20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2220 på: 24. Mai 2013, 14:25 »
Og dessuten er det vel Carver som har ansvaret for det offensive, dødballer inkludert.

Men hvor mye tid blir han gitt til å terpe på det, det er spørsmålet som må besvares.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2221 på: 24. Mai 2013, 14:27 »
Og dessuten er det vel Carver som har ansvaret for det offensive, dødballer inkludert.

Men hvor mye tid blir han gitt til å terpe på det, det er spørsmålet som må besvares.

+1

Sa han ikke en dag før kamp ei gang i ett intervju ifjor?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2222 på: 24. Mai 2013, 14:29 »
Og uansett så er det skremmende både hvor lite fantasifullt det er, og hvor dårlige servene er. Det siste er selvsagt på spillernes skuldre, men at man enda ikke har skjønt at varianten ikke funker ligger på trenerteamet, samme f... hvem som driver med det.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2223 på: 24. Mai 2013, 15:19 »
Jada, sier meg heller ikke uenig i at Pardew har sine feil og mangler. Sier *kun* at det er feil (for meg) at det er *bare* Pardew som blir gransket med lupe. Sier langt ifra at han er unskyldt...

Jeez peeps. Rart jeg ikke gidder engasjere meg i disse disuksjonene oftere. Av med skylappene!

Lar dere gnage hull i Pardew i fred.
« Siste redigering: 24. Mai 2013, 15:21 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2224 på: 24. Mai 2013, 15:20 »
Det er jeg helt enig i ElvenKind. Blir oppgitt av å lese alt det usaklige oppgulpet som kommer etter hver bidige lille kommentar fra AP.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2225 på: 24. Mai 2013, 15:44 »
Pragmatisme er et fremmedord i Pardewtråden :P
Oscillons From The Anti-Sun

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2226 på: 24. Mai 2013, 15:57 »
Jada, sier meg heller ikke uenig i at Pardew har sine feil og mangler. Sier *kun* at det er feil (for meg) at det er *bare* Pardew som blir gransket med lupe. Sier langt ifra at han er unskyldt...

Jeez peeps. Rart jeg ikke gidder engasjere meg i disse disuksjonene oftere. Av med skylappene!

Lar dere gnage hull i Pardew i fred.

Her vil jeg faktisk kritisere deg litt, og det har jeg påpekte, og fått støtte for, tidligere. Klart det er mye kritikk av Pardew her inne, det skulle da vitterlig bare mangle.
Men gidde å engasjere deg i diskusjonen? Gnage hull i Pardew? "Pick your battles" sier heller jeg da. Med unntak av snkz (som alle vet det ikke er vits i å diskutere med), og kanskje noen innlegg her og der, er majoriteten av innlegg av typen "Pardew-out" veldig reflekterte, veloverveide og velargumentert for. Faktisk mer så enn "Pro-Pardew" innleggene vil jeg påstå.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2227 på: 24. Mai 2013, 16:00 »
Tar den, Skjæren. Det var rettet mot de du nevner. De som faktisk skal *gnage* hele tiden.

Hvis du leser fra starten av ser du at jeg "etterlyser" noe mer interesse i å se på andre medlemmer av NUFC-teamet (på både godt og vondt).

Det var heller ikke innholdet som sådant jeg angrep her, men ensporetheten ved kun å diskutere Pards.

Svarene jeg får er i sjiktet "Men det er Pards sin feil." Og det er der "skylappene" kommer inn. Resten av meldingen om "hva med de andre?" blir totalt oversett og man går tilbake til start. Og da gidder jeg ikke engasjere meg i diskusjonen. Det blir for "god dag, mann, økseskaft" for min del. Så får folk synes hva de vil om det.
« Siste redigering: 24. Mai 2013, 16:02 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2228 på: 24. Mai 2013, 16:34 »
Tar den, Skjæren. Det var rettet mot de du nevner. De som faktisk skal *gnage* hele tiden.

Hvis du leser fra starten av ser du at jeg "etterlyser" noe mer interesse i å se på andre medlemmer av NUFC-teamet (på både godt og vondt).

Det var heller ikke innholdet som sådant jeg angrep her, men ensporetheten ved kun å diskutere Pards.

Svarene jeg får er i sjiktet "Men det er Pards sin feil." Og det er der "skylappene" kommer inn. Resten av meldingen om "hva med de andre?" blir totalt oversett og man går tilbake til start. Og da gidder jeg ikke engasjere meg i diskusjonen. Det blir for "god dag, mann, økseskaft" for min del. Så får folk synes hva de vil om det.

Vanskelig å være uenig i dette. Jeg ville bare belyse det at det faktisk finnes mange gode innlegg å engasjere seg i dersom man vil.

Føler det blir litt sånn at alle innlegg mot Pardew absolutt må slaktes nå, fordi den er en voksende trend at "nå skal alle plutselig bli så enormt positive og være kritiske til all kritikk". Egentlig like usaklig og lite gjennomtenkt som "Alt er Pardews feil" bare i andre enden av skalaen.
Absolutt ikke noe jeg påstår du gjør, men generelt her inne. Og jeg stiller meg selvsagt ikke bak "Alt er Pardews feil"-innleggene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2229 på: 24. Mai 2013, 16:40 »

...og Pardew sitter som hovedansvarlig. Dersom han ikke ser at vi ikke fungerer overhodet på offensiv dødball, så er jo det et tegn på total mangel på fotballforståelse. Alt annet er jo bedre enn det vi prestere ettersom det ALDRI resulterer i mål. Det er en av de tingene som gjør at jeg blir jævla skeptisk til Pardew, for dette har vi og alle andre mast om lenge. Greit at Cabaye ikke slår frispark og cornere som Barton eller Raylor, og greit at vi ikke har Big Andy lengre. Men kom igjen - det er krise hvordan vi fremstår. Kan jo påpeke at da Bigi i enkelte kamper i høst slo dødballer var det akkurat samme resept som når Cabaye eller Krul slår de. Altså lang lumpe opp mot Willamson bak i feltet som ikke resulterer i noen verdens ting.

Edit: Sorry, så ikke neste side her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2230 på: 24. Mai 2013, 18:02 »
Cabaye har slått cirka 100 ræva cornere i år. Trenger vel ikke være Arne Scheie for å forstå at det ikke ene og alene er Pardew sin feil :P
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2231 på: 24. Mai 2013, 18:35 »
Ingen som sier det? Men hvorfor lar han det pågå til corner 130 and beyond da? Må vi faktisk bare gjøre som Ben Arfa og slå kort fremover fordi vi kan fastslå på forhånd at det er lovpålagt at dette mannskapet ikke er i stand til å score mål på corner?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2232 på: 24. Mai 2013, 19:15 »
Cabaye har slått cirka 100 ræva cornere i år. Trenger vel ikke være Arne Scheie for å forstå at det ikke ene og alene er Pardew sin feil :P

Men man trenger tydeligvis være noen andre enn Ben Arfa for å lese og forstå innlegg.. :( :( :( :( :(

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2233 på: 24. Mai 2013, 23:44 »
Her vil jeg faktisk kritisere deg litt, og det har jeg påpekte, og fått støtte for, tidligere. Klart det er mye kritikk av Pardew her inne, det skulle da vitterlig bare mangle.
Men gidde å engasjere deg i diskusjonen? Gnage hull i Pardew? "Pick your battles" sier heller jeg da. Med unntak av snkz (som alle vet det ikke er vits i å diskutere med), og kanskje noen innlegg her og der, er majoriteten av innlegg av typen "Pardew-out" veldig reflekterte, veloverveide og velargumentert for. Faktisk mer så enn "Pro-Pardew" innleggene vil jeg påstå.

Ikke kom å ikke si jeg er reflektert, fordi det er jeg.

Men fordi jeg reflekterer på en annen måte enn deg, så er jeg ikke reflektert?

Det er mye galt med klubben, spillerne, ledelsen osv osv.

MEN, hovedgrunnen til at vi holder på slik vi gjør nå og har holdt på store deler av sesongen for ikke å snakke om hele, og mest sannsynligvis kommer til å forsette med neste sesong er Pardew sin feil og det meste kan spores tilbake til han.

JA, alle har sin skyld i ting når de går galt, og det er som regel ikke bare en syndebukk, men her i vårt eksempel, så tror og mener JEG at det meste kan spores tilbake til Pardew. Samtidig som andre også kan ha sin del av skylden, men Pardew er roten til laget og er den som skal få ting til å gå rundt. Og akkurat nå går ikke hjulet rundt!

Rather you like it or not.
« Siste redigering: 24. Mai 2013, 23:46 av snkz »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2234 på: 25. Mai 2013, 04:09 »

Men man trenger tydeligvis være noen andre enn Ben Arfa for å lese og forstå innlegg.. :( :( :( :( :(

:grine:

Leste litt feil fra de forrige sidene. Blir rimelig mye å lese 700 linjer når man er sliten og trøtt. Så det tar jeg ene og alene på min kappe! Skal være mer overvåken fremover.
Same old Shearer, always scoring!