20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660318 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #330 på: 01. Sep. 2011, 21:25 »
Alle skjønner at Pardew bare er en puppet for Ashley og Llambias uansett, og mest sannsynlig har han vel blitt fortalt hva han skal si i media.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #331 på: 01. Sep. 2011, 21:42 »
Er ikke mange klubber som jeg vet om der manager og styret over tid ikke er i harmoni så ja, Pardew er nok en representant for regimet til Ashley.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 01. Sep. 2011, 21:49 »
Pardew har også selv uttalt at det er begrensa hvor mye han får bestemme når det gjelder overganger. Senest i forrige uke leste jeg en kommentar fra han rundt en transfersak at "det var utenfor hans kontroll og at styret bestemte" osv. Han fikk nok beskjed da han tok jobben at han belage seg på at det er slik og slik når det gjelder transfers, og at hans jobb først og fremst er å jobbe med spillerne. Når det er sagt, så synes jeg Pardew gjør en god jobb. Må være et helvette å jobbe med de to karene der...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 01. Sep. 2011, 21:50 »
Alle skjønner at Pardew bare er en puppet for Ashley og Llambias uansett, og mest sannsynlig har han vel blitt fortalt hva han skal si i media.

Nettopp, så hvordan folk kan tro på alt som kommer ut at kjeften hans er for meg en gåte. Helt vilt!

"Jammen Pardew lovte oss en ny spiss blablabla". Grin mer i morgen, det at folk som kjenner til Newcastle tror på alt som kommer ut av en treners munn får de ta på sin egen kappe. Brutte løfter emg her, og brutte løfter med der, det er dere som driter dere ut ved og ta alt som blir sagt for god fisk.

Hadet.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 01. Sep. 2011, 21:51 »
Saken er vel at han har blitt fortalt at han skal si dette, og det gjør vel ikke akkurat saken noe bedre?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #335 på: 01. Sep. 2011, 21:54 »
Tar alt som samtlige managere kommer med i pressen angående kjøp og salg av spillere med bøtter og spann av salt. Etterhvert kanskje spesielt med Pardew, men det som er så kjipt med Pardew i forhold til andre, er at følelsene vil at mye av det han sier skal stemme.  :-\

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #336 på: 01. Sep. 2011, 22:18 »
Jeg synes overhode ikke synd på Pardew. Jeg er ganske sikker på at han visste det ville bli slik før han signerte. Han hadde jo allerede sett Cashley regimet in action med flere managere.

Når det er sagt så syns jeg han gjør en bra jobb med laget

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #337 på: 01. Sep. 2011, 22:25 »
Saken er vel at han har blitt fortalt at han skal si dette, og det gjør vel ikke akkurat saken noe bedre?

Har du noen kilder på den påstanden?

Tror ikke Pardew er helt uskyldig. Kontrakten hans er svært bonusbasert, og ett av kriteriene for bonus er  å trimme lønnskostnadene.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 01. Sep. 2011, 22:36 »

Har du noen kilder på den påstanden?

Tror ikke Pardew er helt uskyldig. Kontrakten hans er svært bonusbasert, og ett av kriteriene for bonus er  å trimme lønnskostnadene.
Trenger man noen kilder på den påstanden? Alle skjønner vel at Pardew er den største puppeten i verden og han får vel omtrent ikke bestemme hvem som skal tørke han i ræva etter han har vært på dass engang.

Har du forresten noen kilde på disse bonusbaserte lønningene du snakker om?

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #339 på: 01. Sep. 2011, 23:08 »
Trodde jeg hadde det, men husket feil  :-[ Var visst bare en lav grunnlønn med prestasjonsbasert bonus på hvor bra laget gjør det. Må ha vært noen dommedagsprofeter på n-o som har påvirket underbevisstheten min. Var helt overbevist om at det hadde stått i de fleste aviser etter at han signerte  :)

og ja, det hadde vært greit med kilder på den påstanden din på samme måte som jeg burde hatt det på min  :)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #340 på: 01. Sep. 2011, 23:12 »
For min del synes jeg kritikken mot Pardew er unødvendig. Hva skal han gjøre? Si sannheten å miste jobben? Det gagner ingen. Faktum er at vi er heldige som har en som orker å holde ut Ashley og Llambias. Så lenge laget gjør det bra ser jeg ingen grunn til all sytingen. Han gjør det han kan, under gitte omstendigheter. Desverre betyr det at fansen blir løyet opp i tryne iblant, men det har kun med Ashley og Llambias å gjøre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 01. Sep. 2011, 23:12 »
Jeg har jo ingen kilder, men alle med mer enn 2 hjerneceller skjønner jo at Pardew bare en en liten puppet i det store bildet. Ashley og Llambias sitter og drar i trådene, mens Pardew gjør akkurat som de sier.

Er det noen som tror at det IKKE er slik?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #342 på: 01. Sep. 2011, 23:48 »
Jeg bare gjentar at alt annet ville vært nesten utrolig. At manager og styre utad fremstår samlet er normalen i enhver klubb der manageren sitter trygt. Det tror jeg også Pardew gjør så da regner jeg han som gjensidig identifiserbar med Ashley om hva som blir ytret rundt disse tingene. At han ikke har noen påvirkningskraft på prosessene rundt finansiering og økonomi regner jeg som ganske åpenbart uten at jeg kan kildefundere det heller noe særlig. De færreste managere i England idag sitter med de nøklene der tror jeg, og kanskje minst av alle Pardew(?).

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #343 på: 02. Sep. 2011, 02:05 »
Mener også å ha hørt at Pardews lønn er avhengig av hvor mye han klarer å trimme lønnskostnadene. Så en eller annen plass har det blitt nevnt ja. Om det stemmer at han får det, er en annen sak.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 02. Sep. 2011, 10:36 »
Pardew har fått påpakning av FA for uttalelser om dommer Howard Webb i forkant(!) av kampen mot Sunderland. Pardew snakket om at Barton hadde fått mye mediaoppmerksomhet etter Arsenal-kampen, og at det var viktig at dommeren var 100% nøytral, ettersom Sunderland sikkert kom til å være ute etter Barton.

Les mer nederst på side to av følgende artikkel:
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/09/02/newcastle-united-silent-after-transfer-bids-end-in-failure-61634-29349068/2/#ixzz1WmZARri8
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon