20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283266 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3405 på: 15. Juni 2011, 13:58 »
Helt utrolig at vi gir slipp på Nolan! Med mindre det er snakk om en klekkelig overgangssum så synes jeg dette er på grensa tl en skandale.

Hvis vi mister Barton og Enrique i tillegg så mister jeg straks optimismen. Det var ikke slik jeg hadde sett for meg denne transfersommeren!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3406 på: 15. Juni 2011, 14:00 »
Dritt, forbanna dritt.

Men på en annen side, hvor skulle Nolan ha spilt neste sesong? De fleste er enige om at han fort hadde blitt overflødig på sentralmidtbane med Tiote - Cabaye og Ben Arfa bak spissen. Jeg tror nok dette også spilte en stor rolle både for klubben og Nolan når dette skjer.

Men dersom det som Fredd henviser til er sant er det jo intet mindre enn sjokkerende og idiotisk! Det betyr da at Pardew får mer penger for å kutte ned på lønningene, og høy lønn er jo ofte er korrelert med gode spillere.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3407 på: 15. Juni 2011, 14:01 »
Kan ikkje sei eg e overaska, virke som folk heilt glemme ka ashley har gjort de siste årå

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #3408 på: 15. Juni 2011, 14:06 »
...hvor skulle Nolan ha spilt neste sesong? De fleste er enige om at han fort hadde blitt overflødig på sentralmidtbane med Tiote - Cabaye og Ben Arfa bak spissen. Jeg tror nok dette også spilte en stor rolle både for klubben og Nolan når dette skjer.
Henger meg litt på den ("klamrer meg til" er kanskje mer riktig egentlig).

Samtidig, hva/hvem er nå kjernen i laget? Hvem skal "sette på plass" de (unge) som trenger det? Og hvem blir neste kaptein? Colo? (Gjør vel egentlig regning med at Smith forsvinner ila vinduet også - ellers hadde vi vel hatt en konsekvent benket kaptein)...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3409 på: 15. Juni 2011, 14:09 »
Vi trenger spillere som kan gå i krigen i tøffe perioder (som man alltid får i PL), og det å selge den fremste av disse er jo hodeløst. Dessverre så lå det jo litt i luften at noen nøkkelspillere skulle forsvinne...

Nå MÅ vi tviholde på Barton!!!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3410 på: 15. Juni 2011, 14:09 »

Men dersom det som Fredd henviser til er sant er det jo intet mindre enn sjokkerende og idiotisk! Det betyr da at Pardew får mer penger for å kutte ned på lønningene, og høy lønn er jo ofte er korrelert med gode spillere.

Kan ikke gå god for troverdigheten til denne fyren, men som jeg har skrevet kom han med dette innlegget altså lenge før Pardew fikk jobben.

Quote from: Golfmag on October 27, 2010, 05:35:31 PM
Our London lawyers told us two weeks ago that Pardew was being lined up, to the extend that a draft contract was in place. I can only guess from that they they have prepared it. I refused to believe it but I am not sure all of a sudden...

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3411 på: 15. Juni 2011, 14:10 »
Folkens!

Ikkje faen om salg av Barton og Nolan skal få meg til å stoppe å heie på denne klubben. Dei er viktige, men ingen spelarar/eigar er større enn klubben. Newcastle United er det som betyr alt!

Selvfølgelig, men det betyr ikkje at me e nødt te å støtte ashleys avgjørselser...nettopp pga kjærlighet for klubben.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3412 på: 15. Juni 2011, 14:11 »
Lurer i grunnen på hva muppeten Alan Pardew har og si  i denne klubben. Eneste to spillerene som har fått ros hele sesongen, blir skviset ut. Han har ikke en drid han sko ha sagt i denne klubben, og det er derfor vi ansatt en no-name manager som han.
FATTY kan bare sette seg selv ned på benken, for forundrer meg ikke om han styrer laguttaket også.

Går det i grunnen an å finne en værre mann for å drive denne klubben ?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3413 på: 15. Juni 2011, 14:13 »
Folkens!

Ikkje faen om salg av Barton og Nolan skal få meg til å stoppe å heie på denne klubben. Dei er viktige, men ingen spelarar/eigar er større enn klubben. Newcastle United er det som betyr alt!

Det skal selvfølgelig ikke jeg heller, men når en spiller som utenifra virker utrolig viktig for at klubben er der den er idag blir solgt kommer reaksjoner.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3414 på: 15. Juni 2011, 14:14 »
Det er 100% sikkert at Barton forsvinner dersom dette stemmer, og jeg tipper også Smith følger med. Kanskje alle drar til West Ham!? Big Sam har jo en forkjærlighet for hele trioen.

Av de tre er det egentlig bare Barton jeg vil hate at drar. Nolan er god og han har vært svært viktig for oss. Men man kan allerede se at han beina hans begynner svikte litt, og jeg tror han maks 2 år igjen på sitt beste. I tillegg føler jeg vi har spillere som kan erstatte han på banen, men kanskje ikke i garderoben.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3415 på: 15. Juni 2011, 14:15 »
Tror nok de som sier at de gir opp ikke slutter å heie på Newcastle, men heller gir opp håp om at denne klubben tar de riktige stegene framover..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3416 på: 15. Juni 2011, 14:18 »
Joey7Barton Joseph Barton
Great player, leader, captain, person, trainer and mostly a friend for life. Devastated to see him SOLD! #mejoseandjonasnext

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3417 på: 15. Juni 2011, 14:18 »
Lurer på om jeg, i min levetid, skal få se to gode NUFC-nyheter/resultater etter hverandre. Man blir jo svimmel :-\

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3418 på: 15. Juni 2011, 14:18 »
Tror nok de som sier at de gir opp ikke slutter å heie på Newcastle, men heller gir opp håp om at denne klubben tar de riktige stegene framover..

Nettopp, eg kjenne at eg personlig ikkje klare å ha troå på denne klubben så lenge ashley sitte som eier....i mine øyne har ikkje han gjort någe som tilsier at denne klubben ska ta steget oppover

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3419 på: 15. Juni 2011, 14:20 »
Joey7Barton Joseph Barton
Great player, leader, captain, person, trainer and mostly a friend for life. Devastated to see him SOLD! #mejoseandjonasnext

Fuckin' hell.......