20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660375 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #300 på: 31. Juli 2011, 23:58 »
Tror dere Pardew får sparken om Newcastle blir nummer 15-17?

Ashley har vel sagt at målet er topp 10.

Føler at Pardew ikke er bekymret eller på noen som helst måte virker stresset med å forsterke stallen!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #301 på: 01. Aug. 2011, 00:58 »
Det tror jeg nok, om vi ender opp på 15-17. plass så kommer det til å bli uholdbare tilstander i Newcastle, spesielt om pengebruken forblir der den er nå. Da må Ashley, om ikke av ren fornuft så iallefall for å fremstå som om han gjør noe som helst, la et hode rulle. Da ryker nok Pardew uansett hvor mye man kan tro at han kun leser manuskript fra styrerommet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 09. Aug. 2011, 13:21 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20110809/obertan-joins-newcastle_2281670_2414260

Newcastle manager Alan Pardew told nufc.co.uk: "Gabriel is a player I've watched for the last couple of seasons since he arrived at Manchester United.

Bare jeg som synes det er littpåfallende hvordan Pardew har "followed him for a couple of seasons" e.l. om omtrent hver eneste spiller vi henter? Enten så har han litt av et overblikk, eller så har han sykt bra uttelling på de spillerne han følger. Men jeg mistenker at dette er litt mer spill for galleriet så han kan fremstå som han har stålkontroll på disse tingene.

Om dette likevel er tilfelle og Pardew i tillegg har vært i Nederland og sett PSV-kamp for å se på spiller så må vi vel snart avlive myten om at han har 0% med spillerkjøpene og gjøre og at han bare nikker stille om det ledelsen serverer ham?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 09. Aug. 2011, 13:28 »
Som manager ser han sikkert en god del kamper, spesielt i PL vil jeg tro, men det er likevel lite grann påfallende ja.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 09. Aug. 2011, 13:29 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20110809/obertan-joins-newcastle_2281670_2414260

Newcastle manager Alan Pardew told nufc.co.uk: "Gabriel is a player I've watched for the last couple of seasons since he arrived at Manchester United.

Bare jeg som synes det er littpåfallende hvordan Pardew har "followed him for a couple of seasons" e.l. om omtrent hver eneste spiller vi henter? Enten så har han litt av et overblikk, eller så har han sykt bra uttelling på de spillerne han følger. Men jeg mistenker at dette er litt mer spill for galleriet så han kan fremstå som han har stålkontroll på disse tingene.

Om dette likevel er tilfelle og Pardew i tillegg har vært i Nederland og sett PSV-kamp for å se på spiller så må vi vel snart avlive myten om at han har 0% med spillerkjøpene og gjøre og at han bare nikker stille om det ledelsen serverer ham?

Det er jo veldig vanskeleg å sei. Eg trur han likar å prata denne karen, og smøre vel tjukt på iblandt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 09. Aug. 2011, 13:34 »

Denne myten har jeg avlivet for min egen del for lenge siden. Jeg er helt sikker på at ledelsen kun kommer på banen når de finansielle rammene skal fremforhandles. At Llambias og Ashley skal plukke ut spillere uavhengig av Pardew og Carr er for meg helt, helt usannsynlig.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 09. Aug. 2011, 14:05 »
Ja for all del, jeg har ikke lagt mye troverdighet i det verdensbildet Torfinn, men det finnes de som mener det. Ikke nødvendigvis så mye her inne på forumet. Leser man på engelske kommentarfelt og forum virker andelen til å være langt større, eventuelt mer høylytt. Jeg presenterte vel for en stund siden hvordan jeg ser for meg rekrutteringen foregår og støtter meg vel til den.

For å representere den i grove trekk: Carr/Pardew og øvrig sportslig apparat kartlegger behovet for spillere og hvilke spillere som er aktuelle til å fylle dette behovet. Så sier det administrative/økonomiske apparatet med Llambias osv. hvilke som er aktuelle å forsøke seg på utifra de økonomiske rammene. Så er det vel en del frem og tilbake og hulter til bulter med tanke på rekkefølger og sannsynligvis en del mer detaljert enn dette.

Som manager ser han sikkert en god del kamper, spesielt i PL vil jeg tro, men det er likevel lite grann påfallende ja.

Det gjør han nok, men kan være at jeg legger litt masse i det når han sier "watched for the last couple of seasons". Føler at det da er mer å følge spilleren med rapporter etc. enn at han bare har sett han spille i de 4 PL-kampene og 10 innhoppene han har hatt.  :-\ Men for all del, er nok litt som lgrinde sier, det ligger kanskje litt i Pardew sin natur å servere en smørbrødliste til avisene og lar det være med det.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 09. Aug. 2011, 14:42 »
Ja, får litt følelsen av at han smører litt tjukt på og at det at han har fulgt ham i flere år kanskje ikke er helt det samme som om Carr hadde fulgt ham i flere år.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 09. Aug. 2011, 16:47 »
Men det kan vel også hende at når Pardew sier "jeg har fulgt ham i flere sesonger", så er "jeg" et slags synonym for Carr.

Tviler på at Alan Pardew har funnet Cabaye, Marveux, Abeid og de gutta der. At han har fulgt med på Obertan i Man Utd er ikke usannsynlig, da han er på god talefot med Ferguson, og det er naturlig å følge med på de talentene han henter. De er som regel ikke dårlige.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 09. Aug. 2011, 18:41 »
Det er det nok, men da burde han kanskje si "we" og ikke ta all æren selv? Ellers så har han forsåvidt vært flink å skryte av Carr tidligere mener jeg å huske.

Ellers er det vel litt hummer og kanari over talentene som kommer inn på Old Trafford uten at jeg har noen empiriske tall på det foran meg nå. Men at det er mye habilt kan jeg saktens være med på.  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 10. Aug. 2011, 09:53 »
Hummer og kanari er det overalt. Sånn er det med talenter. De som ser svært lovende ut i dag trenger ikke nødvendigvis å være store stjerner i morgen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Juma

• Gjest
« Svar #311 på: 12. Aug. 2011, 20:13 »
Vet ikke om denne har blitt postet før, men utifra det jeg kan se, så var Pardew den dårligst betalte treneren i PL i fjor.

Name   Club   Annual Salary
Arsene Wenger   Arsenal   £6 million
Alex McLeish   Birmingham   £2 million
Carlo Ancelotti   Chelsea   £6 million
David Moyes   Everton   £3 million
Roberto Mancini   Manchester City   £3 million
Alex Ferguson   Manchester United   £3 million
Alan Pardew   Newcastle   £500k
Avram Grant   West Ham   £1.3 million
Fabio Capello   Engand   £6 million
Giovanni Trapattoni   Republic Of Ireland   £1.5 million

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 12. Aug. 2011, 20:46 »
Det er nok helt sikkert riktig - Chris Hughton hadde ihvertfall en særs mye lavere lønn enn sine likemenn da han var manager ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 12. Aug. 2011, 21:06 »
Såvidt jeg husker så ble det sagt at Pardew sin lønn var basert mye på forskjellige bonuser.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #314 på: 14. Aug. 2011, 07:04 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14429552.stm

Stor fan av Pardew, flink til å bruke ord. Støtter alltid spillerene. vises i videoen.