20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1815 på: 29. April 2013, 18:21 »
Før vi kan begynne å diskutere evt nye trenere er det en ganske vesentlig ting som må skje først. Ashley og Llambias må bestemme seg for å kvitte seg med Pardew. Jeg sliter litt med å se at de kommer til å gjøre det før tidligst en stund ut i neste sesong. Jeg er helt klart enig med dere som sier at Pardew bør kastes, men jeg tviler på at Ashey ser det på samme måten. Jeg tipper de evaluerer til at Pardew har hatt en god sesong og en dårlig sesong(forutsatt at vi holder oss), og at han får sjansen neste sesong men da må han virkelig bevise noe. Misforstå meg rett, jeg håper ikke at det er dette som skjer men jeg tipper det er sånn det blir. 

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1816 på: 29. April 2013, 18:25 »
Du har nok rett her tveit  :(

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1817 på: 29. April 2013, 18:38 »
Har vel dukket opp flere artikler i media i det siste at Ashley er veldig lite fornøyd med hvordan ting har utviklet seg. Llambias er vel den personen som fortsatt har troen på Pardew, men en Pardew sparking ved sesongslutt er mye mer sannsynelig enn det var for tre uker siden. Ashley har brukt en del penger de siste vinduene (minus sist sommer da), og gidder ikke å se på at pengene renner ut i ingenting. Tror nok Pardew får starte neste sesong, men tilliten har dalt drastisk. Ser man tendenser at det går dårlig ved sesongstart så er nok fyken veldig nær. Går vi ned så er han uansett ferdig.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1818 på: 29. April 2013, 19:08 »
Leser noen rykter om at Sissoko labbet / gikk fra trening idag.

Er dette starten på at korthuset faller sammen?

Twitter selvsagt, men lee ryder var nevnt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1819 på: 29. April 2013, 19:10 »
Det er vel ikke en indikasjon på noe annet enn at det ikke er han en vil ha med seg i krigen dersom det stemmer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1820 på: 29. April 2013, 19:15 »
Det er vel ikke en indikasjon på noe annet enn at det ikke er han en vil ha med seg i krigen dersom det stemmer.

Krigen mot Pardew?

Virker ikke som noen av spillerene er fornøyd med han heller, men det er jo bare min oppfatning da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1821 på: 29. April 2013, 19:18 »
Jeg går ut fra at du faktisk skjønte hva jeg mente. Håper ihvertfall det.

Uansett hvor lite tru de måtte ha på Pardew unnskylder ikke det patetisme. Ergo - skulle dette stemmer kan han ta sine siste svake opptredener og heller sitte på tribuna med Jonas resten av sesongen.   
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1822 på: 29. April 2013, 19:19 »
Jeg går ut fra at du faktisk skjønte hva jeg mente. Håper ihvertfall det.

Uansett hvor lite tru de måtte ha på Pardew unnskylder ikke det patetisme. Ergo - skulle dette stemmer kan han ta sine siste svake opptredener og heller sitte på tribuna med Jonas resten av sesongen.

Pardew bruker en av de beste box til box spillerene på kanten, er ikke rart han blir frustrert.

Men nei, skal ikke forsvare det selvsagt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1823 på: 29. April 2013, 19:22 »
Sissoko har ikke sett ut som en spesielt go box-til-box spiller siden Chelsea-kampen. Heller ikke da forsåvidt, for defensivt har han vært svak hele veien.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1824 på: 29. April 2013, 19:23 »
Jeg driter langveis i at Pardew brukte han en match ute på vingen. Unnskylder ikke en slik oppførsel uansett. Dersom det skulle stemme altså. Dersom det skulle stemme og dette er den jevne innstillingen til våre spillere skal jeg forøvrig være førstemann til og frikjenne Pardew fra elendigheten også.

http://espnfc.com/blog/_/name/espnfcunited/id/5332?&cc=5739#

Godt skrevet om Pardew og de meget frustrerende elementene rundt hans ledelse av laget vårt.

Forøvrig sant torfinn. Muligens potensialet til å bli blant de bedre - men han har ikke levert etter en fin åpning. Frustrert meg mye den siste tiden med unødvendige balltap og for lang tid med ball når han bør spille videre. Potensialet er der helt klart - men han har mye å hente på stabilitet.
« Siste redigering: 29. April 2013, 19:25 av Kristoffer »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1825 på: 29. April 2013, 20:06 »
Jeg driter langveis i at Pardew brukte han en match ute på vingen. Unnskylder ikke en slik oppførsel uansett. Dersom det skulle stemme altså. Dersom det skulle stemme og dette er den jevne innstillingen til våre spillere skal jeg forøvrig være førstemann til og frikjenne Pardew fra elendigheten også.

http://espnfc.com/blog/_/name/espnfcunited/id/5332?&cc=5739#

Godt skrevet om Pardew og de meget frustrerende elementene rundt hans ledelse av laget vårt.

Forøvrig sant torfinn. Muligens potensialet til å bli blant de bedre - men han har ikke levert etter en fin åpning. Frustrert meg mye den siste tiden med unødvendige balltap og for lang tid med ball når han bør spille videre. Potensialet er der helt klart - men han har mye å hente på stabilitet.

Flott innlegg Kristoffer. Vil sei meg einige i det meste. Dessutan kan ein ikkje godta at spelarar gjer opprør og ikkje utfører jobben sin 3 rundar dør slutt der vår eksistens i PL står på spel. Eg fattar ikkje at ein Newcastle supportar kan forsvara slik oppførsel. Og for eksempel at ein gir opp på 0-3 grunna at ein er oppgitt øve manageren sin.
« Siste redigering: 29. April 2013, 20:31 av lgrinde »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1826 på: 29. April 2013, 20:27 »
Det er forresten avkreftet at Sissoko forlot trening idag...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1827 på: 29. April 2013, 20:46 »
Flott. Slipper vi den skuffelsen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1828 på: 29. April 2013, 21:24 »
Etter å ha sett Gary Neville sine analyser etter at han la opp, så må eg seie at dette er ein mann som kan bli strålande som manager. Grunnen til at han kunne halde ein fast plass på eit av verdens beste lag i godt over eit tiår er jo ikkje at han hadde eit fantastisk fotballtalent, men snarare at han var suveren i å lese og forstå spelet. Det viser godt igjen på analysene. Kva med han og nemnte Solskjær i ein duo? To som har erfaring under den kanskje ypparste trenaren gjennom tidene, som har ekstremkompetanse innanfor hhv. angreps- og forsvarsspel, som utfyller kvarandre som typar (Neville som kan røske tak i spelarane om nødvendig, Solskjær som kan bevare roen når det trengs).

Han leverte ei fantastisk analyse av Newcastle - Liverpool tidlegare i kveld på Monday Night Football. Det var slakt, slakt, slakt. Smertefullt å høyre på, men smertefullt fordi han traff på absolutt alt.

Ferguson sin arvtakar blir ein som har erfaring med å vinne trofé på øvste nivå, så desse to er ikkje aktuelle der uansett. Det må vere ideelt for desse to - gitt at Neville har ambisjonar om dette - å starte opp i ein klubb som Newcastle. Eg er bombesikker på at Neville, ev. i tospann med Solskjær, har det som skal til. Personlege og fotballtaktiske kunnskapar trur eg ikkje vi realistisk kan finne betre alternativ innanfor. Eg har ikkje lyst på nokon som ikkje kan Premier League ut og inn, og har samtidig ikkje lyst på ein av desse trauste britiske managerane som ikkje har levert på snart ti år.

-
Kan legge inn eit alternativt forslag i Dougie Freedman. Gjorde ein kjempejobb i Palace og har fått sving på Bolton i vår. Også ein type som då han var aktiv - og eg trur det gjeld som trenar også - representerte alt det vi manglar i dag: Vilje, tøffheit og offensivitet.
« Siste redigering: 29. April 2013, 21:40 av Hans J »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1829 på: 29. April 2013, 21:27 »
Dersom dette stemmer er jeg helt enig med Kristoffer. Spillerne skal holde seg profesjonelle til all tid, uansett om det er Ari Behn som er manager eller ei. Dette er yrket deres, og de blir lønnet for det. De skal holde seg profesjonelle og gjøre det de kan for laget. Som du så fint sier det, så er det ikke slike spillere som går i krigen når det butter i mot.