja, Arsenal-fansen drev bare å søt og klagde på "ikke straffe" hands, ikke frispark" +++
Har sett alle målene nå utallige ganger og får bare ikke nok ;D
Kan ikke beskrive hvor overlykkelig jeg ble på 4-4 målet.
Sa til meg selv og de andre rundt meg at om Newcastle får ett 4-4 mål nå tar jeg en pils og går hjem (jeg kjørte til puben) ..så ente det opp at jeg måtte å hjem og la bilen stå noen timer for å hente den litt senere, men var VEL vert det :P
« Siste redigering: 06. Feb. 2011, 11:37 av James »