20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659375 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #375 på: 08. Sep. 2011, 23:44 »
Akkurat - ingenting med de uttalelsene som var ille overhodet. Såpass med takhøyd må være et absolutt minimum også eksternt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 09. Sep. 2011, 09:24 »
Alan Pardew har snakketøyet såpass i orden, at jeg tror han vet hvor grensa går. Han er nok foreløpig ikke engang i nærheten av å tråkke over den. Men jeg kan generelt sett være enig i at han ikke bør bli spesielt mer kritisk enn dette i sine uttalelser til media. Men det er også veldig, veldig viktig at Pardew viser at han har integritet og ryggrad og at han sier det fansen forventer at han skal si.

Så er det kanskje noen som kunne tenkt seg en mer konfronterende linje, men det vil være direkte uklokt av Pardew all den tid han ønsker å beholde jobben sin, og vi tross alt ikke har SÅ mye å klage over.

Det er veldig viktig at Pardew viser at han forstår fansens kritikk, og at han viser sitt standpunkt, uten å være konfronterende eller å skjelle ut sine overordnede.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #377 på: 10. Sep. 2011, 12:46 »
Men hva slags signal gir alt dette fokuset på at vi ikke fikk inn spiss, til de spissene som allerede er i klubben? Jeg tror ikke det gir noe confidence-boost akkurat. Istedenfor kunne man ha sagt at man har troa på at de spissene som er i klubben vil prestere, men at man vil fortsette å se etter spillere som forsterker laget.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #378 på: 10. Sep. 2011, 21:43 »
Men hva slags signal gir alt dette fokuset på at vi ikke fikk inn spiss, til de spissene som allerede er i klubben? Jeg tror ikke det gir noe confidence-boost akkurat. Istedenfor kunne man ha sagt at man har troa på at de spissene som er i klubben vil prestere, men at man vil fortsette å se etter spillere som forsterker laget.

Prester, ellers åpner vi "lommeboka" (eller noe lomme rusk fra MA) i januar;) Er jo en alle tiders sjanse for Best, løven og Sammy. Syns det er helt greit. Det har vært med siden championship, og de er vell klar over at de ikke har overprestert. Kansje med unntak av best som har ett bra snitt igrunn. Når det gjelder shola har han vell vært 3-4 valget altid, så han vet sin plass i klubben og brenner for den uansett. Jeg tror de er "glade" for å få en sjanse de ellers ikke hadde fått, og håper de tar den. De er tross alt profesjonelle fotball spillere.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #379 på: 10. Sep. 2011, 22:27 »
Enig i at det er fint at Best og kanskje Sammy får en sjanse, men vennligst ikke bland inn Pistol-Pete i dette her. Mine følelser for han kan best sammenlignes med en utro kjæreste. Utrolig skuffet over prestasjonene hans. Jeg har mer tro på et comeback av Jostein Flo enn at Løven skal få til noe mer her i klubben. Få han ut - fort.
If it has tits or wheels, count on problems!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #380 på: 10. Sep. 2011, 22:37 »
Enig i at det er fint at Best og kanskje Sammy får en sjanse, men vennligst ikke bland inn Pistol-Pete i dette her. Mine følelser for han kan best sammenlignes med en utro kjæreste. Utrolig skuffet over prestasjonene hans. Jeg har mer tro på et comeback av Jostein Flo enn at Løven skal få til noe mer her i klubben. Få han ut - fort.

For all del, helt enig her. Best har jeg tro på kan bli en spiller med ett hyggelig scoring rate.
Når det gjelder sammy så syns jeg han skal få sjansen fra start, eller hvertfall få prøve å spille 20-30 minutter på slutten i noen kamper. Ranger fikk mange innhopp sist sessong, men de kom for sent. han fikk 5-10 min. Noen ganger bare ett par min. Så må matche våres unge spillere.
Når Ben Arfa er frisk så er det vell sagt at han skal ha en typisk italiensk trequartista rolle, så han går jo da inn som spiss. Det utelukker heldigvis det noen av de andre spissene, som løven;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 11. Sep. 2011, 12:03 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #382 på: 11. Sep. 2011, 12:20 »
Har en følelse på at AP forsvinner i januar hvis han ikke får de spillerene han vil ha/er lovet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 18. Okt. 2011, 22:49 »
Vet ikke hvor denne passer best, eller om det burde vært en egen statistikktråd.
Men her er det litt statistikk rundt det deffansive spillet til newcaslte. Samenligner dette året med forrige.
står også litt om pardews metoder.

http://www.bbc.co.uk/blogs/thefootballtacticsblog/2011/10/newcastle_profit_from_pardews.html
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #384 på: 18. Okt. 2011, 22:53 »
Har en følelse på at AP forsvinner i januar hvis han ikke får de spillerene han vil ha/er lovet.

Pardew ble jo ansatt som en nobody for å være en marionett. Hadde elsket om han satte litt bak krava til Mike i kjølvannet av suksessen. Men tviler. De er kompisser.
If it has tits or wheels, count on problems!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 20. Okt. 2011, 21:45 »
   http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/p00kspqx

fra cirka etter 1 time er Pardew i studio 8)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 22. Okt. 2011, 10:26 »

Pardew ble jo ansatt som en nobody for å være en marionett. Hadde elsket om han satte litt bak krava til Mike i kjølvannet av suksessen. Men tviler. De er kompisser.

Men er det HELT utenkelig at en "kompis-Pardew" kan få mere ut av Ashley enn en Pardew som står på barrierene hele tiden og krangler med Ashley? Erfaringsmesig så tror jeg den første "approach'en" kan være like så effektiv jeg da...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #387 på: 22. Okt. 2011, 10:35 »
Enig der. Og en ting jeg syner å ha bitt meg merke de siste 6ish mnd, er at Pardew sakte, men sikkert, setter litt mer krav offentlig til styret. Blir på en måte "støttende krav". Når man f.eks får spørsmål om man kommer til å hente ny spiss i januar. Så kunne svaret vært; "Det regner jeg med at Derek og Mike klarer å skaffe". (fiktivt eksempel, og ikke særlig bra. Men dere skjønner tegninga.)'
Virker altså på meg som desto mer tillit Pardew får av fansen og lokalavisene, desto tøffere tør han å være.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 22. Okt. 2011, 15:10 »
Pardew har for lengst overvunnet meg ihvertfall. Har faktisk knalltro på ham - og er nesten litt redd han etterhvert kan bli et emne til England-jobben - som han ene Telegraph-journalisten nevnte for litt siden.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 22. Okt. 2011, 15:20 »
Han er vel "dessverre" en av de beste engelske managerne, så det er en viss fare for det ja.