20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00  (Lest 89252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JohnErlend

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00
« Svar #405 på: 05. Feb. 2011, 20:12 »
Nå blir det byen og Three Lions(trondheim)!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 05. Feb. 2011, 20:19 »
Må gi kudos også til Pardew for det han må ha sagt i pausa. For laget kom ut heltente til andreomgang,
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 05. Feb. 2011, 20:21 »
Er ikke lov å si kudos... (intern RR-spøk)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 05. Feb. 2011, 20:25 »
Tenk om Nolan hadde satt den store sjansen på slutten. Da hadde jeg vært søvnløs i natt.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 05. Feb. 2011, 20:27 »
Skål alle sammen!! Lenge siden jeg har vært så i 100 etter 1 poeng :D
Party party!!

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #411 på: 05. Feb. 2011, 20:34 »
Skål ja :D idag ska det drikkes nord-norge style ;)
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 05. Feb. 2011, 20:48 »
Hehe. Etter å ha sett målene i reprise nå er veldig midstopperspill på flere av målene. Arse scorer på på to headinger hvor de fikk gå opp helt upresset. Og Colo var ikke helt patent på 3. målet hvor Persie fikk stå helt umarkert. Rart å si det, men akkurat nå savner jeg Taylor. Williamson har mistet taket etter at Chris dro.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 05. Feb. 2011, 20:51 »
Heldigvis våkna Williamson etter pausa, men før pause var han fullstendig ute av det! Var grusomt å se på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 05. Feb. 2011, 20:58 »
Heldigvis våkna Williamson etter pausa, men før pause var han fullstendig ute av det! Var grusomt å se på!

Ja verken han eller Colo var patente..Williamson virker som en nervøs type generelt sett og trenger å spille på seg selvtillit og ro ved at castle tar ledelsen.  Ireland og Gosling er heldigvis straks tilbake..Vil gi oss flere valg på midten

Øystein

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #415 på: 05. Feb. 2011, 21:04 »
Sjukt, villt, ja rett og slett helt grazy kamp!!!!

0-4 til pause. Jeg var oppgitt og tenkte at dette bli en vår lignede den for 2 år siden. Der det bli negelbiting til siste sekund og som kan ende med nedrykk.

Og så går vi ut i 2 omgang og regelrett rundspiller Arsenal!!!! Helt faantastisk. Jeg tror fortsatt det blir en tøff vår med mye opp og nedturer. Men, med slik moral så tror jeg på at vi overlever! Vi er 7 poeng over nedrykk idag, og det er ikke mye, men jeg tror dette laget vil veldig myeog at vi overlever på moral og innsats og noen veldig gode fotballspillere!

Og jeg må bare skryte uhemmed av fansen. Fy faen for en gjeng supportere (vi) Toon Army er!! Hvem andre supportere hadde blitt på stadion, med 0-3 etter 10 min og 0-4 til pause, med en upopulær eier, med en solgt stjernespiss samme uka??? Jeg bare spørr!!

Hadde dette skjedd på Anfield, Old Trafford, Stamford Bridge osv osv, så hadde folk gått lenge før pause! I Newcastle var det selvsagt også noen som gikk, men det var veldig veldig få. De aller fleste ble igjen, de bua lett på laget til pause, og ga laget støtte av en annen verden etter pause. Skulle tro vi kjepa om ligagull, ikke at vi har hatt motgang, motgang, motgang siste tida. Helt utrolig, tar av meg hatten og er stolt som fader av å være en GEORDIE!

« Siste redigering: 05. Feb. 2011, 21:06 av Øystein »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 05. Feb. 2011, 21:33 »
Herregud. Håper virkelig ikke denne strekken setter ham ut. Han trenger flest mulige kamper nå for å komme i scoringsform.

Leon Best and Liam Lawrence have been ruled out for the Republic of Ireland's opening game of the Carling Nations Cup against Wales on Tuesday due to injury.

Best picked up a hamstring injury during Newcastle United's 4-4 draw with Arsenal. The striker scored one of Newcastle's goals in the dramatic encounter.

Lawrence sustained a calf knock when playing for Portsmouth against Derby County.

Bristol City's Andy Keogh has been called up to the squad and will report for duty on Sunday to prepare for the game

Må få lov med kriselån nå..Hvis Best er ute har vi kun to seniorspisser igjen, Løven og ranger

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #418 på: 05. Feb. 2011, 21:52 »
I Newcastle var det selvsagt også noen som gikk, men det var veldig veldig få. De aller fleste ble igjen, de bua lett på laget til pause, og ga laget støtte av en annen verden etter pause.

Pardew sa i intervjuet at han forventa "the whole house coming down" etter 1. omgang, dvs at pipekonserten hadde tatt ekstreme former. Det gjorde det heldigvis ikkje, sjølv om det absolutt hadde vore fortent. Fantastisk fans.

-
Vi har igjen heimekampar mot Wolves, Birmingham og West Bromwich. Og vi har igjen bortekampar mot Blackpool og Birmingham. I alle desse har vi relativt gode sjansar på tre poeng, og bør for all del ikkje tape.

Så har vi igjen tre bortekampar mot Villa, Blackburn og Stoke og ein heimekamp mot Bolton. Alle desse laga varierer i prestasjonane, og det kan bli både 0, 1 og 3 poeng. Heime mot Bolton håpar eg vi kan ha god sjanse til å ta revansje frå Reebok.

Dei øvrige kampane blir tøffe, med Everton (H), Liverpool (B), Chelsea (B) og Manure (H). Everton sine spissar har begynt å score igjen, samtidig som Cahill og Jagielka er tilbake. Eg trur Everton blir knallgode utover våren. I dei tre andre forventar eg ingenting, og blir sjeleglad for poeng.

Om ting går som grovt skissert ovanfor, skal vi sikre oss ein sum mellom 40 og 50 poeng. Pulis sa i dag at han trudde 40 p var nok til å halde seg. Eg håpar han har rett, for då trur eg vi kan ha gode sjansar.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 05. Feb. 2011, 21:56 »
En fordel er at vi møter mange av de sterkeste lagene på slutten av sesongen. Da har vi begynt å få tilbake spillere..