http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news//2011/06/15/alan-pardew-on-a-european-mission-to-keep-nufc-stars-61634-28880079/Dette er vel egentlig ikke noe konkret svar på spørsmålet om Nolan, men linken over er fra dagens Journal hvor Pardew snakker litt om spillere som evt kan være på vei både inn og ut av klubben.
Først og fremst virker det som Pardew har gitt opp å beholde José Enrique, men ikke er lysten på å miste flere. Han advarer videre mot at Newcastle må klatre på tabellen for ikke å fortsette å miste sine beste spillere i kommende sesonger. Med andre ord: lite om Nolan. Foreløpig så virker det som om enkelte klubber, West Ham og eventuelt Fullham(?), prøver å utnytte at han ikke ble tilbudt den kontrakten han ville ha.
Det sier seg jo selv at Nolan ikke vil forlate sin tilværelse som kaptein for Newcastle for å spille Championship-fotball igjen, og jeg kan egentlig ikke se hvorfor han skulle velge Fullham over Newcastle heller. Jeg tror Nolan blir. At han har "bare" to år igjen og foreløpig ikke har forlenget er på ingen måte noen krise.
Videre bekreftes budet på PSG's Erdinç, mens Ba-dealen ser ut til å være problematisk, selv om begge parter har lyst til å komme til en løsning. Tipper det står noen griske agenter bak Ba som skal prøve å grafse til seg en pen slant, ellers er det Ba's lønnskrav som er problemet.
Virker forøverig som Gervinho er helt droppet nå, mens
Interest in Wigan Athletic?s ex-Newcastle flier Charles N?Zogbia has cooled.
Det siste der liker jeg dårlig.
Kort oppsummert kan det se ut som det jobbes med Ba og Neill Taylor, mens man venter på svar fra PSG på budet for Erdinç. Håper det er kun fordi Ashley og co allerede er opptatt med tre navn at en overgang for N'Zogbia foreløpig er lagt på is.