20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290159 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6435 på: 05. Aug. 2011, 13:13 »
Hva er vitsen med å operere med en skadet spiller i oppstillingen? Sleng han inn når han er bekreftet tilbake.

Jose Enrique er formelt det ja. Vedder 50 kroner på at han er borte innen utgangen av august imidlertid.
Vedde imot? :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6436 på: 05. Aug. 2011, 13:15 »
"The one thing I said to Mike yesterday was, 'Look, if this boy is going to go, this money has to be reinvested in the team, all of it', and he has assured me of that," said Pardew.

"For the Newcastle fan, that is the most important message I can give today, that all that money will be used.

Fra da Carroll ble solgt!

Tror ikke det var varmekabler

Det står ikke "players" der?! Det står team, tolk det som du vil. At man bruker penger på ressurser som laget nyter godt av ser jeg på som en investering i laget! Ergo har vi aldri blitt lovet at pengene skal brukes på spillere. Jeg sier ikke at jeg ikke ønsker at vi skal bruke 20mp på nye spillere, men jeg mener at de som forventet en "episk" sommer gjorde det uten grunn. Når det er sagt så hadde jeg regnet med at vi ville bruke rundt 10mp, ikke akkurat episk, men allikevel bedre enn det vi har gjort til nå.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #6437 på: 05. Aug. 2011, 13:15 »
Pardew sa vel i intervjuet i går at Enrique var fit for fight og STARTER i mårgon mot Fiorentina?
Eg skjønner ikkje heilt kva du ønskjer å oppnå Flatline, det som er sikkert er at dette begynner å bli flaut!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6438 på: 05. Aug. 2011, 13:16 »
En innskytelse; stemmer du tilfeldigvis FRP, flatline? Bare nysgjerrig...

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6439 på: 05. Aug. 2011, 13:17 »
http://www.caughtoffside.com/2011/08/05/newcastle-united-make-3m-offer-for-barcelona-hit-man/?
Nytt rykte, dog svake kjelder.

Spennende :) Iallefall gøyere å lese sånne rykter enn om Crouch og Bridge.....

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6440 på: 05. Aug. 2011, 13:17 »
En innskytelse; stemmer du tilfeldigvis FRP, flatline? Bare nysgjerrig...

Vær så snill, ikke bland politikk inn i denne diskusjonen....

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6441 på: 05. Aug. 2011, 13:19 »
http://www.caughtoffside.com/2011/08/05/newcastle-united-make-3m-offer-for-barcelona-hit-man/?

Helt enig, trenger mer, og gjerne noe som faktisk ender i kjøp  ;)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6442 på: 05. Aug. 2011, 13:19 »
Det betyr ikke at man skal behøve å forsvare realiteten med nebb og klør.  Det er noen som er ansvarlige for den realiteten, må da være lov å kritisere for det uten å bli hengt opp i tau her inne.

Festlig at du sier dette. "Forsvare realiteten med nebb og klør"... Skal vi heller forfekte realiteten med nebb og klør da? Du misforstår jo totalt hvis du tror at du får kritikk bare for å kritisere Ashley. Det gjør jeg og de fleste her inne til stadighet. Det har noe med hva kritikken er basert på, hvordan man møter andres argumentasjon (eller selektivt overser den) og hvordan man fremstiller problemet.

Men nå er jeg faktisk lei av å forsøke å forklare dette så jeg henviser bare til det som er sagt, så foreslår jeg at man leser.

For de som ikke leste det innlegget fra N-O som Kesse postet:
"This is what boils my p*ss on here, it's black or white with some people, I don't particularly like it but can see why things have been done."

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6443 på: 05. Aug. 2011, 13:22 »
Det som er flaut er at treneren vår må gå ut i media og bønnfalle eierne om å bruke penger, siden selv laget begynner å bli frusterte med mangelen på nye spillere denne sommern.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6444 på: 05. Aug. 2011, 13:24 »

For de som ikke leste det innlegget fra N-O som Kesse postet:
"This is what boils my p*ss on here, it's black or white with some people, I don't particularly like it but can see why things have been done."

Jeg og. Ting har blitt gjort for å tjene/spare penger alt ettersom. Flott for businessen det, men ikke når det går utover laget i den grad at spillerne blir negative og trenern frustert. Det handler om en balansegang.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6445 på: 05. Aug. 2011, 13:24 »

For å returnere til poenget med tråden.

Keirrison vet jeg svært lite om annet enn at han var et brukbart FM-talent en gang og at Barca brukte mye ? på han. Spennende med nye rykter og han passer vel forsåvidt inn i innkjøpsprofilen. Mye utlånt og lite spilletid (?), noen som vet noe mer om han? Orker ikke å lete opp stats da jeg er på farten.  :P

Dahl78

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #6446 på: 05. Aug. 2011, 13:34 »
Det som er flaut er at treneren vår må gå ut i media og bønnfalle eierne om å bruke penger, siden selv laget begynner å bli frusterte med mangelen på nye spillere denne sommern.

Strengtatt så vet vi vel ikke helt hva som snakkes om/gjøres innfor de 4 veggene. Klubbledelsen er storsett tause og Pardew kommer ut med ett eller annet intervju. Men så lenge de holder kortene tett til brystet så kan det godt hen at de jobber på spreng med å få inn nye spillere bak i kullisene.  Jeg er optimist og tror vi kan komme oss greit ut av dette når august mnd er over.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6447 på: 05. Aug. 2011, 13:40 »

For å returnere til poenget med tråden.

Keirrison vet jeg svært lite om annet enn at han var et brukbart FM-talent en gang og at Barca brukte mye ? på han. Spennende med nye rykter og han passer vel forsåvidt inn i innkjøpsprofilen. Mye utlånt og lite spilletid (?), noen som vet noe mer om han? Orker ikke å lete opp stats da jeg er på farten.  :P

Brazilian League Série A Top Scorer: 2008 (21 goals) (Coritiba)
    Paraná State League Best Striker: 2008 (Coritiba)
    Paraná State League Best Player: 2008 (Coritiba)
    Paraná State League Golden Shoe: 2008 (Coritiba)
    Trófeu Mesa Redonda: 2008 (Coritiba)
    2008 ? Golden Shoe (Placar Magazine) ? Campeonato Brasileiro 2008 Top Scorer (Coritiba)
    2008 ? Top Scorer (Coritiba)
    2008 ? Best Newcomer (Coritiba)
    Prêmio Friedenreich (for being Brazil's season top scorer): 2008 (41 goals) (Coritiba)

Er jo noen år siden men, har vell ikke gått på skinner etter det.
Kan være spennende spiller.
Virker som han var et talent for meg i og med at Barca kjøpte han, ikke er han så gammel heller (1988)

His name was chosen by his father, as a tribute to rock musician Jim Morrison from The Doors and Keith Richards from Rolling Stones :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6448 på: 05. Aug. 2011, 13:44 »
Bare for å skyte inn, Flatline, jeg er vel den eneste inne på forumet her som er totalt enig i det du skriver.

Har bare trappet ned litt da enkelte har blitt økonomer fremfor supportere.
Vi sitter med pluss i dette vinduet også.. "Ting må bygges sten for sten" osv, ja jeg skjønner det. Poenget er at denne sommeren hadde vi råd til nok stener for å kunne hevde oss igjen. Folk er så opptatt av å ikke få inn flere Luque, Boum osv, men det finnes da titusenvis av eks. på dyre spillere som også har gjort det knallsterkt. Jeg sier ikke at vi skal sprenge banken, men et bud på rundt 15 for f.eks Sturridge skal det være mulig å skrape fram.

Takk for meg igjen. Snakkes 1 september.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6449 på: 05. Aug. 2011, 13:48 »
10mp for Gamerio og Gervinho + 7mp for Erdinc er jo bekreftede bud vi har lagt inn, så vi er villige til å bruke penger. Derfor håper jeg fortsatt vi svir av noen kroner innen august er over, men gråter ikke dersom vi står igjen med det laget vi har i dag den 1 september.