20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stevenage - Newcastle 8. Januar, kl. 18.30  (Lest 61132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Stevenage - Newcastle 8. Januar, kl. 18.30
« Svar #300 på: 08. Jan. 2011, 22:42 »

Det går ikke an å skylde på for tynn stall her. Selvfølgelig skal Nolan og Smith sentralt enkelt klare å ta et 4. divisjonslag. Vi hadde også en Barton på bana som spilte sentralt hele andreomgang, uten at det på noen som helst måte hevet oss noe. Det hele gikk på innstilling, innstilling og atter innstilling.

+1

De undervurderte Stevenage totalt!
Newcastlesupporter siden 1992

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #301 på: 08. Jan. 2011, 22:46 »
Det er vel ingen tvil over at samtlige spillere tok for lett på den oppgaven de hadde idag.. de undervurderte motstanderen drøyt mye.. Det kan man ikke gjøre mot et lag som ikke har noe å tape, da de vet det ikke er mange som forventer at de skal vinne.

Sunderland fans.. Ikke fyr på cigaren før kampen.. dere er under press etter 5-1 tapet :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #302 på: 08. Jan. 2011, 22:50 »
En Newcastle-fan skal visstnok ha slått ned en Stevenage-spiller etter kampen.
Var en del som stormet banen etter de få bildene jeg har sett.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 08. Jan. 2011, 22:54 »
Ut i fra videoen å se, så ser det ut som han løper med et rødt og hvitt skjerf i hånda, så tviler på at det var en Newcastle-fan.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #304 på: 08. Jan. 2011, 23:00 »
Så det nå jeg også. Men synes det virker litt rart, at han kliner til egen spiller :P
Men som du sier, rødt og hvitt skjerf. Så det først etter jeg hadde postet innlegget.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 08. Jan. 2011, 23:11 »
Jeg synes det er en aldri så liten skandale at vi faktisk undervurderer motstanderen så til de grader, og ikke gjør en normal innsats, når alle, absolutt alle, på forhånd har snakket om at dette må vi ta seriøst, og at det ikke er rom for "complacency".

Så hvorfor blir det da slik at vi fra minutt 1 til minutt 93, ikke løfter en finger for at vi skal vinne denne kampen?

Det er det som gjør meg forbanna. Ikke tapet i seg selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 08. Jan. 2011, 23:31 »
Jeg synes det er en aldri så liten skandale at vi faktisk undervurderer motstanderen så til de grader, og ikke gjør en normal innsats, når alle, absolutt alle, på forhånd har snakket om at dette må vi ta seriøst, og at det ikke er rom for "complacency".

Så hvorfor blir det da slik at vi fra minutt 1 til minutt 93, ikke løfter en finger for at vi skal vinne denne kampen?

Men slik har mi sett "1000" gonger før med NUFC(alle konkurransar) og med andre i lag i cup samanheng(!). Det er jo ikkje noko nytt akkurat.
« Siste redigering: 09. Jan. 2011, 00:21 av lgrinde »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #307 på: 09. Jan. 2011, 00:10 »
Så det nå jeg også. Men synes det virker litt rart, at han kliner til egen spiller :P
Men som du sier, rødt og hvitt skjerf. Så det først etter jeg hadde postet innlegget.

Først var Scott Laird med på å senke Newcastle i cupen. Så ble han slått ned av en ivrig Stevenage-fan på draktjakt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 09. Jan. 2011, 00:14 »
Får håpe vi ikke får et par "komme oss ned på jorda igjen" kamper igjen. :P

Warned you!

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #309 på: 09. Jan. 2011, 00:44 »

Men slik har mi sett "1000" gonger før med NUFC(alle konkurransar) og med andre i lag i cup samanheng(!). Det er jo ikkje noko nytt akkurat.
Det er nettopp dét som er så irriterende. Dette skal være det nye Newcastle-kapittelet, der alle spillere uansett motstander skal blø for kverandre. Og tidene med slappe holdninger som har ført til pinlige øyeblikk me har sett "1000 ganger før" skal være forbi! Om dei ikkje har den gode innstillingen i sjølve kampen - men tar ein "walk in the park" - ja, så trenger dei faktisk ikkje gå ut å uttale seg om nettopp kor masse blod dei skal yte for drakten, når dei faktisk ikkje gjør dette! Dét er irriterende. Hold heller kjeft og jobb hardere ;) Dette er sesongens desiderte lavpunkt. Eg satt å leste om korleis alle ville prestere det godt i årets FA-cup og skrudde opp forventningene mine, og det kan berre gå oppover herfra. No kan heile stallen konse seg om ligaen :) HWTL!
Venter i spenning...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #310 på: 09. Jan. 2011, 00:59 »
Jeg fikk faktisk flashbacks til den kampen som sendte oss ned til Championship. Da husker jeg at spillerne bare jogget utpå der som om kampen var ferdig lenge før den faktisk var det, og det virket som om de ga faen i at de rykket ned en divisjon. Det provoserte. I dag var det nesten mer tragikomisk enn provoserende, men fortsatt ikke noe særlig gøy.

Mike

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #311 på: 09. Jan. 2011, 03:08 »
Driter i den cupen iår vel, like greit å bli slått ut nå som av Arsenal i 5 runde...

Selv om prestasjonen var utrolig dårlig, så tror jeg det er som som med Northug, vi satser alt på å banke dritten ut av Sunderland for andre gang iår neste helg, med King Carrol på topp:)!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 09. Jan. 2011, 08:05 »
Jaja.. Jeg driter egentlig i hele FA-cupturnerigna

Denne turneringen sammen med Liga cupen er eneste mulighet NUFC har til å skaffe noen pokaler som kan sette klubbens navn i historiebøkene og gi fansen noe å juble over, utenom de enkelt seierne klubben ordner i PL.
Hos meg står ihvertfall FA cupen meget høyt, og jeg skulle ønske den gjorde det hos spillerne også. På gode dager kan klubben slå hvem som helst og med en heldig trekning kunne klubben kommet veldig langt.

Det var tydelig at Pardew også prioriterte FA cupen, var jo et solid lag han sendte utpå, og dette skulle egentlig vært ganske grei match, selv på halvt gir. Slik spillerne opptrådte igår kunne det virke som de sto med sirup opp til knærne. Prestasjonene er noe de bør skamme seg over, for dette må være pinlig og flaut for dem.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 09. Jan. 2011, 09:52 »
Er enig i at vi i fremtiden kan prioritere cupen frode. Men akkurat nå er det aller viktigste at vi overlever i PL. Stallen vår er syltynn, og vi har ikke råd til å få skader/suspensasjoner på nøkkelspillere. Sannsynligheten for dette øker for hver cup vi er med i. Kampen i går kostet oss Tiote i tre kamper. Taper vi disse er vi rett nede i nedrykksstriden igjen.

Og jeg synes forøvrig at det ikke er noe rart at vi spiller dårlig heller når vi tar i betraktning hvilke spillere som spilte. Ranger klarer ikke holde seg på føttene, Løven er ubrukelig hvis han ikke får stikkpasninger, Nolan trenger bokssballer og er ikke noen ballfordeler, Smith trenger ikke flere kommentarer, ditto Routledge.. I tillegg spiller vår beste ballfordeler på gal side. Med den midtbanen er det ikke noe rart at vi spilte helt elendig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 09. Jan. 2011, 10:31 »
Klubbene som kommer til en FA cupfinale må igjennom 6 kamper/runder fordelt på 5 mnd (fra januar til mai), så at vi har for tynn stall til å satse på FA cupen er bare tull.
PL og FA cupen var det eneste klubben hadde å satse på igjen, og å tape på den måten vi gjorde eller bare det å tape for Stevenage i det hele tatt er en skam når vi stilte med så sterkt lag.

Portsmouth har vært i 2 FA cupfinaler de siste 3 årene, Cardiff har vært der, Everton, Millwall, Southampton og Aston Villa har også vært der de siste 10 årene. Det er ikke lag med så store staller det heller.

Det blir helt feil å gå rundt å frykte skader og suspensjoner hele tiden. At Tiotè ble suspendert igår får så heller være. Hadde de som startet kampen vist litt mer glød, interesse og innsats så hadde mest sannsynlig Tiotè blitt spart hele kampen. Da hadde vi ikke hatt dette problemet.

Synes synd på de supporterne som tok seg bryet med reisen og betalte for å støtte NUFC i denne kampen. Spillerne skulle tatt den regninga..........