20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283440 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4125 på: 23. Juni 2011, 00:30 »
Enig Anders, men Celtic vet vel at vi har to andre gode keepere i klubben og en eier som ser dollartegn i hver eneste spiller i stallen. Blir ikke overrasket om Ashley tar pengene for vår tredjekeeper.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4126 på: 23. Juni 2011, 00:35 »
En Leeds-kompis sa at de også var interessert i han for den prisen, nå når Kasper drar til Leicester.
Kanskje han går for den summen da. Satse på at Tim Krul blir førstekeeper kommende sesong.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4127 på: 23. Juni 2011, 00:51 »
Deler forøvrig flatlines homoerotiske tendenser i retning Sturridge. Drømmesignering deluxe.
Ellers - Bendtner tror jeg vi takler. Legger heller ikke så mye i at han ikke vil være med i U21-mesterskapet, stiller spørsmålstegn ved hvor mye det ville gangnet hans utvikling overhodet. Tror også Joey kan sette han fint på plass dersom han blir for høy i hatten på treningsfeltet ;)
Det er jo lov å spørre seg hvem som egentlig skulle holdt Bendtner i handa av Arsenal- spillere da? Har han egentlig laget noe som helst kvalm der verdt å snakke om? En ting er å være litt selvgod, men hvorvidt det har vært skadelig for det laget han har spilt for er jo en annen ting.
« Siste redigering: 23. Juni 2011, 00:56 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4128 på: 23. Juni 2011, 01:32 »
Jeg hadde gjerne tatt imot Bendtner. Han har en rå spisskompetanse i lufta, mens han også er okay langs bakken. Lurer på om Adebayor og han ikke tålte tryne på hverandre. Vært tilfeller hvor medspillere har nekta å feire mål sammen med han, men det er mulig sånne ting vil løse seg litt ved å skifte miljø. Nå er en del av miljøskaperne våre borte eller på vei ut(Nolan, SMith, Barton etc.), men vi burde kunne tåle å ha ulike karakterer i stallen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4129 på: 23. Juni 2011, 02:04 »
Ja, står helt klart fast på at Bendtner inn til en fornuftig pris er interessant. Sett at Jose fortsetter med tullet sitt og Arsenal er hypp på han bør vi kunne se vårt snitt til å gjøre en smart deal med Bendtner motsatt vei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4130 på: 23. Juni 2011, 08:49 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4131 på: 23. Juni 2011, 08:58 »
Hehe, fair point. Jeg innser at jeg har ejakuert litt vel mye verbalt i det siste over denne unge britiske juvelen. Jeg anser det ikke som like umulig som deg dog, hvis han kan spille for Bolton kan han jaggu spille for oss og. Selv når vi var nede i Wankership var vi på lista over de 20 største klubbene i verden!

Helt klart. Når Sturridge er villig til å spille for Bolton er Newcastle absolutt en stor nok klubb. Og dette syns jeg faktisk viser sunne holdninger hos gutten.
Rent sportslig sett er det jo bedre for Sturridge, og hvilken som helst annen ambisiøs fotballspiller for den del, og spille regelmessig for Bolton enn å råtne
på benken på Stamford Bridge.

Det jeg er mest skeptisk til av alt, er derimot om tjukken (ja, Ashley ja ;) ) er villig til å sette i bevegelse de beløpene som skal til for å bringe Sturridge til Newcastle.
Engelsk, ung og proven Premiershipplayer som tar nivået og vil levere mål. Jeg tenker jo også litt sånn at det faktisk er bedre å kjøpe ham for £15-20 mil. nå enn å låne ham en sesong
hvor han scorer nærmere 20 mål og VIPS så er utropsprisen brått opp i både £25 og 30mil. Du er forøverig lett tilgitt for å ha nevnt Sturridge igjen senere i tråden også, den parantesen med en ydmyk beklagelse gjorde susten ;) :p

Denne PSG-tyrkeren som jeg av en eller annen grunn sliter med å feste meg ved navnet til, unngår jeg bevist å kommentere for mye, da jeg ikke kan huske å ha sett ham spille.
Som du selv sa: en enkel YouTube video kan jo få selv James perch til å se god ut, med andre ord: et dårlig grunnlag å dømme ut ifra.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4132 på: 23. Juni 2011, 09:01 »
http://www.dailystar.co.uk/football/view/197362/Chris-Hughton-wants-Danny-Guthrie/?

Hughton klar for å legge inn bud på Guthrie?

Ville i såfall vært strålende! Ikke den største inntjeningen på dette salget, verken i form av overgangssum eller sparte lønninger, men i det lange løp så tror jeg ikke Guthrie har noen fremtid på St.James Park, og da er det like greitt å selge hvis vi først kan få noen daler for ham.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4133 på: 23. Juni 2011, 09:05 »
Om han er både stopper og høyreback så er det jo ikke utenkelig at
Nordin jetter over fra Miami og henter Potenza til Tyneside selv...  ;)

Haha, du får sagt det.

Akkurat nå twitret faktisk godeste Danny at han er på ferie i nettopp Miami. Er dessverre på sommerferie hjemme i Norge, ellers hadde jeg forsøkt å ta meg en prat og trygle ham om å ikke rygge inn i boksen ved hver eneste anledning han blir utfordret :)

Hehe, hadde du truffet fyren i Miami så er jeg ikke overbesvist om at du hadde nøyd deg med "bare" å trygle, men heldigvis
for Danny så er jo du uansett her i Norge nå da, så da kan vi legge den død. Dog viser du lovende politikertakter her nå, i den bransjen er det viktig å kunne balansere mellom å være diplomat og lyge så det renner av deg. ;)

Jeg skal på ingen måte gjøre det til noen stor fanesak for meg å forsvare Simpson jeg heller, da jeg ikke er overbevist om at
han er god nok. Men inntil videre er han faktisk det beste alternativet vi har på høyrebacken, og dermed bør Perch på hue og ræva
ut først, deretter kan vi finne en konkurrent til Simpson, helst en som er bedre.

Er det forresten kjedelig i Miami? Twitter er liksom ikke det jeg hadde brukt mest tid på hvis jeg var der -innbiller jeg meg... :p

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4134 på: 23. Juni 2011, 09:05 »
Ja, kan sikkert få han ja, ta gjerne med deg Perch og.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4135 på: 23. Juni 2011, 09:06 »
God morgen folkens!
Ny dag og nye muligheter :) Syntest det er blitt veldig artigt å kikke innom forumet her hos oss den siste tiden folkens. Mange meninger om kvalitet på spillere osv...  Lurer på om hvor mye av Carroll pengene(32Mp) som er brukt pr dags dato? Synest også vi bør prioritere forsvarspillere nå i første rekke, så får spiller nr 9 komme i slutten av vinduet eller evt jan? Vi trenger en ved siden av Collo + ny høyre back.
Muligheten for at vi trenger venstre back er vel også stor ::)
For all del eg er fornøyd med handelen så langt, og gleder meg til forsettelsen (visst det er penger igjen) ???

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4136 på: 23. Juni 2011, 09:10 »
Hehe, fair point. Jeg innser at jeg har ejakuert litt vel mye verbalt i det siste over denne unge britiske juvelen. Jeg anser det ikke som like umulig som deg dog, hvis han kan spille for Bolton kan han jaggu spille for oss og. Selv når vi var nede i Wankership var vi på lista over de 20 største klubbene i verden!

Helt klart. Når Sturridge er villig til å spille for Bolton er Newcastle absolutt en stor nok klubb. Og dette syns jeg faktisk viser sunne holdninger hos gutten.
Rent sportslig sett er det jo bedre for Sturridge, og hvilken som helst annen ambisiøs fotballspiller for den del, og spille regelmessig for Bolton enn å råtne
på benken på Stamford Bridge.

Det jeg er mest skeptisk til av alt, er derimot om tjukken (ja, Ashley ja ;) ) er villig til å sette i bevegelse de beløpene som skal til for å bringe Sturridge til Newcastle.
Engelsk, ung og proven Premiershipplayer som tar nivået og vil levere mål. Jeg tenker jo også litt sånn at det faktisk er bedre å kjøpe ham for £15-20 mil. nå enn å låne ham en sesong
hvor han scorer nærmere 20 mål og VIPS så er utropsprisen brått opp i både £25 og 30mil. Du er forøverig lett tilgitt for å ha nevnt Sturridge igjen senere i tråden også, den parantesen med en ydmyk beklagelse gjorde susten ;) :p

Denne PSG-tyrkeren som jeg av en eller annen grunn sliter med å feste meg ved navnet til, unngår jeg bevist å kommentere for mye, da jeg ikke kan huske å ha sett ham spille.
Som du selv sa: en enkel YouTube video kan jo få selv James perch til å se god ut, med andre ord: et dårlig grunnlag å dømme ut ifra.

Tror de fleste foretrekker et rent kjøp over en låne-avtale. Da slipper man å ta hensyn til det faktum at han skal returnere til en annen klubb osv, integreringsprosessen kan starte umiddelbart. Men en klausul som innebefatter en eventuell kjøpssum må vel uansett meisles ut før seriestart? En flytende pris vil  jo nærmest være å be om bråk når den tid kommer for å løse han ut?
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4137 på: 23. Juni 2011, 09:12 »
God morgen folkens!
Ny dag og nye muligheter :) Syntest det er blitt veldig artigt å kikke innom forumet her hos oss den siste tiden folkens. Mange meninger om kvalitet på spillere osv...  Lurer på om hvor mye av Carroll pengene(32Mp) som er brukt pr dags dato? Synest også vi bør prioritere forsvarspillere nå i første rekke, så får spiller nr 9 komme i slutten av vinduet eller evt jan? Vi trenger en ved siden av Collo + ny høyre back.
Muligheten for at vi trenger venstre back er vel også stor ::)
For all del eg er fornøyd med handelen så langt, og gleder meg til forsettelsen (visst det er penger igjen) ???

God morgen Jonny :)  0 kroner er brukt per dags dato :) ( ikke inkludert lønninger).

Vi bør definitivt handle en midtstopper og en høyreback, Simpson har vekket interesse i Villa, så kanskje han går.. jeg er positiv til å erstatte han med kvalitet. Synes han er en grei forsvarer, men heller ikke mer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Siste redigering: 23. Juni 2011, 09:18 av Flatline »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4139 på: 23. Juni 2011, 09:27 »
http://www.dailystar.co.uk/football/view/197362/Chris-Hughton-wants-Danny-Guthrie/?

Hughton klar for å legge inn bud på Guthrie?
Han kan få med Løven på kjøpet. Gi bort pris!  :P

Tror kanskje vi burde beholde Guthrie når jeg tenker meg om.. han har 5000 i uka, og med et par skader/afrika-cup så er han ok å ha på benken. Utenom West Brom kampen har han ikke gjort seg helt bort heller, assisten mot tottenham var klasse :P