20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00  (Lest 89250 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00
« Svar #375 på: 05. Feb. 2011, 18:54 »
Er det noe rart vi elsker Newcastle?? Fy f**n for en omgang. Og snakk om å gå fra helvete til himmelen på 45 minutter.
Tiote var jo helt rå i dag. Helt klart en tier på børsen. Simpson imponerte også. Var jo konge begge veier i dag. Dette lover bra. Gutta fikk virkelig vist at dem kan selv uten Carroll. Bare å bygge videre på den ene omgangen nå.
Arse-supportere kan klage så mye på dommera dem bare vil. Begge straffene er greie. På den første tar han helt klart beina på Best. På den andre er det jo en soleklar dytt av Rosicky. Det røde kortet er det jo ingenting å si på. I tillegg fikk jo Arsenal en hel haug lettkjøpte frispark.
Dette er bare sinnsykt morro. Sto foran tv'en og skreik på 4-4, og unga rømte opp i andre etasjen,hehe.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #376 på: 05. Feb. 2011, 18:55 »
Det er det sjukeste eg har opplevd på lenge... Forrige gang eg har opplevd noko så sjukt må jo vere 5-1 vs Sunderland.. Er jo tross alt Sunderland.. Må rett og slett kritisere laget for innstillinga i 1.omgang, må det virkelig 0-4 i sekken og 2 heltente spillere ved navn Barton og Nolan til for å fyre innsatsen opp??? Håper virkelig dette gir ny giv, og at Pardew er en motivator.. For det er KUN det vi trenger, motivasjon og innsats, og det har dette laget STORT potensial til å ha.... For et lag.. En veit aldri med Newcastle.. Er både et helvete og en drøm å være Newcastle-supporter

Og no har eg billetter blant TOON ARMY til kampene både mot Blackburn og Birmingham!! Wish us luck!  Noen andre som skal på de kampene? ? ? ?

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #377 på: 05. Feb. 2011, 18:59 »
Jeg elsker dere alle! nå er det fylla og byen! i natt skal vi farge oslos gater svart og hvit, hvem er med? :D

ja hvor bærer ferden?

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #378 på: 05. Feb. 2011, 19:00 »
Fy faen for en kamp! Tidenes opphenting, uten tvil!
Fra å spille helt rævva i 1.omg med 4 mål imot, til "storspill" og viljestyrke i 2.omg! HELT RÅTT!

Barton er rå, Tiote er kongen, Simpson spiller bra, og Jonas storspiller og slår i tillegg gode innlegg! Nolan er bare "the boss"!  :P

Gratulerer folkens, dette var stort!   ;D

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #379 på: 05. Feb. 2011, 19:00 »
Og no har eg billetter blant TOON ARMY til kampene både mot Blackburn og Birmingham!! Wish us luck!  Noen andre som skal på de kampene? ? ? ?

Det frister å være med. har ikke vært på st. james på årevis, dessverre. kun vært på bortekamper i det siste. men i den perioden der har jeg mange eksamener.
men jeg er med på supporter tur neste sesong! håper det arrangeres!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 05. Feb. 2011, 19:01 »
Et viktig poeng også var dette. Med seier i hengekampen mot Bham er vi på 8. plass. Uavgjort hadde alt og si.. Vi har møtt sykt mange gode motstandere og hatt 2 hengekamper mot wigan og wh og brukbart fra det. Nå er vi helt ferdige med arse, fham, tham og sland, alle vanskelige motstandere..

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #381 på: 05. Feb. 2011, 19:01 »

Det frister å være med. har ikke vært på st. james på årevis, dessverre. kun vært på bortekamper i det siste. men i den perioden der har jeg mange eksamener.

Det er 2 bortekamper, ryktes om 5000 Newcastle-fans på tribunen vs Blackburn

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #382 på: 05. Feb. 2011, 19:04 »
Hva var det som feilte Best på slutten der? Satt plutselig bare der å sutra.

Satser på at han blir frisk og rask til neste kamp ellers så begynner spisskontoen våres å bli farlig liten
he shagged your lass, taylor shagged your lass

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #383 på: 05. Feb. 2011, 19:10 »
Har det noen gang blidd så mange mål i en PL runde før?  noen som vet?
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 05. Feb. 2011, 19:13 »
Nile Ranger snur kampen igjen, så slutt å klag på Ranger. Han er berre 19 år, og han snudd kampen mot Arsenal og Liverpool. (Den er til alle som har klaga på Ranger)

Som Pardew har sagt, og som ranger har bevist flere ganger, han er en impaktspiller. RAnger trenger tid på utlån neste sesong. Men nå er han nyttig å sette innpå når man trenger å forandre spillets gang. Men Ranger er ikke en spiller man starter med. Dette fordi han er for urutinert og for lite smart fotballmessig. Når Ranger starter, vil hans grad av utmattelse være ca proposjonal med motstanderens forsvar. Dvs at når forsvaret begynner å merke kjøret ut i 2. omgang, vil Ranger også lide samme skjebne. Det er derfor vi i stedet må sette innpå ranger fordi da er  han frisk og rask og har mye energi, som medfører at en sliten forsvarer vil ha større problem med å matche hans fysiske kraft og løpskapaistet, som per dags dato er hans største styrke. Men vi alle ser at han er en diamond in the rough..Han er bedre nå enn hva carroll var på den alderen..

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #385 på: 05. Feb. 2011, 19:14 »
Hva var det som feilte Best på slutten der? Satt plutselig bare der å sutra.

Satser på at han blir frisk og rask til neste kamp ellers så begynner spisskontoen våres å bli farlig liten

Regner med at det bare var snakk om krampe. Og han er topp fit til neste kamp :)

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #386 på: 05. Feb. 2011, 19:15 »
Nile Ranger snur kampen igjen, så slutt å klag på Ranger. Han er berre 19 år, og han snudd kampen mot Arsenal og Liverpool. (Den er til alle som har klaga på Ranger)

Som Pardew har sagt, og som ranger har bevist flere ganger, han er en impaktspiller. RAnger trenger tid på utlån neste sesong. Men nå er han nyttig å sette innpå når man trenger å forandre spillets gang. Men Ranger er ikke en spiller man starter med. Dette fordi han er for urutinert og for lite smart fotballmessig. Når Ranger starter, vil hans grad av utmattelse være ca proposjonal med motstanderens forsvar. Dvs at når forsvaret begynner å merke kjøret ut i 2. omgang, vil Ranger også lide samme skjebne. Det er derfor vi i stedet må sette innpå ranger fordi da er  han frisk og rask og har mye energi, som medfører at en sliten forsvarer vil ha større problem med å matche hans fysiske kraft og løpskapaistet, som per dags dato er hans største styrke. Men vi alle ser at han er en diamond in the rough..Han er bedre nå enn hva carroll var på den alderen..

Enig med det du sier, men utlån er vell lite aktuelt så lenge vi ikke handler 3 nye spisser

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #387 på: 05. Feb. 2011, 19:22 »
Slo av Tv`en etter 26 minutter; kom tilbake 60 min ut i kampen....og fikk svar på hvorfor jeg elsker dette laget....

Junior fikk nok engang se sin far go bananas...for 1 poeng...mulig det men det poenget kan bli viktig.

Hallelujah!

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #388 på: 05. Feb. 2011, 19:22 »

Det er 2 bortekamper, ryktes om 5000 Newcastle-fans på tribunen vs Blackburn

herlighet! 5000?! :D
men er det den som er nå den 12. allerede?

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #389 på: 05. Feb. 2011, 19:25 »
Ifølge kamprapporten til Sky, så vant vi skuddstatistikken 19-10, og vi var nesten likt med arse både på pasningsprosent og possesion. Kunne ha vært artig å sett den statistikken kun for andre omgang  :D