20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00  (Lest 89256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00
« Svar #360 på: 05. Feb. 2011, 18:24 »
http://www.arsenalnorway.no/forum/index.php?s=75eb99fb90b461664bf814e1731b6523&showtopic=4593

Bør leses fra start til slutt!

Legend.. wait for it... DARY!!!!!!

Hahaha, dette skal leses! :D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 05. Feb. 2011, 18:25 »
Jeg elsker dere alle! nå er det fylla og byen! i natt skal vi farge oslos gater svart og hvit, hvem er med? :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #362 på: 05. Feb. 2011, 18:27 »
http://www.arsenalnorway.no/forum/index.php?s=75eb99fb90b461664bf814e1731b6523&showtopic=4593

Fy faen, snakk om klaging på dommeren! At vi fikk en feilaktig annulering av et mål er de tilsynelatende ikke opptatt av. Typisk holdning blant fansen hos de større lagene. Går det galt skyldes det dommeren! Hvordan faen kan de klandre dommeren når vi kjørte over dem i 45 minutter? De er heldige at de fikk med seg ett poeng i det hele tatt.

Newcastlesupportere har i hvert fall insikt nok til å klage på egne spillere når det går galt...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 05. Feb. 2011, 18:27 »
For en kamp og for noen enkeltspillere vi har!
Barton og Tioté er skikkelig klassespillere, og så har vi Danny Simpson som jeg ville ha ut etter forrige kamp og som her gjør sin beste. Livstidskontrakt på han nå!  ;)

Forøvrig er dette tidenes tråd! Fra folk som skrudde av til managerbytte, til totalslakt av spillere og snakk om nedrykk, og til slutt denne opphentingen!  :D

Fytti hellsikke! Har ikke fått svar fra en eneste Arsenal supporter enda. Får vente litt til til......  :)

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #364 på: 05. Feb. 2011, 18:28 »
en kompis av meg lovte meg en kasse tuborg om newcastle tok poeng, i pausen. den skal kreves inn med renter :)

Det her er med hånden på hjertet den villeste kampen jeg har sett i hele mitt liv. (28 år, red.) Den slår til og med kampen mot leeds, da vi lå under med 0-3 til pause og vi vinner 4-3. Helt sykt. Jeg tror faktisk jeg kom litt da Tiote dundret inn 4-4.

Snakker om a game of two halfs. Og vil i tillegg rette en stor takk til Diaby, og dommeren!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 05. Feb. 2011, 18:28 »
Les for eksempel dette fra en arsenalsupporter:

Sitat
Samtidig så bommet han (dommeren) med å blåse offside på Leon Best sitt første mål, men de latterligste avgjørelsene er først en billig straffe, deretter enda en billig straffe og det at han ikke gir Kevin Nolan minst et gult kort etter kaster Szczesny i bakken er latterlig.

Jeg lukter korrupsjon av dommerstaben. Det gjorde jeg i 07/08 sesongen også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 05. Feb. 2011, 18:31 »
For en kamp og for noen enkeltspillere vi har!
Barton og Tioté er skikkelig klassespillere, og så har vi Danny Simpson som jeg ville ha ut etter forrige kamp og som her gjør sin beste. Livstidskontrakt på han nå!  ;)

Forøvrig er dette tidenes tråd! Fra folk som skrudde av til managerbytte, til totalslakt av spillere og snakk om nedrykk, og til slutt denne opphentingen!  :D

Fytti hellsikke! Har ikke fått svar fra en eneste Arsenal supporter enda. Får vente litt til til......  :)

Tro om ikke denne kampen også slår 4-3-kampen mot LFC som tidenes PL-kamp?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #367 på: 05. Feb. 2011, 18:32 »
5. desember 2011 - denne dagen går ned i historiebøkene.

Kunne ikke sagt det bedre selv  ;D

Simmi

• Gjest
« Svar #368 på: 05. Feb. 2011, 18:33 »

Fy faen, snakk om klaging på dommeren! At vi fikk en feilaktig annulering av et mål er de tilsynelatende ikke opptatt av. Typisk holdning blant fansen hos de større lagene. Går det galt skyldes det dommeren! Hvordan faen kan de klandre dommeren når vi kjørte over dem i 45 minutter? De er heldige at de fikk med seg ett poeng i det hele tatt.

Newcastlesupportere har i hvert fall insikt nok til å klage på egne spillere når det går galt...

Blir utrolig provosert av at de skriver dritt om Barton hele tiden:

- For en takling av Barton, jævla mongo..

- Barton skulle fått gult berre for å møte opp.. for ein jævla dritt..

Herlighet for noen idioter!

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #369 på: 05. Feb. 2011, 18:36 »
 :)

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #370 på: 05. Feb. 2011, 18:38 »
Noen som har en link til høydepunktene?
whoopwhoop

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #371 på: 05. Feb. 2011, 18:41 »
Jeg elsker denne klubben og tror samboeren skjønte hvorfor etter 4 målet kom. Tom guttungen på 1 år stod og smilte og skrek.

HOWAY THE LADS!!!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #374 på: 05. Feb. 2011, 18:46 »
Legendarisk tråd på Arsenal-forumet ja. Latterlig å lese hvordan de fremstiller Barton og dommer. Kunne godt vært et gult til Barton og Nolan, den er jeg med på. Straffene er straffer, om enn noe billig. Et lag som Arsenal som faller så fort de er 16 meter unna mål bør ikke hyle for høyt i klassen. De glemmer at de ble tidvis rundspilt av en nedrykkskandidat uten spiss med en elendig moral etter salg av stjernen samtidig som de ligger under 4-0 før halvtimen er spilt. Ingen dømming i verden eller hyling om at Barton er en rasistisk mongo kan unnskylde det. Hele laget deres dreit på draget. De forguder Fabregas og tillegger han ingen skyld, men en kaptein skal reise kjerringa når det butter sånn imot. Han er jo veik fra minutt 46. Hva med å ta defensive tak RvP og Walcott? Med en mann mindre så bør de kunne gjøre noe. Lar meg ikke provosere av den gjengen, men selvinnsikten er ikke hjelt på topp for å si det sånn!