20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289872 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2070 på: 26. Mai 2011, 21:13 »
Jrg synes det er rart at newcastle har ansatte som får beholde jobben etter at de utgir forettningsmessige viktige detaljer fra styremøter... Jeg synes det høres rart ut. Newcastle har jo vært flink på sjokk overganger de siste sesongene så jeg synes det er rart at det finnes så mange IKT'er...

At Zogbia kommer tilbake er vell ikke noe det møte kan bestemme, Gameiro overgangen blir spennende. barton mistet all troverdighet når han tok nye eier kortet.

Han har blitt tilbydt nye kontrakter, han trakk pluggen når vi solgte Carrol. Han er ingen leder... Jeg synes det er greit at han går etter neste sesong. Vi trenger han nok nå, men han kan erstattes på lang sikt. Han har ikke vært like viktig uten Carrol, og har forsvunnet ut av landslagspraten.

Enrique skuffer meg... Jose ønsker jeg skal bli for jeg ønsker ikke for drastiske endringer i klubben.

Sist men ikke minst så er jeg velsig glad klubben ekspanderer stallen med free transfer spillere. Synd vi ikke fikk han Espanyol vingen også. Mange gratise og virkelig kjøpe ekte kvalitet.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2071 på: 26. Mai 2011, 21:13 »
Her var det jaggu mye hvis og om. Fasiten er bare at pdd. så er Liverpool langt foran oss, og de vil mest sannsynlig være enda lenger foran etter dette overgangsvinduet, ihvertfall på papiret.

Veddemål: Jeg setter 500,- på at Liverpool ender minimum 15 poeng foran oss neste sesong. Vedder du i mot?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2072 på: 26. Mai 2011, 21:14 »
Men det er jo det jeg sier jo, klart han bommer han også, men hvis du mener hans treffprosent er lavere enn deg og meg burde du sjekke om igjen faktisk.  (denne var ang. twitter og ITK diskujsonen, skulle kanskje quota, men det er uansett ikke så vesentlig i sammenhegen hvem som kommer inn så lenge vi forsterker)

Ang. diskusjonen over om Liverpools sjanser til neste år har jeg bare en ting å si, Dalglish som klarer å rævkjøre et Newcastle med de spillerne til det vi har, hente inn sin egen sønn osv, er det for meg ingen tvil om at han kommer til å mislykkes stort. De kommer til å kjøpe stort, men til en forandring fra f.eks City er ikke deres lønningspåsa utømmelig, og det kommer de til å svi for en vakker dag
« Siste redigering: 26. Mai 2011, 21:16 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2073 på: 26. Mai 2011, 21:16 »
Her var det jaggu mye hvis og om. Fasiten er bare at pdd. så er Liverpool langt foran oss, og de vil mest sannsynlig være enda lenger foran etter dette overgangsvinduet, ihvertfall på papiret.

Veddemål: Jeg setter 500,- på at Liverpool ender minimum 15 poeng foran oss neste sesong. Vedder du i mot?

Du bruker mye hvis om du også.  For at Lpool skal slå oss må Suarez og Carroll slå til. Hvorfor er du så skråsikker på dette? Det er ingen tegn ennå som viser at dette spissparet er dynamitt..De kan like godt floppe. Time will show..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2074 på: 26. Mai 2011, 21:17 »
Og hva tilsier at alle kjøpa vi gjør skal lykkes, og alle kjøpa til Liverpool mislykkes? Prøv å hver litt realist en gang i blandt ihvertfall da.

Men hva sier du? 500,-?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2075 på: 26. Mai 2011, 21:19 »
I tillegg sammenliknes Carrolls skade med Woodgates. Lukter Injury prone lang vei.
Mulig jeg overreagerer litt her, men kjenner så mange idiotsupporter som fortsatt tror Liverpool er englands beste. Noe for så vidt deres tallsmann bekreftet med uttalelsen i gata av "vi har vunnet mest og er fortsatt best uansett hva andre måtte mene", etter United tok gullet. ltså det er fakta i trofeskapet, ikke "hva andre måtte mene" Djizez!!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2076 på: 26. Mai 2011, 21:23 »
Og hva tilsier at alle kjøpa vi gjør skal lykkes, og alle kjøpa til Liverpool mislykkes? Prøv å hver litt realist en gang i blandt ihvertfall da.

Men hva sier du? 500,-?

Jeg sier ikke at vi vil lykkes. Det jeg sier er at det kanskje (tro det eller ei) kan være en mulighet for at vi gjør det bra på kjøpefronten, mens Lpool er uheldig med sine kjøp. Lpool har gått "all in" på to spillere. Og de har ikke overbevist, som sagt. Utfordringen ligger i å være litt mer positiv. NUFC-supportere tenker nesten utelukkende negativt: "vi kommer bare til å hente inn møkk, mens lpool kommer gjøre bare stjernekjøp osv." Denne tankegangen trenger nødvendigvis ikke å være sann..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2077 på: 26. Mai 2011, 21:24 »
Du unngår fortsatt 500,- spørsmålet ser jeg. Har vi en deal?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2078 på: 26. Mai 2011, 21:25 »
Haha, selvfølgelig KAN vi gjøre det bra på transfermarkedet, men det er en grunn til at du ikke blir med på veddemålet - VI SLÅR IKKE LIVERPOOL NESTE ÅR!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2079 på: 26. Mai 2011, 21:28 »

Men hva sier du? 500,-?

Må se an transfervinduet først..Mine antagelser er basert på at vi får tak i Gameiro og Zog blant annet. Gjør vi det, mener jeg vi har gode muligheter for å ta svina. Da kan vi vedde evnt :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2080 på: 26. Mai 2011, 21:28 »
Nei det er klart, men det skulle jo bare mangle etter forrige år. Vi må gå før vi lærer å løpe, tror det klyllingmannen mener er at Liverpool, etter sin standard og mål for sesongen, ikke kommer til å innfri, og der må jeg slenge meg på.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2081 på: 26. Mai 2011, 21:29 »
Men de kan jo floppe?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2082 på: 26. Mai 2011, 21:30 »
Nei det er klart, men det skulle jo bare mangle etter forrige år. Vi må gå før vi lærer å løpe, tror det klyllingmannen mener er at Liverpool, etter sin standard og mål for sesongen, ikke kommer til å innfri, og der må jeg slenge meg på.

Akkurat..I kampene mot Fham og Lpool kom vel 7 av målene på dårlig keeperarbeid (retur på distanseskudd og innlegg).  De er så forbanna overvurdert.. :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2083 på: 26. Mai 2011, 21:31 »
Men de kan jo floppe?

Det kan de, men ikke nødvendigvis. Du virker jo nesten fullstendig overbevist om at de kommer til å floppe..:)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2084 på: 26. Mai 2011, 21:34 »
Nei, jeg er vel bare mer realist enn det du er. De fleste på dette forumet er nok enige med meg i at Liverpool vil ende ganske langt foran oss neste sesong. De har allerede en bedre stall, de har eiere som viser ambisjoner og tydelig ønsker å forsterke klubben og de har et navn som gjør det mye enklere å tiltrekke seg gode spillere. Vi sliter med at en av våre beste spillere ønsker seg bort, vi solgte stjernespissen vår i januar og vi har en eier som ikke viser ambisjoner overhode.