20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2385 på: 20. Okt. 2013, 12:45 »
Å Gud nei ikke red bull, da er det spikeren på døra for min del, da vil verken navn eller logo være igjen av klubben. da er klubben historie for min del.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2386 på: 23. Okt. 2013, 18:37 »
Eg tvilar på støtte i denne ytringa men; Ian Holloway er drømmemannen for klubben vår! No hadde vært perfekt tidspunkt å kasta Pardew og fått inn "The myth, The Legend - Ian Holloway"

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2387 på: 23. Okt. 2013, 18:42 »
Det er iallefall ikke jeg enig i...!

Godt vi ikke alle tenker likt  :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2388 på: 23. Okt. 2013, 19:37 »
Eg tvilar på støtte i denne ytringa men; Ian Holloway er drømmemannen for klubben vår! No hadde vært perfekt tidspunkt å kasta Pardew og fått inn "The myth, The Legend - Ian Holloway"

Du skal høre masse rart før du dør...

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2389 på: 23. Okt. 2013, 20:55 »

Du var tidleg ute med å etterlyse fleire engelskmenn i United-stallen. Blei latterliggjort. No har du Pardew med deg.

Du var tidleg ute med å tippe Hødd i toppen av årets Adecco. Blei latterliggjort. No har du tabellen med deg.

Du var tidleg ute med å ønske Holloway som ny United-manager. Blir latterleggjort (personleg ville eg knapt latt han tatt styring over eit julebord). (.......)

Tremblem

• Gjest
« Svar #2390 på: 24. Okt. 2013, 09:52 »

Vel, jeg har argumentert hardt for å få byttet ut Pardew, men av disse to foretrekker jeg Pardew!  :nikke:

Holloway er en artig fyr, men har mine tvil om han har det som skal for å føre oss opp og frem. :) Skal bli interessant å se hvor han havner etterhvert?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2391 på: 24. Okt. 2013, 10:04 »
Jeg håpte på Holloway tidligere. Han spilte veldig fin fotball med sitt blackpool, og hadde veldig mange artige uttalelser. Men det han har prestert med Palace er tynn suppe, og da nytter det ikke med standup. Leste en plass (tror det var Casper Wikestad sin blogg) at han har kommet med masse dårlige unnskyldninger i etterkant av tap denne sesongen. I tillegg kjøpte de en haug med spillere, og noen av dem ble ikke registrert. Dermed var de heller ikke spillerberettighet. I tillegg Holloway å benke megatalentet Parr :) ikkje bra...
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2392 på: 24. Okt. 2013, 10:29 »
Ingen kan allikevel ta fra Holloway at han faktisk rykka opp med Blackpool og Crystal Palace, samt var svært nær å holde Blackpool oppe. Noen svak manager er han ikke - men om det er nevneverdig bedre enn Pardew er igjen en annen sak.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2393 på: 26. Okt. 2013, 11:44 »
Jeg synes Pardew og co har gjort det helt greit i sesongstarten. Har hatt noen svake omganger, spesielt 1. omgangen mot Everton og ManCity kampen, men har også hatt noen gode, som mot LFC, Villa og Cardiff. Poengmessig ligger NUFC litt under av hva jeg hadde håpet på forhånd. Tapet mot Hull og uavgjort mot West Ham, begge hjemmekamper, ødelegger det som kunne vært en strålende sesongstart. Seieren borte mot Villa og Cardiff er derimot sterke. Kampen mot formlaget LFC var også solid.

Remy har vært fantastisk, Cabaye begynner å finne formen og det samme gjør Tiote. Debuchy og Gouffran har også hevet seg. Ben Arfa og Cisse må heve seg, spesielt sistenevnte som har vært grusom i lang tid. 

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2394 på: 26. Okt. 2013, 21:56 »

:spytt:

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2395 på: 28. Okt. 2013, 13:34 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3702306.ece

Tenk om noen hadde sagt det om Pardew!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2396 på: 28. Okt. 2013, 13:49 »
De er for meg årets overraskelse så langt.
De er solide i alle lagdeler. Samt de har litt av det flyten vi hadde det året vi tok 5 plassen.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2397 på: 28. Okt. 2013, 17:44 »
Så er de villig til å satse også. Brukte vel ca 35 millioner pund på 3 spillere i sommer.
Er blitt et av de gøyeste lagene i PL å se spille fotball.

Newcastle derimot hadde jeg slutta å se live om det ikke hadde vært mitt lag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2398 på: 28. Okt. 2013, 18:20 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3702306.ece

Tenk om noen hadde sagt det om Pardew!

Er jo veldig likt oss for eit par sesongar sidan. Bortsett frå pengebruken, trur eg.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]