20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659589 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1215 på: 04. Jan. 2013, 10:47 »
?But it doesn?t mean to say it?s more difficult. There?s always a player who can enhance a team. We have a couple of strikers [on our list] who can play out wide, which would push Cabaye forward to play in a loose No 10 role for us, which is a role he?s done very well for us in the past. And we have a couple who would link up well with Papiss [Cisse] through the middle.

Endelig har han skjønt det! :D

Var igrunn den biten jeg likte best selv! :D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1216 på: 04. Jan. 2013, 18:30 »
?But it doesn?t mean to say it?s more difficult. There?s always a player who can enhance a team. We have a couple of strikers [on our list] who can play out wide, which would push Cabaye forward to play in a loose No 10 role for us, which is a role he?s done very well for us in the past. And we have a couple who would link up well with Papiss [Cisse] through the middle.

Endelig har han skjønt det! :D

Var igrunn den biten jeg likte best selv! :D

Han har garantert sett dette selv flere ganger, derfor har han også latt Cabaye ha det offensive ansvaret på midten når det har vært mulig, men med flere skader og suspensjoner sliter Pardew i det hele tatt med å finne gode nok spillere til å bekle de forskjellige rollene. Vi har jo ingen som er i nærheten av å ha de kvalitetene til Cabaye. Er han ute så må Pardew tenke nytt. Det samme gjelder egentlig om Tiote er ute også, da må Cabaye ta mer ansvar defensivt. Nå har vi riktignok Anita, men i starten av sesongen var ikke han spesielt god. Cabaye er også en av de som har slitt med formen frem til han ble skadet.

Mye av problemet denne sesongen er formen enkeltspillere har vært i sammen med alle skadene som har rammet laget. Med så mange ute blir startelleveren svak og såpass forutsigbar at motstanderne vet akkurat hva de må gjøre for å gjøre det vanskeligst mulig for NUFC. Med bedre og flere spillere vil Pardew og co har flere alternativer og flere "strenger å spille på" når de setter opp laget og finner frem taktikktavla.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1217 på: 05. Jan. 2013, 14:54 »
Akkurat nå finner jeg stadig færre grunner til hvorfor Pardew skal beholde jobben sin.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

stjørdalingen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1218 på: 05. Jan. 2013, 14:58 »
Nå bør vel mr Pardew ta hatten sin å gå, det her e faaan  ikke holdbart.
hvordan er det mulig å ha Amøba på banen, så det på holdninga fra første spark på ballen har idioten kom til å rot på sæ rødt kort

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1219 på: 05. Jan. 2013, 15:02 »
Nå begynner jeg å bli lei, lagoppstillinga og taktikken idag virker som om vi har gitt opp alt håp. Det at Thomas Myhre klarer å se hva man må gjøre i denne kampen og ikke Pardew får meg til å gråte stille.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1220 på: 05. Jan. 2013, 15:03 »
Er enig her nå, nok er nok.. Gå før du gjør mer skade!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1221 på: 05. Jan. 2013, 15:19 »
Blir vel å se bannere med "Pardew out" på St. James' Park nå..

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1222 på: 05. Jan. 2013, 15:25 »
håper han forsvinner FORT. hva gjør han egentlig riktig med taktikk, laguttak, bytter osv?. og sette cisse på høyre kant når ba er borte og la ameobi spille midtspiss sier vel sitt
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1223 på: 05. Jan. 2013, 15:26 »
Blir vel å se bannere med "Pardew out" på St. James' Park nå..
Jeg tror ikke det. Tror den lokale fansen har større tålmodighet enn oss. Jeg tror ikke de store massene krever Pardews avgang helt ennå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1224 på: 05. Jan. 2013, 15:27 »
Det kan ikke være langt unna sparken nå. Taper vi mot Norwich blir nok det siste kampen for Pardew. Kan ikke fatte noe annet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1225 på: 05. Jan. 2013, 15:30 »
Jeg tviler på at Pardew er i nærheten av å få sparken. Jeg tror de istedenfor tenker på hvordan man kan forsterke laget og forventer å få inn flere spillere nå i januar.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1226 på: 05. Jan. 2013, 15:34 »
Jeg tviler på at Pardew er i nærheten av å få sparken. Jeg tror de istedenfor tenker på hvordan man kan forsterke laget og forventer å få inn flere spillere nå i januar.
Da bør neste uke være ganske så viktig. Har man ikke gjort fremgang i transfer i løpet av neste uke så gjør klubben en rimelig tafatt jobb.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1227 på: 05. Jan. 2013, 15:35 »
8 år <3
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1228 på: 05. Jan. 2013, 15:35 »

Men kva tykkjer du? Viss me no taper borte mot Norwich? Eg finn det då vanskeleg fortsetja å forsvara Pardew. Eg begynnar å tvila på at han skal greia å redda oss frå nedrykk.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1229 på: 05. Jan. 2013, 15:37 »
Vel må kunne gå an å gjøre begge deler samtidig. Fokusere på å forsterke laget samtidig som en vurderer å finne en ny manager.

Kan det bli så mye dårligere enn dette?