20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290171 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4155 på: 23. Juni 2011, 12:14 »
TV2 melder at vi skal ha gitt grønt lys for Celtic til og snakke med Forster? Jeg mener IKKE han skal selges. Iallefall ikke for den summen der.

"Newcastle bekrefter torsdag at klubben har mottatt et bud på 15 millioner kroner fra Celtic på keeperen Fraser Forster.
St. James Park-klubben har gitt keeperen tillatelse til å snakke med Celtic. "
Dette skrev tv2.

Jeg synes på en måte det er fair overfor Forster hvis klubben har bestemt seg for å satse på Krul. Begge disse keeperene har kommet i en alder hvor de trenger å spille fast for å utvikle seg. Tidligere hadde jeg mer tro på Forster men akkurat nå tror jeg klubben gjør det rett i å satse på Krul. Sistnevnte har fått verdifull erfaring på høyt nivå denne sesongen, både for klubb og landslag.  I tillegg har noen av reaksjonsredningene til Krul vært av den spinnville sorten, redninger jeg ikke tror Forster klarer å utføre pga hans fysikk. Krul er også modig i den forstand at han tør å gå ut i feltet for å avlaste forsvaret. Man må prøve og feile for å bli bedre. Og det er tøft gjort av en kepper i så ung alder.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4156 på: 23. Juni 2011, 12:21 »
Muligens me får ein spelarar i retur? Me har vore intressert i venstrebacken til Celtic.

Jepp, eller Scott Brown (men håper det er venstrebacken om det er snakk om noe pakkeløsning)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4157 på: 23. Juni 2011, 12:28 »
Er generelt skeptisk til spillere fra skotsk liga, som holder et lavere nivå enn Wanker. Celtic og Ranger har jo et for enkelt kampprogram, og møter reelt sett ikke motstand før  Old Firm.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4158 på: 23. Juni 2011, 12:39 »
"Rumour is that Gervinho deal is taking a long time because we're trying to sell his forehead as an advertisement board..."

Og her fra den eneste twitter-kontoen jeg virkelig stoler på...

@MsiDouglas whats the chances on sturridge , if chelsea sign a striker i think we could get him for 15 , but do the club want him ?

40 minutes ago..
@MsiDouglas
Mark Douglas
@_Greggers Matuidi would definitely be a starter if he arrived. More thank just DM. Sturridge a no go at that price....
« Siste redigering: 23. Juni 2011, 12:41 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4159 på: 23. Juni 2011, 12:43 »
Haha,  sakset fra Liverpool-forumet:

Kjøpet av Phil Jones er det tåpeligste som har skjedd i internasjonal fotball i 2011. I samme kategori, "ingenting å grine over", vil jeg sette handelen med Ashley Young. Den mest oppskrytte spilleren i engelsk fotball siden David Ginola. At Manchester United har betalt mellom 150 og 200 millioner kroner for å ha ham på benken, får være deres problem. Manchester United er sommerens mest lettlurte lag. 400 millioner kroner for Jones og Young?! Det er galskap av verste sort. Liverpool kjøper nok det som trengs, når tiden er inne. Og jeg tror neppe det er grunn til å kjøpe så mange spillere. To-tre holder i første omgang.

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang :D
Jordan "Støttepasning" Henderson var vel heller ikke billig...

Liverpool-fansen må være den mest patetiske. Fra VGD om Marveaux;

Er jo en grunn til at han går til Castle i stedet for Liverpool, og da handler det ikke om personlige betingelser. Det må være hevet over enhver tvil at Liverpool ene og alene har forkastet spilleren på grunnlag av den medisinske testen. Liverpool har siklet på spilleren over lengre tid og har selvsagt ikke gitt franskmannen småpenger når de først har fått ham til medisinsk undersøkelse og er klar for å gi spilleren kontrakt.

At Marve går ut i media og benekter dette er jo en falitterklæring, tatt i betraktning at han drar til en klubb uten særlig historie og små ambisjoner og mulighet til å bli noe bedre enn en middelhavsfarer. Marve viser jo bare at det ikke bare er den medisinske testen han strøk på, han strøk på personlighetstesten til Kenny og Damien også - The Liverpool way.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4160 på: 23. Juni 2011, 13:01 »
Spekulasjoner

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4161 på: 23. Juni 2011, 13:10 »
"...tatt i betraktning at han drar til en klubb uten særlig historie og små ambisjoner
og mulighet til å bli noe bedre enn en middelhavsfarer."

Latterlig. Samme fyren hadde nok jublet hvis de fikk han og gnidd det inn at han valgte 'pool istedet for oss.
Og å påstå at Newcastle ikke har historie å vise til.... J*vla dust!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4162 på: 23. Juni 2011, 13:34 »
Og BOM der har man svart på hvitt (bra referanse) på hvorfor jeg hater Liverpool så innihelvete. Man kan snakke om de sebrastripete brillene vi sitter med, men The Kop derimot, faen alle er født med hue 5 cm inni rassen sin, virker det som. Håper de driter seg så jæævlig ut og rykker ned, eller flopper til neste år (kjære Gud), så "englands beste klubb og supportere" endelig kan shuuuut theee faaaack up!
« Siste redigering: 23. Juni 2011, 13:35 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4163 på: 23. Juni 2011, 13:35 »
Link fra The Chronicle:

http://bit.ly/kTPLCU

Sitat
Charles N'Zogbia favours return to Newcastle
« Siste redigering: 23. Juni 2011, 13:36 av vampish »

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4164 på: 23. Juni 2011, 13:37 »
SkySports melder:
" Newcastle are believed to be stepping up their interest in forward duo Teteh and Mohamed Bangura. Reports in Scandinavia claim that the Premier League side have run the rule over both men."
Noen som kjenner til disse?
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_7001816,00.html
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4165 på: 23. Juni 2011, 13:53 »
Jeg har ennå ikke gitt opp N'Zog og Gervinho. Vi gir de jo stadig opp, men blir plutselig linket til dem igjen.

Morphern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4166 på: 23. Juni 2011, 13:54 »
Dette er jo gledelige nyheter om det stemmer. Personlig tror jeg ikke Zoggy returnerer til Tyneside. Men det hadde vært kanon om han gjorde det..

Spent på om det blir noe av den mye omtalte (i går) overgangen som skulle skje i går.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4167 på: 23. Juni 2011, 13:55 »
SkySports melder:
" Newcastle are believed to be stepping up their interest in forward duo Teteh and Mohamed Bangura. Reports in Scandinavia claim that the Premier League side have run the rule over both men."
Noen som kjenner til disse?
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_7001816,00.html

De er sikkert en kopi av Tiote og Ben Arfa! ;D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4168 på: 23. Juni 2011, 13:57 »
Link fra The Chronicle:

http://bit.ly/kTPLCU

Sitat
Charles N'Zogbia favours return to Newcastle

The fee for N?Zogbia is now thought to have been set at £9m for all clubs.

Løp og kjøp!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4169 på: 23. Juni 2011, 14:00 »
angående bangoura så kan dei sammenlignes med diouf paret i molde. mohammed innebærer en syk fysikk og fart. virker veldig spennende, men er fremdeles ung og har bare 1 sesong bak seg i allsvenskan så det vil vere eit stort steg for begge to. Forøvring ein artikkel fra svensk media:

http://bloggar.expressen.se/kristoffersson/