20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290034 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2055 på: 26. Mai 2011, 20:40 »
Hvor henter du dette fra?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2056 på: 26. Mai 2011, 20:44 »
Er som sagt mye pølsevev, men det viser seg at Fu10ng og Cwarr på twitter er relativt godt kjent med hva som skjer. Jobber i klubben og har kontakter med folk på flyplassen og booking av hoteller, så de får med seg det meste...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2057 på: 26. Mai 2011, 20:46 »
Men som sagt, ta ting med en klype salt. Det jeg posta over melder felere, så sannsynligheten er større
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2058 på: 26. Mai 2011, 20:47 »
Cwarr07 har vel ikke peiling på en dritt. Pøser ut masse drit som gang på gang viser seg å ikke stemme.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2059 på: 26. Mai 2011, 20:49 »
Joa, men har hatt mye riktig også, samtidig melder andre det samme, så virker mer sannsynlig
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2060 på: 26. Mai 2011, 20:50 »
Og hvem er Fu10ng? Finner ingen når jeg søker.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2061 på: 26. Mai 2011, 20:50 »
Samme sier jeg :) Får vi inn både Gameiro og Zog vil jeg bli overlykkelig. Kan skjønne litt hvis Enrique vil dra til en cl-klubb. Samtidig er dette hans første gode pl-sesong. Vil han til Lpool er det utelukkende for pengene. Da kan dra en viss plass for min del.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2062 på: 26. Mai 2011, 20:51 »
Virker som cwarr bare leser ryktene fra avisene og tipper på hva som kommer til å skje. Har vel meldt at flere spillere som Bentley er klare uten at det har vært noe i det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2063 på: 26. Mai 2011, 20:52 »
Samme sier jeg :) Får vi inn både Gameiro og Zog vil jeg bli overlykkelig. Kan skjønne litt hvis Enrique vil dra til en cl-klubb. Samtidig er dette hans første gode pl-sesong. Vil han til Lpool er det utelukkende for pengene. Da kan dra en viss plass for min del.
Hvorfor er det utelukkende for pengene han drar til Liverpool? De viser ihvertfall ambisjoner om at de ønsker å kjempe i toppen, i motsetning til oss som absolutt ikke gjør det.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2064 på: 26. Mai 2011, 20:56 »
Bentley og Larsson var jo klare til Bham trakk pluggen, noe NUFC får gjort lite med. Han (med andre) har jo meldt Ireland, HBA, Gosling... ja, stort sett alle. Han meldte også om Bartons kontrakt for flere dager siden uten at noen trodde på han.
Skrev feil tidligere, Furlong79, men han bytter ofte for å ikke bli "busta"
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2065 på: 26. Mai 2011, 21:00 »
Skjønner btw ikke Pool, de har jo sagt de ikke vill gi han samme lønn.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2066 på: 26. Mai 2011, 21:02 »
Vi får håpe han ikke går dit også.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2067 på: 26. Mai 2011, 21:07 »
Får ikke sagt dette nok ganger, men ta ting med en spade salt hva twitter angår, uansett spennende lesning:

Transfer latest ? Players will be brought in on free transfers, contracts drawn up & due to be signed off Ashley directly involved in all

Transfer latest ? Gervinho?s advisors still stalling on offer made, 6 year contract offered & wages of 60k per week

Darren Pratley (link noen sider tilbake) er vel en grei indikasjon på det første punktet.
« Siste redigering: 26. Mai 2011, 21:10 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2068 på: 26. Mai 2011, 21:09 »
Hvorfor er det utelukkende for pengene han drar til Liverpool? De viser ihvertfall ambisjoner om at de ønsker å kjempe i toppen, i motsetning til oss som absolutt ikke gjør det.

Vi kommer til å kjempe med Lpool om Europa neste sesong. Signerer Gameiro og Zog viser det etter mitt skjønn at klubben har klare ambisjoner om å satse.Det som er så rart er at så mange nufc-supportere er utelukkende negative. Kanskje litt natrurlig med tanke på all motgangen. Likevel, enkelte er hellig overbevist om at Lpool kommer til å gjøre det stort, mens vi kommer til å floppe.  For at det skal skje fordrer det to ting. For det første må Lpools nyinnkjøpte og dyre spillere lykkes, samtidig som våre forsterkninger ikke må slå til. Vi har allerede bevist at det nødvendigvis ikke er en sammenheng mellom pris og kvalitet. Gode spillere finnes. Og i motsetning til før gjør klubben godt forarbeid  før kjøpene.

Lpool har brukt all kapitalen fra Torres og mer til på to spillere. Carroll er avhengig av vingspill rundt seg, noe klubben ennå ikke har fått til. Suarez har fra NL hatt et rykte på å være usynlig mot de beste, men god mot de antatt svakere lagene (som f.eks i kampen mot Tham) Sannheten er at Lpool har hatt mye marginer i siste delen av sesongen. Neste sesong starter de på null, og  det blir spennende og se hva som skjer med laget hvis de taper de første kampene. Da er det ikke sikkert det holder å bare være et hardtarbeidene lag.

Det er med andre ord ikke automatikk i at Lpool vil få suksess, samtidig som vi kommer til å gjøre det dårlig. Slår ikke Lpools spisspar til, samtidig som at vi treffer blink med gameiro og får kjøpt Zog og beholder Enrique eller får inn enn Mbenge mener jeg vi på papiret har et ganske brukbart lag. Og det kommer sikkert til å komme inne enda flere spillere inn døra.. Det skal godt gjøres av Lpool å komme på cl-plass nå. De 4 som kvalifiserte seg i år er alt for sterke til å bli skviset ut.

« Siste redigering: 26. Mai 2011, 21:10 av InspectorC »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2069 på: 26. Mai 2011, 21:10 »
Bentley og Larsson var jo klare til Bham trakk pluggen, noe NUFC får gjort lite med. Han (med andre) har jo meldt Ireland, HBA, Gosling... ja, stort sett alle. Han meldte også om Bartons kontrakt for flere dager siden uten at noen trodde på han.
Skrev feil tidligere, Furlong79, men han bytter ofte for å ikke bli "busta"

Han sa hvert fall Bentley var en done deal husker jeg og om de var klare er det vanskelig for oss utenfor klubben å si noe om. Også sagt at Nolan har signert ny kontrakt og Given klar for Leicester av det jeg husker. Kommer vel aldri heller ut med noe nytt før det er andre kilder som har nevnt det. Nå er det N'Zogbia som er klar. Mitt inntryk er at han ikke vet mye mer enn os andre som følger godt med.