20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1306097 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8310 på: 24. Aug. 2011, 20:55 »
Fyller 31 i oktober og kommer til å kreve høy lønn. Kan like godt grave ned den whisperen med en gang.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #8311 på: 24. Aug. 2011, 20:59 »
Jeg er enig i mye av transfer og lønningspolitikken til klubben/MA, men hvis vi ender opp nu med å gi bort Barton og ikke henter en VB og en spiss, så kommer nok sesongen til å bli en kamp mot nedrykk etterhvert som skadene begynner å tynne ut stallen >:(

Hadde vi derimot beholdt Barton, hentet en av VB vi er linket til, samt en 10-15 mill. spiss, så kunne vi vært en utfordrer til 6-7 plassen ::)

Da snakker man om å spare seg til fant :-\  Men fortsatt en uke igjen, og signeringer har kommet ut av intet tidligere, så forventer og håper fortsatt at noen er på vei inn!
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8312 på: 24. Aug. 2011, 21:01 »
AndyKerrtv Andy Kerr
Whispers #NUFC have enquired about Scott Parker as a replacement. V good player when at SJP but pretty sure his family didn't settle in #NE

Han ser eg på som topp 3 av det vi kan prøva oss på i rein desperasjon 5 min før deadline ;) Totalt usannsynleg at han kjem, men veldig sannsynleg at mi prøve oss...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8313 på: 24. Aug. 2011, 21:02 »
Jeg skal iallefall sitte med pils og pc den trettiførste så får vi se hvor underholdende det blir! Fader for et vindu! Skal huske på at det historisk sett er i denne tiden vi nå går inn i som er noe av den travleste med tanke på spillere inn. (Føler jeg iallefall, om noen har noe stats på noe annet så leser jeg med glede!  ;D )

Vi har jo handlet bra så langt forsåvidt, det er det fort gjort å glemme i en sådan stund som nå. Problemet er jo at vi årelater oss selv til stadighet så det blir litt som å svømme mot strømmen, vi kommer oss liksom ikke fremover!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8314 på: 24. Aug. 2011, 21:05 »
AndyKerrtv Andy Kerr
Whispers #NUFC have enquired about Scott Parker as a replacement. V good player when at SJP but pretty sure his family didn't settle in #NE

Han ser eg på som topp 3 av det vi kan prøva oss på i rein desperasjon 5 min før deadline ;) Totalt usannsynleg at han kjem, men veldig sannsynleg at mi prøve oss...

Basert på? Han er vel for gammel for det vi har kjøpt eller forsøkt oss på under regimet til Ashley. Han er vel også for dyr i drift i forhold til det vi har kjøpt eller forsøkt oss på under regimet til Ashley.

Men i den forstand at man ikke kan bli klok på de valgene som regimet til Ashley foretar seg til tider så er det ikke utenkelig nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8315 på: 24. Aug. 2011, 21:12 »
AndyKerrtv Andy Kerr

Basert på? Han er vel for gammel for det vi har kjøpt eller forsøkt oss på under regimet til Ashley. Han er vel også for dyr i drift i forhold til det vi har kjøpt eller forsøkt oss på under regimet til Ashley.

Men i den forstand at man ikke kan bli klok på de valgene som regimet til Ashley foretar seg til tider så er det ikke utenkelig nei.

Var litt med tanke på det. Ja, ok han er for gammal. Men at mi prøver oss i rein desperasjon på ein overgang som det er veldig liten sjanse på vil gå gjennom, trur eg er veldig sannsynleg :)
Og då har han fyren frå skysports stått utanfor treningsfeltet og st james park og preika i veg om alle som er på veg...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8316 på: 24. Aug. 2011, 21:13 »
Hehe, ja det skal bli en interessant kveld! That much is certain!

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8317 på: 24. Aug. 2011, 21:15 »
Det som imponerer er meg er hvordan enkelte klarer å få det til å virke som om Nolan, Barton og Enrique ikke har vært nøkkelspillere for Newcastle de siste par sesongene, samtidig som de snakker om Ben Arfa som en nøkkelspiller. Ben Arfa har knapt nok spilt kamper for Newcastle. Nolan, Barton og Enrique var direkte avgjørende for at det ikke gikk rett ned til Championship igjen. Og ja, jeg skjønner at Ben Arfa ses på som en fremtidig nøkkelspiller. Men det blir uansett feil å omtale han som noe annet enn en potensiell nøkkelspiller per dags dato.

Vi kan være enige eller uenige i om det er et riktig steg for klubben å kvitte seg med disse tre. Det er helt greit, og det er en interessant og riktig diskusjon, som nok også er tatt i styrerommene. Men for meg blir det feil, og direkte respektløst å bagatellisere deres bidrag forrige sesong.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8318 på: 24. Aug. 2011, 21:16 »
Enkelte?  ;D

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8319 på: 24. Aug. 2011, 21:19 »
Kunne sikkert funnet både navn og eksempler fra poster bakover. Men orker ikke sitte å se gjennom masse sider på nytt. Tror de fleste skjønner hva jeg mener;-)

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8320 på: 24. Aug. 2011, 21:24 »
Di Natale ! fy f for ein gud !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8321 på: 24. Aug. 2011, 21:25 »
Kan vi ikke kjøpe Di Natale a? ;D

.....ja, jeg skal gå å legge meg inn på institusjon med det samme.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8322 på: 24. Aug. 2011, 21:25 »
haha :P Vurderte og si det samme men tenkte også på institusjon
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8323 på: 24. Aug. 2011, 21:29 »
Bare terger litt svell.  ;)

Må forøvrig innrømme at jeg vil finne ikke så rent lite glede av det om Arsenal misser CL denne sesongen!  8) Di Natale er vel omtrent i vårt sjikte hva alder osv. angår ja!

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8324 på: 24. Aug. 2011, 21:34 »
Skjønner det;-)

Han passer vertfall perfekt hva pris angår vil jeg tro!  ;D

Fine drakter Udinese har da.