20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659289 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #360 på: 06. Sep. 2011, 11:03 »
Det har vært unormalt stilt fra den kanten - men tipper de ville fanga opp noe slikt i media i likhet med da King Kev dro. Men tipper heller han har fått beskjed om å ikke si noe utover den fantastiske statementen fra klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 06. Sep. 2011, 11:51 »
Pardew uttalte seg vel i lokalmedia i går?

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #362 på: 06. Sep. 2011, 12:07 »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 06. Sep. 2011, 12:11 »
YOUNG AMEOBI IS SAM-THING SPECIAL  ;D
Nei.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #364 på: 06. Sep. 2011, 12:50 »
Man kan vel på en måte skjønne at Pardew skulle ha følt seg litt skuffet etter transfer vinduet. Mange av de viktige spillerne fra forrige sesong gikk. Men han sa også selv ganske lenge at endring av spillestil som var i stil til det NUFC fansen forventer av laget så tror jeg jammen meg at Nolan var på vei ut lenge før vinduet åpnet.

Cabaye er mer den spilleren som kan promotere ett passing-game for oss enn det Nolan noen gang kunne ha gjort. Så fort Cabaye var i dørene på St.James så var nok Nolan ferdig. Barton tror jeg er en spiller Pardew kunne ha beholdt. Om det ikke var for hans evne til å legge inn så er det vel fighter instinktet som veier ganske mye. Forøvrig, Enrique forventet jeg at skulle gå lenge før vinduet åpnet. Synes rett og slett det var litt kjedelig at han skulle øke håpet om forlengelse så lenge som han gjorde. Men da Enrique dro lurer jeg på om ikke Ashley(om han har stort mer å gjøre i newcastle annet enn å si hvor mye penger som kommer inn fra hans lomme mer?) så seg lei på Bartons vegne også.

I dørene i Newcastle idag, så tror jeg rett og slett klubben er mye bedre å jobbe i enn det var sesongen vi rykket ned. Per idag er det ikke mange av de overbetalte gamle avlegs spillerne igjen. Det er også flust av potensiale, lønningsutgiftene går nedover nesten hver sesong ettersom spillere som ikke blir brukt i det hele tatt forsvinner ut dørene. Ettersom økonomien bedrer seg er det også bedre fote for at klubben skal kunne drive seg selv, betale ned på gjelden som ikke har renter i det hele tatt. Samtidig som det burde være en ekstra slump med cash for overganger i tidene som venter fremover.

Er jammen ikke helt sikker på om det var dette Pardew forventet heller da han overtok. Men etter salget av Carroll så fant Ashley ut at den økonomiske planen kunne framskynnes noen år. Han har spyttet inn 20mp/sesongen en stund og er vel fult mulig at han ikke vil gjøre dette lenger. Og når klubben styrer seg selv, tjener egne penger, ja da får den også bruke egne penger.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #365 på: 08. Sep. 2011, 18:14 »
"The criticism that's going to come from not getting a striker in has some validity to it because seven months (since the club sold Andy Carroll to Liverpool) is a long time.

"But I can only say that from my point of view, we put the targets in front of the board and then it comes down to financial decisions, and that financial decision didn't take place."

Spot on gode svar fra Pardew.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 08. Sep. 2011, 18:26 »
Mer vågal linje fra Pardew dette. Liker det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 08. Sep. 2011, 19:48 »
Det er noe jeg overhode ikke liker. Hva han sier til media gir jeg en lang faen i, det verste som kan skje er at han kommer på kant med idiotene og vi ender opp med enten ingenting eller noen som er 100 ganger verre (Kinnear). Pardew har sålangt denne sesongen løst det sportslige på en glimrende måte, og alt - ALT - som kan være uromomenter vil jeg se langt, langt unna avisene og media generelt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #368 på: 08. Sep. 2011, 20:35 »
Enig! Ser ingenting positivt med sånne uttalelser. Det er å distansere seg fra en beslutning og gir grobunn til eskalering i media

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 08. Sep. 2011, 20:36 »
Jeg syns det må være rom for også at en manager skal kunne ytre misnøye - dette er ei heller veldig grove uttalelse. For meg viser det at han ihvertfall ikke er en gjennomført nikkedukke uten integritet og ryggrad - så jeg er mer enn noe annet litt letta over denne uttalelsen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 08. Sep. 2011, 20:45 »
Selvsagt må det være rom for det, men med våre "sjefer" har det vist seg mer enn en gang at det ikke er det. Så lenge vi ikke gjennomgår et eierskifte håper jeg at Pardew biter i seg enhver misnøye, og fokuserer helt og holdent på det sportslige med det han har tilgjengelig av spillermateriale.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 08. Sep. 2011, 20:48 »
Uenig. Pardew har klart å presse styret til å blant annet komme til enighet med Steven Taylor. Jeg håper så absolutt ikke Pardew finner seg i hva som helst - og jeg tror også det kommer til et punkt der han også får nok. Han veit like godt som alle andre at han bedømmes etter sportslige resulateter - og da trenger han selvfølgelig også en stall han føler han kan oppnå det med, eksempelvis med en forsvarlig rekke spisser.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #372 på: 08. Sep. 2011, 20:55 »
Folk må ta seg en solid bolle. Helt vanvittig at folk mener det er noe feil med de kommentarene. Man bare finne noe negativt med alt Pardew sier. Helt nydelige kommentarer fra Pardew. Han sier det som det er, uten å overdrive, uten å gå løs på eierene. Perfekt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 08. Sep. 2011, 21:02 »
Nå snakker jeg selvfølgelig ikke om at han skal gi etter for alt! Jeg bare mener at han må la være å ytre seg negativt til media! Det er det som er hele poenget. Alle vet jo hva toleransenivået på den slags er. Internt tror jeg faktisk at takhøyden er ganske brukbar.

Parker: Enig. Så langt er uttalelsene helt greie. MEN, jeg gjentar at OM han legger seg på en ny, mer vågal linje, er det noe jeg overhode ikke liker. Tør ikke tenke på hvilket fjes som sitter på pressekonferanse som den nye manageren.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 08. Sep. 2011, 22:14 »
Tviler på at dette blir ansett som et kontroversielt utspill. Pards har til nå gjort en glimrende jobb, og begynner også å få respekt blant supporterene. For alt vi vet kan uttalelsene være et samkjørt spill mellom MA og Pards for at sistnevnte skal få distansert seg fra førstnevnte. Mange har jo anklaget Pards for å være lakeien til MA. Forøvrig MA har bevist flere ganger at han gir blanke i hva folk mener om ham. Så hvis dette ikke er en bevisst strategi fra klubben sin side, tror jeg Pards likevel får slenge litt med leppa, om resultatene på banen fortsetter å tikke inn.

Uttalelsen er forøvrig mindre dramatisk etter mitt skjønn. Pards påpeker et moment som er allment kjent.