20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663897 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1800 på: 29. April 2013, 08:29 »
Både Ashley, Pardew og ikke minst spillerene skal ta sin del av skylden denne sesongen. Ashley som ikke kjøpe inn det nødvendige i sommer, Pardew som gang etter gang viser at han ikke kan sette opp lag eller taktikk og spillere som rett og slett ser for dårlige ut, var ikke noe guts på noen av spillerene på lørdag.

Men det er jo AKKURAT dette som skjedde i Charlton og, og det er det som er problemet. Det er ikke første gang dette skjer med et lag ledet av Pardew. Jeg poster det samme jeg postet noen sider tilbake. Fra 2008:

Sitat
http://He is failing to accept that his game plan is not working and is unwilling to change it early enough,
He has failed to take accountabillty for his errors during these games also
He does not see the same game as anyone who i have read posting on here as his post match interview doesnt match one that most on here have witnessed themselves.
No passion within the team and failure to accept responsibility on the pitch
Unable to pass to each other with any quality in the final third or to retain the ball for any length of time

Ser dette kjent ut? Det er akkurat dette som skjer i Newcastle nå, og det e akkurat dette som skjedde da han ledet Charlton i 2008.
Nei.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1801 på: 29. April 2013, 08:56 »
David Moyes har blitt nevnt før. Han kom inn og gjorde en kjempe jobb sin første fulle sesong i Everton, men holdt på å rykke ned sesongen etter. Prøver ikke å forsvare Pardew, er selv en av de som vil ha han sparket i sommer. Men kan være det kan lønne seg å ha litt tålmodighet.

2001-02: 15th (last nine games)
    2002-03: 7th
    2003-04: 17th
    2004-05: 4th (Qualification for UEFA Champions League)
    2005-06: 11th
    2006-07: 6th (Qualification for UEFA Cup)
    2007-08: 5th (Qualification for UEFA Cup)
    2008-09: 5th (Qualification for UEFA Europa League)
    2009-10: 8th
    2010-11: 7th
    2011-12: 7th

Jeg er klar over at du ikke beskyttet pardew. Og beklager hvis jeg er litt krass nå, men jeg er så forbanna lei det argumentet der. Hvorfor tror folk at kontinuitet automatisk betyr forbedring? Ingenting tilsier at pardew kommer til å gjøre det bedre om han blir sittende lengre. Det er ikke akkurat sånt at vi bare sitter og venter på ketchup-effekten heller, det er jo bare den samme suppa hver gang. Noen lag ser man potensialet i, og "vet" at det kommer til å løsne, og da skal man ha tålmodighet! Men det kontinuitet for kontinuitetens skyld, og st kontinuitet automatisk betyr suksess, er noe av det verste jeg hører.
Så beklager jeg nok en gang om jeg lar min frustrasjon for andre ut over deg ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1802 på: 29. April 2013, 10:04 »
Class manager on Low wage bills that will be ideal for Newcastle:
L. Favre (Borussia M'gladbach)--- Took them CL and nice run in europa.
P. Montanier (R.Sociedad)-- Amazing, Made sociedad's home run too good for barcelona liking, has been unbeaten at home for 20 matches. Not only that has pushed into 4th.
Unai Emery(Sevilla)-- Kept Valencia 3rd for 3 seasons and now made sevilla home record astonishing!
Armin Veh (Eintracht Frankfurt)-- Not a lot to say when you see how good he made a relegation candidate team.
They all have accomplished big things with weaker teams so they take the best out of their players

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1803 på: 29. April 2013, 10:17 »
Spennende navn. Lucien Favre gjorde ein meget god jobb i Hertha BSC også.  :thumbu:

Frå wiki:

Coaching philosophy

Favre's teams play a dynamic, quick and attacking minded football where ball possession and change of tempo alternate. This attractive style of play has brought results in every club he has managed. Furthermore, Favre is very skillful tactically, leaving his opponents struggling to penetrate his well-organized sides.

Det er musikk i mine øyrer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1804 på: 29. April 2013, 10:22 »
Det skjer ikkje. Ashley og Llambias kjem til å sjå korleis det går i dei 3 siste kampane. Spelar me fortsatt i PL etter dei so trur eg at dei gir Pardew ein sesong til.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1805 på: 29. April 2013, 10:28 »
Spennende navn. Lucien Favre gjorde ein meget god jobb i Hertha BSC også.  :thumbu:

Frå wiki:

Coaching philosophy

Favre's teams play a dynamic, quick and attacking minded football where ball possession and change of tempo alternate. This attractive style of play has brought results in every club he has managed. Furthermore, Favre is very skillful tactically, leaving his opponents struggling to penetrate his well-organized sides.

Veldig mye VELDIG spennende navn der ute som er mer enn tilgjengelige for oss...

Tror bare folk her ikke klarer innse det.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1806 på: 29. April 2013, 10:58 »
PardewOut no då??

Er jo dette eg har sagt heile tida, vi rykker ned! 6-0 heime er ikkje akseptabelt uansett motstandar, om vi så hadde møtt Barca eller Bayern så skal vi ikkje tape 6-0.. 6-3 er kunne vært greit, men å tape med 6 mål er uttilgivelig... Pardew må kastast no, og inn vil eg gjærne sjå t.d. Favre, som nevnt i tråden.

Eg veit at alle kjeme til å forkaste alt eg sei, men det får så vær...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1807 på: 29. April 2013, 11:01 »
PardewOut no då??

Er jo dette eg har sagt heile tida, vi rykker ned! 6-0 heime er ikkje akseptabelt uansett motstandar, om vi så hadde møtt Barca eller Bayern så skal vi ikkje tape 6-0.. 6-3 er kunne vært greit, men å tape med 6 mål er uttilgivelig... Pardew må kastast no, og inn vil eg gjærne sjå t.d. Favre, som nevnt i tråden.

Eg veit at alle kjeme til å forkaste alt eg sei, men det får så vær...

Favre hadde vært helt konge, så her skal jeg være enig.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1808 på: 29. April 2013, 12:14 »
When asked about his tactics Pardew told the Chronicle: ?Do you think I am going to say they were right when we were 3-0 down?

?I felt what we tried to do in the game we did not achieve.

?I felt moving Yohan Cabaye on a place would work for us.

?It was where he played last time we played Liverpool.

?We could not get a grip, though, and we lacked threat down the flanks.

?There were a lot of things wrong. My selection of the team is open to criticism ? of course it is.?

Les mer av det Pardew sa her:
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/i-things-wrong-admits-newcastle-3186914?

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1809 på: 29. April 2013, 12:16 »

Frå wiki:

Coaching philosophy

Hadde elska en angrepsglad tysk trener. Vi har spillermateriale som passer perfekt til hurtig angrepsfotball.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1810 på: 29. April 2013, 12:24 »
Han er frå Sveits  :D  ;)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1811 på: 29. April 2013, 14:06 »
Han er frå Sveits  :D  ;)
Æsj, da så...

Tror nok Solskjær er et av navnene som kommer til å dukke opp når det spekuleres også. Folk her i Leeds (som ikke heier på man u) vet godt hva han driver med for tiden. Men han er kanskje ikke like brennheit som før etter den elendige åpninga.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1812 på: 29. April 2013, 14:58 »
Jeg er ambivalent til OGS i NUFC. Jeg vil for det første ha ham i Molde i mange år ennå, men tror vi hadde fått en del etterlengtet oppmerksomhet i media hvis det hadde skjedd.

Synes han der Favre hørtes veldig bra ut, men tror ikke han kommer.
Lurer på om Carr bruker tiden sin på å speide managere heller enn spillere for tiden?

Før kampen mot Pool hadde jeg tenkt at AP skulle få fortsette en sesong til, og å heller oppgradere trener + fysioteamet, men har nå skiftet mening. Jo før han sparkes - jo heller.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1813 på: 29. April 2013, 17:06 »
Jeg er ambivalent til OGS i NUFC. Jeg vil for det første ha ham i Molde i mange år ennå, men tror vi hadde fått en del etterlengtet oppmerksomhet i media hvis det hadde skjedd.

Synes han der Favre hørtes veldig bra ut, men tror ikke han kommer.
Lurer på om Carr bruker tiden sin på å speide managere heller enn spillere for tiden?

Før kampen mot Pool hadde jeg tenkt at AP skulle få fortsette en sesong til, og å heller oppgradere trener + fysioteamet, men har nå skiftet mening. Jo før han sparkes - jo heller.

Håper virkelig ikkje Carr skal velge ut manager til oss, då blir det fort en fransk en! Og det er ikkje det vi trenger no... Favre har eg lest meg opp på no, og vil sei han virka veldig bra. Har (som alle andre) blitt overfasinert av tysk fotball for tida, og om Favre kan ta med seg litt av den til Newcastle hadde vi fort nådd den 4. plassen vi så sårt lengtar etter.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1814 på: 29. April 2013, 17:22 »
Tror det skal bittelitt mer til enn Favre (som er bortimot helt ukjent for meg hva angår taktikk/mentalitet og meritter) for å kapre en 4. plass. Ser hvor fryktelig tight det er der nå..

Men på sikt bør vi kunne klare å etablere oss i topp 6, med de forutsetningene vi har. Begynner å få en spillerstall som kan konkurrere der, mangler bare litt bedre bredde og støtteapparat...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒