20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3330 på: 14. Juni 2011, 16:00 »
Ja får vi de to + zoggy + signert enrique så er jeg veldig godt fornøyd med sommer vinduet. og om smith,guthrie,løven går ut og kommer inn 1 spiss talent til så er vinduet knall!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3331 på: 14. Juni 2011, 16:02 »
Jeg tror definitivt vi er ute etter Ba, men denne dealen er nok ikke så close som mange skal ha det til. Tonen fra Pardew-intevjuet i dag antyder også noe annet. Synes faktisk det er synd at vi ikke har fått bekreftet noe med Ba tidligere for jo mer tid som går jo flere klubber vil melde sin interesse for en spiller som først og fremst er "gratis", men som også presterte bra på det høyeste nivå i fjor. I tillegg har han alderen på sin side. I dag er det løse rykter som går på at Fiorentina for alvor har meldt sin interesse. Håper vi har en avtale allerede klar!

Erdinc er ikke noe dumt navn å ha på blokka, men noe sier meg at dette kan være en smoke-screen. Kanskje lurer det en El Arabi,Piatti, Rondon eller Caicedo og lurer i sivet? Jeg håper det! Er jo svært merkelig hvis vi skal gå ut offentlig og vise hele verden at vi er interessert i en spiller som ikke er proven på dette nivået! Alle skjønner jo at det kan føre til høyere pris og hardere konkurranse..

Det som er positivt med Erdinc er at han har en høy work rate og at han beskrives som en spiller med fart og høy moral. Jeg håper vi henter inn sultne spillere som dette. Barnetta er av samme typen og hadde vært creme sufflè!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3332 på: 14. Juni 2011, 16:05 »
CaulkinTheTimes George Caulkin
#NUFC agree Ba personal terms but deal stalls over agents fees, says Times man in London. Plus Erdinc targeted. http://ow.ly/1tLwiF (£)
5 hours ago

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3333 på: 14. Juni 2011, 16:22 »
Demba Ba virker spennende han, men det som skremmer er jo dette:

In July 2009, he was due to move to VfB Stuttgart, but the move fell through after he failed a medical

In January 2011 a proposed move to Stoke City fell through after Ba failed a medical.

West Ham var nok ganske så desperat i januar etter slagkraft på topp så tror lett på at de kan ha gamblet på at beina hans ville holde.

Scoring in each of his first three games, he then picked up fractures in his tibia and fibula, and out of action between August 2006 and April 2007. Following his eight month recovery period he scored seven goals in nine games, and picked up his first international cap.

Dette hadde vært litt typisk BA i Newcastle.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3335 på: 14. Juni 2011, 16:56 »
Det er helt klart at noe med Bas kne ikke er skjønneste orden og når vi vet hvilke skadeproblemer vi har hatt tidligere er det ikke rart noen er spektiske, men det er vanskelig for oss på forumet å ha noen klar oppfatning av hvor stort problemet er. Han har spilte mange nok kamper de siste sesongene at det utenifra ikke ser ut som noen spesiell stor skade. Men når han likevel ikke kommer gjennom medicaler er klart at det er en bekymring. Det vil være ganske kipt å sitte med en spiss på £50 000 og fire års kontrakt som ikke kan spille. Vi får bare håpe at det medisinske personellet tar en riktig avgjørelse, noe annet blir vanskelig.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3336 på: 14. Juni 2011, 17:02 »
Vi får bare håpe at det medisinske personellet tar en riktig avgjørelse, noe annet blir vanskelig.

Ja og at kontrakt og rammebetingelsene derunder tar høyde for at noe kan gå alvorlig galt med knærne. Dersom dette er på stell, så synes jeg absolutt vi skal slå til!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3337 på: 14. Juni 2011, 17:08 »
Vi får bare håpe at det medisinske personellet tar en riktig avgjørelse, noe annet blir vanskelig.

Ja og at kontrakt og rammebetingelsene derunder tar høyde for at noe kan gå alvorlig galt med knærne. Dersom dette er på stell, så synes jeg absolutt vi skal slå til!

Ja, vi bør ha klare forsikringer om han bare skulle gå runt skadet. Jeg er også positiv til Ba. Virker å være blant de beste realistiske sigerneringene.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3338 på: 14. Juni 2011, 17:35 »
Spørst om BA går med på det da ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3339 på: 14. Juni 2011, 17:44 »
Jeg tror Erding kan bli en kanonspiss for oss! Etter hva jeg har lest så er han en arbeidshest og en spiller som løper enormt i løpet av en kamp. Ikke bare vil han skape mange sjanser for seg selv ved å være så aktiv, han vil også skape masse rom for våre andre offensive spillere.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3340 på: 14. Juni 2011, 17:47 »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3341 på: 14. Juni 2011, 17:56 »
Da er han jo stokk dum. Tviler det skjer men irriterer at ikke Pardew kan få ut fingern og hente han!!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3342 på: 14. Juni 2011, 18:00 »
Er mye mer positiv til Erdinc enn Ba! Tror Erdinc vil bli en mye bedre signering.
« Siste redigering: 14. Juni 2011, 21:44 av thomashaer »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3343 på: 14. Juni 2011, 18:05 »
Da er han jo stokk dum. Tviler det skjer men irriterer at ikke Pardew kan få ut fingern og hente han!!

Tror  du virkelig at det er så enkelt for Pardew at det er bare å "få ut fingern og hente han"?
Da tror jeg han allerede hadde vært klar.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3344 på: 14. Juni 2011, 18:06 »
Er veldig positiv til begge to, jeg. Trenger ikke bare en ny spiss.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.