20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283066 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3420 på: 15. Juni 2011, 14:20 »
Joey7Barton Joseph Barton
Great player, leader, captain, person, trainer and mostly a friend for life. Devastated to see him SOLD! #mejoseandjonasnext

Den er ikke bra :-\

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3421 på: 15. Juni 2011, 14:21 »
Den er akkurat hva jeg fryktet. Ikke bare sportslig, men også utenfor banen ser jeg på dette salget som fatalt - og som en mulig dominobrikke for alskens elendighet. Herregud - jeg ser ikke frem til de kommende månedene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3422 på: 15. Juni 2011, 14:23 »
Aiai, blir vel spillerflukt nå da :/ nå når alt begynte å se bra ut..
Forrige uke håpte vi på Gameiro, gervinho, Zoggy inn.. Men nå er det Nolan, Barton, Jose og Jonas ut? jaja

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3423 på: 15. Juni 2011, 14:26 »
Tippe Cabaye ønske han aldri signerte for oss nå ;)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3424 på: 15. Juni 2011, 14:26 »
Newcastle United have confirmed Kevin Nolan is having a medical at West Ham after agreeing a fee for his services.

The Hammers saw an initial bid rejected by Newcastle last week, but they have now gone back with an improved offer.

The Magpies have now accepted the offer and have given the midfielder permission to hold talks with West Ham and undergo a medical at Upton Park.

Newcastle revealed earlier this month Nolan had rejected the offer of a new deal at St James' Park and they are now ready to let him leave.

New West Ham boss Sam Allardyce has made Nolan one of his top transfer targets since taking charge at Upton Park, having worked with the midfielder during his time in charge of Bolton and in the North East.

Nolan enjoyed a fine season at Newcastle last term, scoring 12 goals in the Premier League, but it appears he could be swapping Tyneside for East London

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3425 på: 15. Juni 2011, 14:26 »
Eg kune levd med å latt Kevin Nolan være i klubben utan ny kontrakt, men å selge ein så viktig brikke, både på banen og moralmessigt på nåværande tidspunkt er berre heilt på tryne.  Spesielt med Barton som kjem til å lage eit helvette nå.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3426 på: 15. Juni 2011, 14:27 »
Faen så irriterende det her er. Nolan er en utrolig viktig spiller og ikke minst en viktig karakter i laget. Det her gir ufattelig dårlige signaler til fansen, og ikke minst til de andre spillerne.. Mister vi Joey også, så har vi gitt fra oss tre veldig gode engelskmenn på et halvt år. Fryktelig skuffa nå!

Hvis dem tror at alt skal ordne seg med utlendinger og nye spillere, så er det i beste fall bingo hva som kan bli utfallet. Umulig å forvente øyeblikkelig suksess, når vi holder på slik. Vi var såvidt igang med å bygge et lag med kontuinitet, også ryker alt til helvettet på 6 måneder.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3427 på: 15. Juni 2011, 14:29 »
Samme mann jeg har linket til tidligere har også skrevet;

Quote from: Golfmag on February 06, 2011, 10:03:44 PM
A very specific part of Pardew's written remit is to reduce costs and the debt, to make it easier for MA to sell the club. Look at everything he says in this context..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3428 på: 15. Juni 2011, 14:29 »
Woot?

Nolan og Barton var da for all del ikke i klubben, når de fleste av oss ble toon`s.
Kjedelig : JA
Alfa-Omega : NEI

For det første så er jeg rimelig sikker på at Nolan ser tegninga etter signingen av Cabaye..
Altså at han ikke blir å finne i første 11-eren neste sesong.
Og vil vi virkelig holde på en spiller som ikke har lyst til å være her? Nei, såklart ikke.

Og for det andre, om vi vil sikte mot europa-plass de neste årene, så må vi fornye stallen!

Prøver så godt jeg kan og se det her så positivt som bare mulig. Ingen grunn til å gråte over spilt melk.
Ashely er en hore, greit nok! Men vi må bare leve med det.
Eller blir manu-fans. Opp til hver enkelt.
Same old Shearer, always scoring!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3429 på: 15. Juni 2011, 14:32 »
Huff, synes ikke det værste er at vi mister spilleren Nolan, men signalene vi viser til resten av gruppa. Dette er meget skuffende.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3430 på: 15. Juni 2011, 14:32 »

A very specific part of Pardew's written remit is to reduce costs and the debt, to make it easier for MA to sell the club. Look at everything he says in this context..

Det der er skummelt vettu... Jeg stoler faen ikke på det Ashley styret. Det er samme mann som meldte i sept/oktober at Hughton skulle få sparken, og Pardew skulle inn, ikkesant??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3431 på: 15. Juni 2011, 14:33 »
Woot?

Nolan og Barton var da for all del ikke i klubben, når de fleste av oss ble toon`s.
Kjedelig : JA
Alfa-Omega : NEI

For det første så er jeg rimelig sikker på at Nolan ser tegninga etter signingen av Cabaye..
Altså at han ikke blir å finne i første 11-eren neste sesong.
Og vil vi virkelig holde på en spiller som ikke har lyst til å være her? Nei, såklart ikke.

Og for det andre, om vi vil sikte mot europa-plass de neste årene, så må vi fornye stallen!

Prøver så godt jeg kan og se det her så positivt som bare mulig. Ingen grunn til å gråte over spilt melk.
Ashely er en hore, greit nok! Men vi må bare leve med det.
Eller blir manu-fans. Opp til hver enkelt.

Problemet e jo at Nolan sannsynligvis ikkje vil vekk og barton vett me vil bli værande. Eg får litt deja vu ala Viking, som også solgte onna någen av de mest etablerte spelarane før sesongen, ser jo koss det går

Simmi

• Gjest
« Svar #3432 på: 15. Juni 2011, 14:34 »
Jeg er såååå lei av denne klovneklubben!

Vet jo ikke hvem man kan stole på for svarte...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3433 på: 15. Juni 2011, 14:35 »
Joey7Barton Joseph Barton
Great player, leader, captain, person, trainer and mostly a friend for life. Devastated to see him SOLD! #mejoseandjonasnext

Cacksackamaddafacka!
Det var dråpen. Jonas, Enrique, Barton og Colo er vel færi her nå, mens vi henter inn un-proven spillere og CCC backer.

Kjøss meg i rævva! Forbanna møkkaklubb møkkastyret og møkkafolk! Mutterns syklubb er faen meg organisert bedre.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3434 på: 15. Juni 2011, 14:36 »

Dette har jeg tenkt på lenge. Vi sikrer våre unge spillere på langtidskontrakter, vi kvitter oss med spillere som har høy lønn og bytter de ut med "billige" utenlendinger som krever lavere lønn. I tillegg så har Ashley gitt et tilbud om en 10årsavtale med på sesongkort til fastpris!?

Det ser ut som om han vil gjøre gi klubben så positiv cashflow som mulig samt gi spillerne langtidskontrakter for å øke verdien på klubben. Tipper Newcastle har nye eiere innen et par år.