20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660854 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1965 på: 12. Mai 2013, 20:13 »
Huff, får ikkje håpe det. Har han ein smule vett i skallen så gir han seg ::p ::p Håper for all del at vi sparker han og bruker god tid på å finne ein erstatter som kan få maks ut av spillerpotensialet vårt, for det klarer vertfall ikkje Pardew.

Spark.

Ikkje for god tid, vi må ha litt tid i vindauget til å handle også..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1966 på: 12. Mai 2013, 20:15 »
Rent taktisk og fotballfilosofisk er det spesielt en mann jeg vil sammenligne Alan Pardew med. En mann som også har store problemer med å ta grep når ting butter i mot - og som fremstår som fri for ideer.

Mannen heter Kåre Ingebrigtsen og har en sesongs holdbarhet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #1967 på: 12. Mai 2013, 20:23 »
Da sier vi det holder, Alan...du redda oss med bedriten fotball, men lurer ingen lengre med "filosofien" din..pakk sakene & SOD OFF.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1968 på: 12. Mai 2013, 20:55 »
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2013/05/12/3974043/-?

?We got an important result today,? he told reporters. ?I don?t really care if Arsenal win 4-0 if I?m honest ? I?m sure Spurs will ? but I only care that our fans enjoy themselves.

Hva i helvete er dette for noe da?? Tror ikke fansen koste seg før dommeren blåste av kampen for å si det sånn, for noe underholdning var det ikke.

?It?s been an unbelievable season and I think it?s been so, so tight because of the financial rewards at stake this year. I will make sure that we are well prepared for next season and thank God we are not in the Europa League again.?

Så vi har en manager som egentlig ikke vil ha en topp 7 plass i serien for da skal vi ut i Europa League????

Pardew må bare vekk og det senest en uke etter 0-4 tapet mot Arsenal neste uke!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1969 på: 12. Mai 2013, 20:59 »
Ikke for å bare spre Pardew hat, men de uttalelsene der er håpløse. Nok et merkelig intervju fra Pardew. Det er feigt, tafatt og hva slags andre trenerer i Pl går ut med noe slikt? Det er jo helt på trynet. få inn noen som ikke er redd for å bruke ballen..

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1970 på: 12. Mai 2013, 21:14 »
Tenk å vise så lite respekt til fansen som kjøper kampbillett til Arsenal-kampen. Alle skjønner jo at man ikke skal gå ut og si sånt i forkant av en kamp. Premieidioten kan jo finne på å putte innpå B-laget siste match også.

Det begynner ærlig å bli konspirasjonsteori-grobunn her nå.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1971 på: 12. Mai 2013, 21:26 »
Er det ikkje herlig å ha en manager med så store ambisjoner? Det gir en supporter virkelig store forhåpninger fram mot neste sesong!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #1972 på: 12. Mai 2013, 21:31 »
FFS....hva i huleste heite er meningen med å si noe så mongoloid? herregud...den mannen må ut, fantastisk lei pisspreiket og unnskyldningene hans, men de siste intervjuene nærmer seg surrealistisk mongo..
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1973 på: 12. Mai 2013, 21:46 »
fisker han etter oppsigelse?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1974 på: 12. Mai 2013, 21:50 »
Hvis den gjøken ikke får fyken tror jeg ikke jeg kommer til å glede meg til ny sesong
lt;3 Newcastle <3

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1975 på: 12. Mai 2013, 22:03 »
Om ikke mannen forsvinner, så gruer jeg meg til neste år....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1976 på: 12. Mai 2013, 22:05 »
Jeg fatter hva han mener forsåvidt - men det lyser gjennom en mangel på profesjonalitet og vilje til å vinne som jeg finner veldig merkverdig fra en PL-manager. Å si at han driter om vi taper 4-0 i sesongens siste hjemmekamp fremfor et FANTASTISK publikum som har stått laget bi i en helt jævlig sesong - det finner jeg ganske respektløst.
Skjønner at han antakeligvis enda var i en viss eufori over å ha unngått nedrykk, men den kommentaren der er dessverre ganske trist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1977 på: 12. Mai 2013, 22:18 »
Jeg er drittlei hele mannen nå. Seieren i dag ga meg ingen glede, kun lettelse. Vi har brukt såpass mye penger og hentet spillere av en såpass klasse at vi burde havnet på minst 50 poeng denne sesongen. Jeg er ufattelig lei alle de unnskyldningene han hele tiden kommer med - han står der for å redde sitt eget skinn. Kampen i dag var ikke spesielt bra og vi scorer etter to vanvittige blemmer fra Bosingwa.

Ser det er mange som nevner på at de ikke helt klarer å glede seg til ny sesong med Pardew som manager, og jeg er helt likedan. Fotball er underholdning og med det mener jeg ikke at vi skal spille som Borussia Dortmund, men at vi skal ha en offensiv innstilling. Jeg er drittlei av å se Reading, Norwich, Southampton etc. pisse på oss, mens vi står og forsvarer oss med hele laget.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1978 på: 12. Mai 2013, 22:22 »
Heilt enig kø1. Oppsumerer det eg også føler om Pardew osv.

Det var ikkje noko glede over seieren i dag, kun ein lettelse over at me ikkje rykker ned. Me var meget heldig at QPR har Bosingwa på lønninglista.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1979 på: 12. Mai 2013, 22:23 »
Herregud for nokon uttalelser! Viser berre igjen kor på jordet han er. Føler akkurat det samme som veldig mange her. Kjem ikkje til å glede meg til neste sesong dersom Pardrew fortsatt sitter ved roret. Håper ledelsen ser at hans tid som nufc-manager er over og det er på tide med noko nytt. Når det i tillegg går rykter om at han begynner å miste garderoben så er det jo berre enda eit signal på at han ikkje er rett mann. Han har fått tid, men ser ingen progress, ingen forbedring.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.