20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660371 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2205 på: 24. Mai 2013, 02:33 »
Tror framtiden til Pardew avhenger av spillerne vi har klare til sesongstart. Skulle Ben Arfa få en skadefri sommer og Cisse en god oppkjøring så kan fort de to alene sørge for at vi ligger sånn ca på 10 rundt jul, og da tipper jeg Pardew beholder jobben.

Så er jo spørsmålet hva en skal håpe på da. En tiende i år og enda fn sesong med Pardew eller en 13-14 plass, men med ny manager foran neste sesong igjen.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2206 på: 24. Mai 2013, 05:42 »
Vi hadde samme manager i 2011/2012-sesongen som i 2012/2013-sesongen. Just saying.
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2207 på: 24. Mai 2013, 08:07 »
Tror framtiden til Pardew avhenger av spillerne vi har klare til sesongstart. Skulle Ben Arfa få en skadefri sommer og Cisse en god oppkjøring så kan fort de to alene sørge for at vi ligger sånn ca på 10 rundt jul, og da tipper jeg Pardew beholder jobben.

Så er jo spørsmålet hva en skal håpe på da. En tiende i år og enda fn sesong med Pardew eller en 13-14 plass, men med ny manager foran neste sesong igjen.

Om han da vil bruke Ben Arfa og spillerne slik som de må bli brukt?

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2208 på: 24. Mai 2013, 12:02 »
Tror vi kan konkludere med at denne sommeren er en av de viktigste noen sinne. Klarer vi å få inn et spennende spissalternativ til Cissé, og en ekstra midtbanespiller (i tillegg til at vi erstatter eventuelle salg) har vi en veldig god tropp til neste år. Får laget også en god sesongoppkjøring, med få skader og mye taktisk drilling, så har jeg troen på at neste sesong blir jævlig bra. Hvem vet - kanskje kan hele laget prate engelsk innen august? :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2209 på: 24. Mai 2013, 12:04 »
Vi hadde samme manager i 2011/2012-sesongen som i 2012/2013-sesongen. Just saying.

Absolutt, men da virket det ikke som om Pardew blandet seg så mye i det offensive. Han lot the fab4 ta seg av det. Nå har han blandet seg litt mer inn i år ved å blant annet se til at Tiote er mer på ballen Cabaye, noe som er sykt nok i seg selv. Og når du da ikke har Ba eller HBA så er det ingen igjen til å lede angrepene.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2210 på: 24. Mai 2013, 12:09 »
Offtopic: Artig med all trafikken i Pardew-tråden. Er ikke nevnt en halv nyhet eller ofret en setning om noen av de andre her inne.

Pardew has ALL of our attention - good or bad?

Edit: Trekker det tilbake - ble akkurat postet i Ryan Taylor-tråden :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2211 på: 24. Mai 2013, 12:10 »
Offtopic: Artig med all trafikken i Pardew-tråden. Er ikke nevnt en halv nyhet eller ofret en setning om noen av de andre her inne.

Pardew has ALL of our attention - good or bad?

Om noen av de andre?

Trådene eller hva mener du?

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2212 på: 24. Mai 2013, 12:11 »
Mmmm... Beklager. Trodde det var innlysende.

De andre "Spillerne og lederne".
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2213 på: 24. Mai 2013, 12:14 »
Blir det postet 200 poster daglig i denne tråden pga folk skal få andre folk til å mene det andre som de selv mener, eller hva er grunnen?

Nei, jeg skriver ikke dette for å være negativ/destruktiv/osvosvosv, jeg er bare nysgjerrig.

Edit : Poenget er altså at det er sjeldent noe nytt. Er ting vi alle vet og om vi ikke vet det, ja da kan vi bla tilbake et par sider, så står det der.

Men selvfølgelig skal man få lov til å poste så mye man vil altså :D :D :D :D :D :D
« Siste redigering: 24. Mai 2013, 12:19 av BenArfa »
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2214 på: 24. Mai 2013, 12:22 »
Mmmm... Beklager. Trodde det var innlysende.

De andre "Spillerne og lederne".

De andre spillerne blir vel mer tatt opp i transfertråden for tiden.

Men nei, for meg ligger fokus 110 % på Pardew og hans skjebne og eventuelle fremtid.

Det gjør også Newcastle sin skjebne og fremtid.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2215 på: 24. Mai 2013, 13:27 »
For *meg* ligger det minst like mye i at spillerne viser hakket mer entusiasme, vilje og guts enn de har gjort i det siste. Er sikkert mye som kan legges ved Pardews dør, men absolutt ikke alt. Er en god del spillere som bør/må gå i seg selv og skjerpe seg noen hakk.

Kan for eksempel ikke se at Pardew har instruert Cabaye i å slå håpløse cornere en hel sesong. Ser liksom ikke for meg Pardew stå i garderoben og si til Cabaye: "Slå den midt på hodet til førsteforsvarer! Hvis ikke blir det benken eller forsvarstjeneste på deg!".

Er det jeg mener. Er greit at folk angriper den som er lettest å angripe, men det er tross alt en del andre som også er en del av det totale laget. Ja, Pardew er "sjefen", men teamet må ville/orker/gidde...

I den sammenheng har manageren gjerne en medspiller i kapteinen - vår kaptein - som det denne sesongen har vært en god del surr med. "Vil reise hjem..." og skade. Missforstå meg rett, vi har en knall kaptein, når han har hodet i gamet. Men vi har ikke noen ordentlig vise-kaptein. Not by a long shot. Pardew har ingen medhjelper. Dermed er det opp til laget som helhet og vise at de er i stand til og har guts/baller nok til å stå en hel kamp med 100% innsats og ikke dasse rundt i halvannen omgang som har vært standarden i år.

For å sette det litt på spissen: Skjønner Pardew godt når han setter laget i forsvar - vi har ikke vilje eller krefter nok til (utenom den lille vitamininnsprøytningen etter januar-overgangene) til å spille fotball. Da er det bedre med 11 mann i forsvar for vi klarer ikke holde ballen på motstandernes halvdel i mer enn 1/3 av kampen uansett. Da er vi ihvertfall ikke så nakne bakover.

Ja, satt veldig på spissen...

end brannfakkel.
loop

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2216 på: 24. Mai 2013, 13:34 »
Nei, men det er Pardew sin oppgave å bruke tid på å trene offensive dødballer, og det tror jeg faktisk ikke vi gjør i det hele tatt. Det kan i hvert fall ikke se slik ut.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2217 på: 24. Mai 2013, 14:03 »
For enkelt...

Edit: Og med det mener jeg, bare for at det ikke skal være noen tvil, at det er altfor lite nyansert. Desverre mange her som har filter-briller og ser kun en side av saken (les Pardew). Jeg skulle også ønske verden var svart/hvitt. Hadde gjort veldig mange ting mye enklere. Dessverre er det ikke så enkelt.
« Siste redigering: 24. Mai 2013, 14:05 av ElvenKind »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2218 på: 24. Mai 2013, 14:23 »
Og dessuten er det vel Carver som har ansvaret for det offensive, dødballer inkludert.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2219 på: 24. Mai 2013, 14:24 »

Kan for eksempel ikke se at Pardew har instruert Cabaye i å slå håpløse cornere en hel sesong. Ser liksom ikke for meg Pardew stå i garderoben og si til Cabaye: "Slå den midt på hodet til førsteforsvarer! Hvis ikke blir det benken eller forsvarstjeneste på deg!".

Er det jeg mener. Er greit at folk angriper den som er lettest å angripe, men det er tross alt en del andre som også er en del av det totale laget. Ja, Pardew er "sjefen", men teamet må ville/orker/gidde...

Men det ER Pardew som instruerer at frispark f. eks. skal lempes mot kanten av seksten der enten Taylor eller Willo taper duellen mot to mann. Samme kan sies om løpene på cornere for de gangebe de blir slått bra så er vi heller ikke i nærheten.

Jeg er ikke for total lynsjing av Pardew og jeg synes fortsatt han var fantastisk ifjor og takker han for det, men det er åpenbart at han ikke har tatt grep rundt visse ting i år og dødabbler er det mest åpenbare. Det er så mye poeng å hente i å bare terpe litt ekstra på dette. Se bare på Stoke. Jevne kamper avgjøres ofte på dødball.