20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6420 på: 05. Aug. 2011, 12:48 »
Hvis noen hadde kommet opp til meg før forrige sesong og sagt at vi kom til å få like mye for Andy Carroll som Athletico får for Sergio Agüero, så hadde jeg slått meg godt på låret.

11 mål på en halv sesong, noe forøvrig Michael Ricketts også fikk til, er LAAAANGT fra prov på at du er, eller kommer til å bli, en klassespiller.

Nå spilte jo gutten bra fotball det halve året da, fikk jo spille for England... Blir tull å si i etterkant at Carroll kommer til å floppe, når det er minimal sjansje for det. i Sin første PL sesong putta mannen 11 mål for en nyopprykket klubb, å sette det som et svakhetsstegn som noen her gjør blir rart. Tror Carroll kommer til å bli en fantastisk spiller for LFC og England i fremtiden og forsåvidt nåtiden ;)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6421 på: 05. Aug. 2011, 12:50 »
Ambisjoner folkens, ambisjoner. Det er det hele assley regimet mangler. Jævla jernvare butikk mentalitet nå. Newcastle bør ikke ha mindreverdighets kompleks i forhold til topp seks, og det vil også generere penger i kassen i form av EL, CL.
Få inn en eier som vil bruke penger!  som under SBR og KK. Ambisjoner kjære medsupportere. Er dere virkelig fornøyde med midt plassering???
Who else...... Alan Shearer

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6422 på: 05. Aug. 2011, 12:50 »
Fant dette på et nufc forum:

Some saying this whole "VISA problem > go to Ghana to get it fixed" thing is actually a smokescreen to cover a transfer.

While I suspect not, I would not be at all surprised.

Bare piss eller er det noen som har hørt noen rykter om dette ???

Har ikke hørt dette før nei. "Some say" er alt jeg trenger å vite, høres forøvrig ut som humbug for min del. Det ville i tilfelle vært en helt sjanseløs måte å selge en spiller på med tanke på å få mest mulig for en spiller. Ikke typisk Ashley i så måte.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6423 på: 05. Aug. 2011, 12:52 »
Ambisjoner folkens, ambisjoner. Det er det hele assley regimet mangler. Jævla jernvare butikk mentalitet nå. Newcastle bør ikke ha mindreverdighets kompleks i forhold til topp seks, og det vil også generere penger i kassen i form av EL, CL.
Få inn en eier som vil bruke penger!  som under SBR og KK. Ambisjoner kjære medsupportere. Er dere virkelig fornøyde med midt plassering???

Ny eier hadde vært herlig ja, vet du om noen potensielle? Tas imot med åpne armer!

Slik tingene er nå så erkjenner jeg at en midtplassering ligger i kortene, desverre. Men det er nok realiteten.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6424 på: 05. Aug. 2011, 12:54 »
He he. Synes du vingler litt og at vi er i rute, betimelig spørsmål som følge av den observasjonen ;)

Denne må du utdype. Hvor har jeg gitt uttrykk for at stallen er "i rute" eller at vi ikke trenger spiss og back?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6425 på: 05. Aug. 2011, 12:56 »

Ny eier hadde vært herlig ja, vet du om noen potensielle? Tas imot med åpne armer!

Slik tingene er nå så erkjenner jeg at en midtplassering ligger i kortene, desverre. Men det er nok realiteten.

Det betyr ikke at man skal behøve å forsvare realiteten med nebb og klør.  Det er noen som er ansvarlige for den realiteten, må da være lov å kritisere for det uten å bli hengt opp i tau her inne.
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6426 på: 05. Aug. 2011, 12:58 »
Tror fort at topp 15 kan bli vanskelig jeg om det ikke skjer noe drastisk på spillersiden!

Spillere som Tiote og Ben Arfa har nok ambisjoner om å kjempe om Europa og ikke med kniven på strupen, så da skjer det nok det samme med de som med Enrique.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6427 på: 05. Aug. 2011, 12:58 »
Jeg har lagt Iphonen inn i en vanntett lunsjpose og skriver dette mens jeg står i dusjen og runker + gråter.

Geir, når Carroll-pengene spesifikt ble øremerket akkurat denne sommeren synes jeg ihvertfall det er ørlitegrann relevant :P

Vi har aldri blitt lovet en episk sommer! Pardew sa at pengene ville bli reinvestert i klubben og laget, aldri at pengene var øremerket til spillere.

Og jeg synes også det er rart at du på død og liv henviser til dette utsagnet når du avfeier alt annet som blir sagt fra han!?

Og hvorfor trenger vi en ny venstreback? Såvidt meg bekjent er Enrique fortsatt Newcastle spiller. Men du tror vel på alle rykter angående utgående transfers, men ikke på inngående?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6428 på: 05. Aug. 2011, 12:59 »
Hughie

Enig i alt. Kontaktannonse? ;) faen jeg savner bare GOD. Åreforkalket sikkert
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6429 på: 05. Aug. 2011, 12:59 »
Tror fort at topp 15 kan bli vanskelig jeg om det ikke skjer noe drastisk på spillersiden!

Spillere som Tiote og Ben Arfa har nok ambisjoner om å kjempe om Europa og ikke med kniven på strupen, så da skjer det nok det samme med de som med Enrique.

Aldri i verden om vi kommer så lavt som 15 plass, start 11eren vår er faktisk veldig sterk per i dag. Ikke er vi SÅ dårlig på plassene bak heller med unntak av spissplassen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6430 på: 05. Aug. 2011, 13:02 »
Tipper vi kommer høyere enn forrige sesong tipper vi blir Nr 8

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6431 på: 05. Aug. 2011, 13:04 »
"The one thing I said to Mike yesterday was, 'Look, if this boy is going to go, this money has to be reinvested in the team, all of it', and he has assured me of that," said Pardew.

"For the Newcastle fan, that is the most important message I can give today, that all that money will be used.

Fra da Carroll ble solgt!

Tror ikke det var varmekabler

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #6432 på: 05. Aug. 2011, 13:06 »
He he. Synes du vingler litt og at vi er i rute, betimelig spørsmål som følge av den observasjonen ;)

Denne må du utdype. Hvor har jeg gitt uttrykk for at stallen er "i rute" eller at vi ikke trenger spiss og back?

Forsetter i same sportet som han alltid har gjort, Hughie. Mr.VissVass!

http://www.caughtoffside.com/2011/08/05/newcastle-united-make-3m-offer-for-barcelona-hit-man/?
Nytt rykte, dog svake kjelder.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6433 på: 05. Aug. 2011, 13:10 »
Ben arfa kan du bare fjerne fra den oppstillingen, han er skadet. Fjern Enrique og, han starter aldri for oss igjen.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6434 på: 05. Aug. 2011, 13:11 »
Enrique starter i morgen....