20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659287 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #345 på: 02. Sep. 2011, 11:20 »
Pardew har fått påpakning av FA for uttalelser om dommer Howard Webb i forkant(!) av kampen mot Sunderland. Pardew snakket om at Barton hadde fått mye mediaoppmerksomhet etter Arsenal-kampen, og at det var viktig at dommeren var 100% nøytral, ettersom Sunderland sikkert kom til å være ute etter Barton.

Les mer nederst på side to av følgende artikkel:
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/09/02/newcastle-united-silent-after-transfer-bids-end-in-failure-61634-29349068/2/#ixzz1WmZARri8

Smått utrolig..Selvsagt straffer ikke de Webb for inkompetent dømming..Skulle vært 3 røde i den kampen, 4 hvis vi regner taklingen til Cabaye som jeg mener er i grenseland.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 02. Sep. 2011, 11:39 »
Er det ikke ganske klare regler på at man ikke skal snakke om dommeren før kampen? Tror også Sir Alex har blitt bøtelagt for dette.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 02. Sep. 2011, 11:56 »
Stemmer det, Fredd. Klare regler på at trenere ikke får snakke om dommeren før kamp, noe som er helt riktig mtp påvirkning av dommeren.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 02. Sep. 2011, 12:43 »
Ahh, i forkant ja..den fikk ikke jeg med meg.. :-[

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 02. Sep. 2011, 15:26 »
CaulkinTheTimes George Caulkin
#NUFC been working on statement re transfer business. Nothing to do with Alan Pardew's position. He's frustrated, but going nowhere

Heldigvis.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 02. Sep. 2011, 16:36 »
Er vel ikke nødvendigvis slik at Pardew har sjans på noen jobb i PL heller akkurat - så selv om han er frustrert tenker jeg han også ser det slik at han per nå ikke har noen bedre mulighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 02. Sep. 2011, 17:08 »
Pardew sa jo etter kampen mot Fulham at klubben skulle signere 2-3 spillere. Vi signerte jo 2 stk. Selv om jeg mener at Elliott ikke burde bli regnet som en signering av disse. Det regner jeg med de fleste er enig i.

Vi har hatt 3 kamper hvor flaksen rett og slett har vært på vår side. Om dette forsetter gjensår å se. Vi hadde vært så mye mere rustet for sesongen om vi hadde klart å fått 2 spillere til i løpet av sommerens tranfer vindu og dette tror jeg også Pardew mener. At vi ikke greier det kan vi takke Ashley for.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 02. Sep. 2011, 17:08 »
Er vel ikke nødvendigvis slik at Pardew har sjans på noen jobb i PL heller akkurat - så selv om han er frustrert tenker jeg han også ser det slik at han per nå ikke har noen bedre mulighet.

Så spørs det når det kommer til veis ende om han vil fortsette å bli "pisset" på av Ashley, Llambias og co eller om han velger å gå ned en divisjon eller to, men fortsatt tjene like mye om ikke mer.
Pardew er den manageren i PL med desidert minst lønn. Så om han fortsetter å bli overkjørt av de høye herrer så gidder nok heller ikke Pardew mer. Han får seg garantert jobb allikevel.........

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 02. Sep. 2011, 18:16 »
Pardew sa jo etter kampen mot Fulham at klubben skulle signere 2-3 spillere. Vi signerte jo 2 stk. Selv om jeg mener at Elliott ikke burde bli regnet som en signering av disse. Det regner jeg med de fleste er enig i.

Vi har hatt 3 kamper hvor flaksen rett og slett har vært på vår side. Om dette forsetter gjensår å se. Vi hadde vært så mye mere rustet for sesongen om vi hadde klart å fått 2 spillere til i løpet av sommerens tranfer vindu og dette tror jeg også Pardew mener. At vi ikke greier det kan vi takke Ashley for.

Jaha? Vi har ikke spilt fin fotball, men det er ikke det samme som at vi har hatt flaks. Fortjente seieren mot Sunderland, Scunthorpe og Fulham etter min mening. Uavgjort mot Arsenal var et "rettferdig" resultat også.

At vi hadde vært bedre rustet med to spillere til er en selvfølge. Det gjelder for alle lag  :P

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 02. Sep. 2011, 18:26 »
Nominert til månedens manager ???Vi ha vunne kampa, men..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #355 på: 02. Sep. 2011, 18:46 »
Må si jeg var meget skuffet når Pardew var mannen som skulle ta over skuta forrige desember? Men han har overbevist meg veldig med hva han får til med spillermateriellet. Han er ikke helt hundre prosent etter min mening og har noen hull han også som mange andre. Men til syvende og sist så ønsker jeg overhodet ikke at Pardew skal gå av i det hele tatt. Hvem skulle tatt over?

Dessuten har vi fått en fantastisk start. Synes vi var bedre enn Fulham sist kamp. Sunderland kampen var om og men, tror uavgjort hadde kunne vært det mest sansynelige resultatet, men kvalitet i frisparket avgjorde. Arsenal kampen synes jeg var fortjent uavgjort. Vi fikk ikke mye til framover, men bakover var det ganske så tett.

Det er nettopp dette Pardew skal ha ære av etter min mening. Det at det er så tett bakover gir en god trygghetsfølelse i hele troppen. Det er også noe og jobbe for, det å ha den smulteringen etter kampen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 02. Sep. 2011, 19:03 »
Var selv rimelig oppgitt, men må innrømme at jeg er imponert over hvordan han har taklet jobben. Driter langt i det som mange henger seg så voldsomt opp i, hans "løgner" i media.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 02. Sep. 2011, 19:12 »
Var selv rimelig oppgitt, men må innrømme at jeg er imponert over hvordan han har taklet jobben. Driter langt i det som mange henger seg så voldsomt opp i, hans "løgner" i media.

Spørsmålet er vel om det er hans løgner selv om det kommer fra hans munn. Tipper at han er blitt lovet ganske mye som han videre gir til media. Det er ikke den første manageren Ashley holder for narr!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 02. Sep. 2011, 19:49 »
Pardew har også selv uttalt at det er begrensa hvor mye han får bestemme når det gjelder overganger. Senest i forrige uke leste jeg en kommentar fra han rundt en transfersak at "det var utenfor hans kontroll og at styret bestemte" osv. Han fikk nok beskjed da han tok jobben at han belage seg på at det er slik og slik når det gjelder transfers, og at hans jobb først og fremst er å jobbe med spillerne. Når det er sagt, så synes jeg Pardew gjør en god jobb. Må være et helvette å jobbe med de to karene der...

La merke til akkurat den kommentaren om at det var "out of his hands" jeg også.

Forøverig en god oppsummering kø1!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 06. Sep. 2011, 11:01 »
Bare jeg som er litt bekymra når man ikke hører fra Pardew på en stund. Ser for meg at at han er inn og ut av møter hos Llambias der vurderingen om å fortsette i jobben hele tiden er oppe.

Men er nok bare jeg som tenker negativt :p
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/