20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1890 på: 04. Mai 2013, 17:55 »
Dan Gosling. Dan Gosling.

Jeg er i harnisk. For en jævla tulling.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1891 på: 04. Mai 2013, 17:58 »
Dette overgår Souness.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1892 på: 04. Mai 2013, 17:59 »
Kan noen andre enn Pardew fortelle meg hva faen Gosling har gjort som ikke Anita har gjort bedre enn han? Jeg kommer ikke på en halv ferdighet med Gosling som tilsier at han skal kunne komme inn på stillingen 0-0 å endre noe som helst i vår favør.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1893 på: 04. Mai 2013, 18:05 »
Joda. Han kan komme innpå og forsikre Pardew om at vi ikke scorer mål. 0-0, og Pardew er sinnsykt fornøyd.

:pardy:

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1894 på: 04. Mai 2013, 18:08 »
Kan noen andre enn Pardew fortelle meg hva faen Gosling har gjort som ikke Anita har gjort bedre enn han? Jeg kommer ikke på en halv ferdighet med Gosling som tilsier at han skal kunne komme inn på stillingen 0-0 å endre noe som helst i vår favør.

Ja det er komisk. Gosling har aldri vært PL-materiale.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1895 på: 04. Mai 2013, 18:27 »
Lurer på om lgrinde fortsatt mener vi burde beholde Pardew for kontinuitetens skyld..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1896 på: 04. Mai 2013, 18:33 »
Dan Gosling er engelsk, og engelske spillere gjør klubber gode siden de, i motsetning til dumme franskmenn og nederlendere, skjønner hva PL handler om og gir alt. Helt riktig bytte.
Nei.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1897 på: 04. Mai 2013, 18:35 »
Lurer på om lgrinde fortsatt mener vi burde beholde Pardew for kontinuitetens skyld..

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1898 på: 04. Mai 2013, 18:36 »
Dette overgår Souness.
souness hadde en seiersprosent som er 8% høyere en pardew sin
lt;3 Newcastle <3

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1899 på: 04. Mai 2013, 19:11 »
Og det med eit dårligare lag!!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1900 på: 04. Mai 2013, 19:19 »
Dan Gosling er engelsk, og engelske spillere gjør klubber gode siden de, i motsetning til dumme franskmenn og nederlendere, skjønner hva PL handler om og gir alt. Helt riktig bytte.

Du gir deg ikke med den fantastiske sarkasmen din - og dersom du ikke skjønner forskjellen på å kanskje ønske seg en Carroll eller Nolan i laget kontra en spiller som ikke holder PL-nivå, så takke meg til altså.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1901 på: 04. Mai 2013, 19:32 »
Nå ville han vel bare poengtere at vi hadde bedre materiale på benken enn Gosling. I allefall slik jeg forstod det.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1902 på: 04. Mai 2013, 19:35 »

Eg er einig i at Pardew må bytast ut, so ein treng ikkje kasta meg på bålet her no.

Eg trur me held oss oppe med eit naudskrik og at Ashley må starta oppreinskinga i apparat og tropp med Pardew ut først.

Pardew har mi alle gitt opp. Han er jo heilt granatsjokka og tullerusk i sine uttalelsar i da sista.

-
Komisk at ein skal hovere over dei som prøver å legge standarden på forumet til noko over "fleire utropsteikn enn ord i eit innlegg"-nivået. At folk skriv innlegg der dei prøver å sjå litt nyansert på situasjonen er - i alle fall for min del - langt meir interessant enn å blade meg forbi ørten .gif-filer som eg sikkert kunne ha søkt meg fram til sjølv.

Det må ikkje bli slik at det minste avvik frå hylekoret, automatisk blir sett på som ein hyllest av Pardew.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1903 på: 04. Mai 2013, 19:36 »
Og det med eit dårligare lag!!

Det kan han vel skylde seg selv for. Han solgte jo alt Sir Bobby Robson hadde bygget opp.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1904 på: 04. Mai 2013, 19:48 »
Joda. Han kan komme innpå og forsikre Pardew om at vi ikke scorer mål. 0-0, og Pardew er sinnsykt fornøyd.

:pardy:

For å være rettferdig mot Gosling, så er ikke Anita heller noen målscorer av rang. Gosling har jo ihvertfall 1 mål mot ManCity for ett par sesonger siden. Anita har vel kanpt nok en avslutning på mål........

På benken idag var det ikke mye bra og ta av. Det som er problemet i mine øyne er hvem han tar ut. Ben Arfa falt helt ut av kampen, noe som er forståelig når han blir plassert på vingen med masse defensiv jobbing. Hva med å sette han inn som spiss/offensiv midtbane istedenfor å bytte inn Ameobi?
Når han i tillegg også bytter ut Gouffran som er et av våre få offensive bidrag gjorde jo at West Ham tok fullstendig over. Derfra og ut var det jo kun forsvar.