20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660293 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1185 på: 20. Des. 2012, 18:23 »
Når Steven Taylor blokkerer mer skudd enn alle andre i PL (gjorde det frem til skaden i fjor) er det vanskelig å si noe annet enn at det er mye dyktighet inni bildet. Mer enn noe annet også viljen til å få kroppen fremfor. Lignende kan sies om Simpson sine redninger på strek forrige sesong. Når det blir så mange av de er det vanskelig å argumentere for at det ikke er på grunn av dyktighet.
« Siste redigering: 20. Des. 2012, 18:26 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 21. Des. 2012, 09:03 »
Det kan også vris rundt og si at når det kun skjer sporadisk og ikke konsekvent over lang tid, er det bare flaks.  Faktum er vel et at et er et sted midt i mellom, en god blanding av både flaks og dyktighet.  For Taylors del syns jeg hans blokkeringer i mye større grad handler om en bevist handling der han rykker ut med det mål at han SKAL blokkere et skudd, og derfor er dyktighet.  Mens for Simpson at det handler om at han er i en posisjon der det tilfeldigvis kan komme et skudd, og derfor handler mer om flaks.  Jeg er nok muligens veldig biased her though, ettersom jeg er langt fra noe fan av Simpson.
Genius by birth. Slacker by choice.

Peter

• Gjest
« Svar #1187 på: 29. Des. 2012, 20:44 »
Jeg hadde tenkt til å gi Pardew ut januar til å motbevise meg om at han er rett mann for jobben, men etter dagens - og delvis United resultatet er jeg ikke i tvil. Pardew har gjort sitt nå. Før sesongen snakket han om oss Champions League utfordrere - nå ligger vi 2 poeng over streken, 2 poeng mer enn i nedrykksesongen, vi har sluppet inn 11 mål på 2 kamper, og taper 7-3(!!) mot Arsenal. Fuckings 7 mål slipper vi inn!
Nå er tiden inne for å skille lag. Jeg nekter å se laget bli pissa mer på mens den klovnen står og "maner spillerne til å konsentrere" seg og alt det bullshittet som ikke funker. Pardew er en inkompetent gjøk, som ser ut til å ha mista spillergruppa.

Spark nå.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 29. Des. 2012, 21:00 »
Tenker også litt i de tanker om at det kanskje er påtide og kvitte seg med Pardew nå. Men hvem skal ta over? Hvem er ledig på markedet som er dyktig og har god nok CV? Mark Hughes?? Blir kvalm av den tanken.

Martinez i Wigan kunne vært spennende, men han er trofast mot klubben og kommer neppe til å stikke midt i sesongen.

Peter

• Gjest
« Svar #1189 på: 29. Des. 2012, 21:02 »
Jeg er fristet til å si at det hadde vært spennende å hente en trener fra Spania, Italia eller Frankrike som vet å spille fotball og som ville gitt klubben et friskt pust - uten at jeg egentlig har noen navn på tunga i skrivende stund.

Simmi

• Gjest
« Svar #1190 på: 29. Des. 2012, 22:53 »
Latterlig å ville kvitte seg med Pardew. La nå mannen få tid. Har allerede vist stor forbedring i angrepsspillet i det siste, og hvis vi får orden på forsvarsspillet blir det en bra vår. :)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 30. Des. 2012, 11:52 »
Å la kampene mot manure og Arsenal være dråpen for å ville kvitte seg med AP synes jeg blir helt latterlig.
Synes han og spillerene har fått langt mere ut av kampene enn jeg hadde fryktet.  Mot manure spilte vi tidvis bedre fotball enn dem, vi scoret 3 mål og hadde fortjent poeng.
Mot Arsenal scorer vi også tre mål, og henger bra med i kampen i 70 minutt.
At vi på disse kampene slipper inn 11 mål har mere med hvem vi møter, hvem vi har i forsvar, samt at Arsenal ikke hadde spilt en knallhard kamp på old trafford tre dager før, enn det har me AP å gjøre.

Synes de to siste kampene viser prov på at med ett par betydelige forsterkninger i forsvaret, så kan ting bli morsomt igjen :pardy:
sunt pueri pueri puerilia tractant

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 30. Des. 2012, 18:39 »
Å la kampene mot manure og Arsenal være dråpen for å ville kvitte seg med AP synes jeg blir helt latterlig.
Synes han og spillerene har fått langt mere ut av kampene enn jeg hadde fryktet.  Mot manure spilte vi tidvis bedre fotball enn dem, vi scoret 3 mål og hadde fortjent poeng.
Mot Arsenal scorer vi også tre mål, og henger bra med i kampen i 70 minutt.
At vi på disse kampene slipper inn 11 mål har mere med hvem vi møter, hvem vi har i forsvar, samt at Arsenal ikke hadde spilt en knallhard kamp på old trafford tre dager før, enn det har me AP å gjøre.

Synes de to siste kampene viser prov på at med ett par betydelige forsterkninger i forsvaret, så kan ting bli morsomt igjen :pardy:

Kunne ikke vært mer enig. Så mye som vi har slitt med skader i år, så er virkelig ikke dette Pardew sin feil. Vi har tidvis spilt bra, borte, mot to av de beste lagene i Premier League. Da blir det for dumt å kreve hans avgang. Vi mangler et par forsvarsspillere og MYE bredde i troppen. Aston Villa er det eneste laget som har flere skader enn oss, men vi har derimot flere av våre beste ute med langtidsskade.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 30. Des. 2012, 20:06 »
Skulle isåfall sparka han før de to siste matchene. At vi i siste ordinære spilleminutt taper 4-3 på Old Trafford etter å ha  tidvis dominert spillmessig var for meg faktisk jævla bra. Forventa en trist match hvor vi kom til å legge oss bakpå fra start av og slippe inn 2 mål mens ManU cruiset resten av kampen. Istedet kunne det med litt mer tur gått omvendt vei. Mot Arsenal spiller vi også jevnt med Arsenal til 70 minutter gjenstår. Med Perch inne sentralt som stopper blir det vanskelig uansett - og med trøtte bein etter OT mot et uthvilt Arsenal kom det til å bli tøft. Jeg liker at vi endelig ser ut til å ønske spille fotball fremfor den dritten vi har blitt servert hele resten av sesongen. Mot svakere motstand og med flere spillere tilbake i laget har jeg trua på at vi kan fikse bedre resultater.

Forøvrig ellers enig med hva gutta i TV2-studio sier. Pardews unnskyldninger som har gått igjen hele sesongen mtp skader og terminliste holder ikke vann. Enda verre blir det når Pardew litt uti sesongen proklamerte at vi gikk for CL-plass.
« Siste redigering: 30. Des. 2012, 20:08 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 30. Des. 2012, 20:59 »
Mot Arsenal spiller vi også jevnt med Arsenal til 70 minutter gjenstår.

Til 20 minutter gjenstår  ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 02. Jan. 2013, 23:02 »
Jeg har ikke vært den som har ropt høyest om Pardews avgang. Mest fordi han har prestert tidligere og at sesongen har vært en real kalddusj med utur hele veien. Men når resultatene er så skremmende som de er nå begynner jeg å føye meg inn bak hylekoret. Nå er det mye svak innsats og glød, mr. Pardew..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 02. Jan. 2013, 23:03 »
Einaste grunnen til at eg ikkje hyler høgt, men svakt, er at eg er so jeeeeevla skeptiske til alternativa som eventuelt skal ta øve. Og ein stor grunn til dette er eigaren vår.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 02. Jan. 2013, 23:08 »
Sug pikk Pardew. Helst i en annen by. Takk for i fjor, sees forhåpentligvis aldri igjen.
Same old Shearer, always scoring!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 02. Jan. 2013, 23:22 »
Saken er den at det er så innmari vanskelig å snu en slik trend Newcastle er inne i nå. Vi kan ikke sitte å vente til at Ben Arfa og Cabaye er skadefrie i februar, for det kan godt være at de vil trenge mange kamper på å komme seg i form.
Innerst inne vil jeg ikke at Pardew skal få fyken, noe som sikkert baserer seg på begrepet kontinuitet som mange snakker om er så viktig. Men jeg er redd Pardew er litt avslørt nå. Kanskje er det godt med friskt blod? Gutta virker å ha lite tro på det de holder på med og da uteblir selvfølgelig resultatene..

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 02. Jan. 2013, 23:33 »
Jeg er fortsatt pro Pardew.
Selv om jeg er veldig skuffa over dagens resultat, synes jeg, selv om vi har lekket som en sil, har sett bedring totalt sett over de siste matchene.

Satser på 4p over de 2 neste kampene og at vi plukker ok med points utover.
Med et godt vindu og mindre skader i tiden fremover kan dette bli bra!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn