20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290188 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3345 på: 14. Juni 2011, 18:11 »
Da er han jo stokk dum. Tviler det skjer men irriterer at ikke Pardew kan få ut fingern og hente han!!

Tror  du virkelig at det er så enkelt for Pardew at det er bare å "få ut fingern og hente han"?
Da tror jeg han allerede hadde vært klar.

Ja så enkelt er det. by 12 mill pund å ha ei fet kontrakt klar så er zoggy klar. tar nok 3-4 dager men bør ikke vøre vanskeligere enn det.Wigen har jo alt sagt at de skal ha 12 mill p for han.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3346 på: 14. Juni 2011, 18:14 »
Du blander virkeligheten med FM, vanlig feil her på forumet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3347 på: 14. Juni 2011, 18:33 »
Jeg tror Erding kan bli en kanonspiss for oss! Etter hva jeg har lest så er han en arbeidshest og en spiller som løper enormt i løpet av en kamp. Ikke bare vil han skape mange sjanser for seg selv ved å være så aktiv, han vil også skape masse rom for våre andre offensive spillere.

Når eg ser på transfertråden og ser at "Daniel" har siste innlegg, så veit eg det er relevant info.  ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3348 på: 14. Juni 2011, 18:41 »
Nå er det vel til syvende og sist Zoggie som bestemmer hvor han vil spille fotball og tjene til livets opphold de neste fire-fem årene. Og jeg er dessverre ikke så sikker på at det er noen automatikk i at han velger oss.

Jeg er stygt redd han lar lommepengene bestemme. Og det er ikke usannsynlig at Quinn og Comoli kan tilby bedre lønnsbetingelser enn oss.

Jeg frykter at Zog kan velge de uvaskede fremfor oss, hvis han får mer penger der, enn her.
Og i såfall er det hans problem, ikke vårt. Ashley er restriktiv, men på en god måte, ser det ut til. Og vi skal ikke øse ut med penger vi strengt tatt ikke har, bare for å utkonkurrere våre naboer om en spiller som kanskje ikke er så forbanna interesert i å spille for oss, som vi ønsker å tro.

Vi har brent oss på den taktikken før.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3349 på: 14. Juni 2011, 18:45 »
Får vi både Melvut Erding og Demba ba (+ at han holder seg skadefri) for f.eks 8-12 mill. Pund er det et kupp slik som Cayane som vi fikk for 4-5 Mill. Pund.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3350 på: 14. Juni 2011, 18:48 »
+ Neil Taylor for 1 Mill. pund som også kan vise seg å være et kupp. Det vil si 3 uprøvde spillere i premier leauge, kun Demba ba som har vist klasse allerde,  for rundt 15 mill. Pund til sammen.

+ Salget av Andy Carroll for 35 mill. Pund.

= God tranfer politikk!
« Siste redigering: 14. Juni 2011, 18:50 av oyvind »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3351 på: 14. Juni 2011, 18:53 »
Erding (£7mill), Ba (gratis), Cabaye (£4,5mill) og Neil Taylor (£1,5mill) er fantastisk business så langt i overgangsvinduet i mine øyne.

Inn med en ung stopper som også kan spille høyreback, samt en kantspiller, så er jeg meget, meget fornøyd!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3352 på: 14. Juni 2011, 19:02 »
Det ser meget bra ut på papiret, nå gjelder det berre å få papiret underteiknet!

Håper vi bruker midler på å hente N'Zogbia, han er proven quality.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3353 på: 14. Juni 2011, 19:28 »
Erding (£7mill), Ba (gratis), Cabaye (£4,5mill) og Neil Taylor (£1,5mill) er fantastisk business så langt i overgangsvinduet i mine øyne.

Inn med en ung stopper som også kan spille høyreback, samt en kantspiller, så er jeg meget, meget fornøyd!

Nettopp!

Charles N`Zogbia pluss en spennende forsvarspiller som kan spille både Sentralt og høyre. Om Newcastle får til noe sånt så er det kjempe bra. Det gjennstår forsatt og se.

Da har vi solgt en spiller og fått inn 6 meget spennede spillere. Mest sannsynelig sitter vi forsatt i pluss  :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3354 på: 14. Juni 2011, 19:32 »
Du blander virkeligheten med FM, vanlig feil her på forumet.

Har ikke en dritt med fm å gjøre. Er jo slik man kjøper spillere.men ikke sitt på hylla og vent. Løp og kjøp!! Wigan har sagt de vil ha 12 mill pund for zoggy så by det og start med kontraktsbehandling. Vi kan tilby zoggy en fet kontrakt. så sparke smith,løven ut døra så er lønnsutgiftene den samme men vi har en av pl best vinger!!Men se å få smelt inn det budet som wigan godtar så er vi igang. Er ikke noe vente på her! Han har bevist han hart modnet både i hodet og ikke minst på banen. Han er allerede ei stjerne og jeg tror han bare vil bli bedre ogg bedre!
« Siste redigering: 14. Juni 2011, 19:35 av TooN »

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3355 på: 14. Juni 2011, 19:34 »
Har en tyrkisk kompis som har sett Erdinc en god del ganger både for Tyrkia og PSG. Og han mener at Erdinc er totalt blottet for avslutningsegenskaper.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3356 på: 14. Juni 2011, 19:40 »
TooN

Det er agenter, klubben, spelarar, rettigheter osv. som du skal bli enig med også, det er ikkje berre å kjøpe ein spelarar. Som du skal ha det til.

Ja selvflgelig er det agent men hva faen har det med saken å gjøre. Jeg sier bare se å få bydd de 12 mill pund. så kan vi tilby en fet kontrakt. så er det opp til zoggy. agenten,rettigheter og det har ikke noe med selve salget å gjøre bare de fikser alt. Er kunn opp til wigan. og de har jo sagt de vil godta 12 mill pund. Så er det kunn opp til zoggy om han vil spille for newcastle og syns kontrakten er bra. Så enkelt er det. Men ikke lett kjøpe spillere uten bud:)

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #3357 på: 14. Juni 2011, 20:48 »
TooN

Det er agenter, klubben, spelarar, rettigheter osv. som du skal bli enig med også, det er ikkje berre å kjøpe ein spelarar. Som du skal ha det til.

Ja selvflgelig er det agent men hva faen har det med saken å gjøre. Jeg sier bare se å få bydd de 12 mill pund. så kan vi tilby en fet kontrakt. så er det opp til zoggy. agenten,rettigheter og det har ikke noe med selve salget å gjøre bare de fikser alt. Er kunn opp til wigan. og de har jo sagt de vil godta 12 mill pund. Så er det kunn opp til zoggy om han vil spille for newcastle og syns kontrakten er bra. Så enkelt er det. Men ikke lett kjøpe spillere uten bud:)

Det er litt forskjell på hvordan Nufc og f.eks Man City gjør transfer politikk om dagen. Man kan enten gjøre som du vil og gå med på alle betingelsene til motparten å si "ja" til alle dems krav og få handelen i boks.

Men jeg tror ikke det fungerer sånn med dagens Nufc styre. Kansje det funket sånn under Fat fred men Fat Mike er mer gnukken og jeg sier meg enig at man ikke skal infri alt for og få spillere signert.

Syntes Ba virker spennende men Erdinc virker desverre ikke like spennende. Syntes det virker som om Pardew har satt øyene på Ligue 1 spillere. Litt synd da det finnes mye bra i Tyskland, Portugal og spesielt Spania.

Ellers så virker det som vi er på jakt etter gjennombruds-hissige spillere noe som er bra :)
Ba Ba Ba!!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3358 på: 14. Juni 2011, 20:57 »
Merker jeg ble litt glad i twitter nå.  ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3359 på: 14. Juni 2011, 21:03 »
Følger personlig kun Mark Douglas og Caulkin på twitter (av ITK) , og er de eneste eg velger å forholde meg til. Selvfølgelig litt interessant når noen ukjente, som høres seriøse ut, kommer med noe godis.