20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663607 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #285 på: 20. Mai 2011, 09:59 »
Under Hughton hadde vi kanskje noe høyere toppnivå enn det vi har hatt med Pardew, men vi hadde også langt lavere bunnivå, og hadde en god del veldig dårlige kamper. Føler vi under Pardew i langt større grad har tatt poengene vi skal ta, i motsetning til Hughton, der vi gjorde det spesielt dårlig hjemme. Såvidt jeg kan se, var hjemmestatistikken i serien med Hughton 2-3-3, der eneste spesielt vanskelige motstander var Chelsea. Under Pardew er den 4-4-2, og der kommer resten av topp 7 på tabellen. Totalt sett hadde vi i serien, med forbehold om feil, 5-4-7 under Hughton, under Pardew har vi 6-8-7.

Forskjellen i antall poeng i snitt er altså minimal, med Hughtons poengsnitt skulle vi stått på 44 nå, mens vi står på 45. Men man skal også huske på at Hughton hadde en bedre tropp, blant annet har vi stått uten Carroll en stund etter at Pardew kom. Så totalt sett synes jeg trenerbyttet var rett vei å gå!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 20. Mai 2011, 13:17 »
Mi får gi han ein heil sesong først. Til no har det vore heilt på det jamne.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 20. Mai 2011, 15:42 »
Mi får gi han ein heil sesong først. Til no har det vore heilt på det jamne.

+1

Og om ikke neste sesong blir katastrofal, men bare skuffende, så er jeg villig til å si at vi skal gi han to sesonger. Er motstander av å skifte ut manager så fort det regner litt. Tror litt kontinuitet er å foretrekke framfor "friske øyne" hver gang det butter imot! Med store forbehold selvsagt! ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #288 på: 20. Mai 2011, 22:26 »
Ambitious Newcastle United boss Alan Pardew is targeting a trophy next season to end a four-decade barren run at St James? Park.

The Magpies could still finish in the top half of the Premier League table in their first season back in the top flight following promotion but Pardew says that there needs to be higher goals set to end the 42 years without silverware that the club has ednured.

"The thing we really need to bring into this club is two or three players who have real flair and can excite our crowd," he said.

"It is going to be very, very difficult, of course, to break into that Champions League position or push for Europe at this stage, but it would be nice to play a brand of football that is suited to Newcastle, an attacking, front foot type of game-plan in every game we play and see where it takes us.

"That's the key because if we have a bigger squad, then maybe we can attack one of the cups.

"That's probably the first thing on our agenda, to try to win a cup as soon as we can.

"When I was at West Ham, we targeted the FA Cup and came within a whisker of winning it, so it's not something I have lost focus on.

"The squad this year was really small and that worried me. We didn't, of course, set out to lose at Stevenage, but maybe on reflection, that result didn't do us any harm in terms of getting a strong position in the league with the small squad we have."

And Pardew said that he had already spoken to owner Mike Ashley regarding potential transfer targets for the summer.

"He [Ashley] was here yesterday. We had a good meeting and we discussed some possible targets,? he added.

"Mike will digest the figures and we will go from there."

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 20. Mai 2011, 22:32 »
Uten å være negativ - dette er pjatt vi har hørt fra alle managere så lenge jeg kan huske! Skal selvfølgelig være slik også - men la han walk the walk først :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 23. Juli 2011, 01:42 »

Haha! :D Da svei sikkert 4-4 kampen enda mer! ;D

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #291 på: 23. Juli 2011, 09:50 »

Haha! :D Da svei sikkert 4-4 kampen enda mer! ;D

Hehe. Endelig noe man kan smile av.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #292 på: 25. Juli 2011, 14:24 »
Pardew er ute og lover i øst og i vest igjen. Denne gang til The Journal. Må si at det begynner å bli litt mye varmluft som kommer ut kjeften hans nå om dagen.

Asked about Enrique, Pardew told The Journal: "As a manager, of course I want him to stay. The worst thing for us would be if he went late, that's the problem. We are trying to do some business because we need to cover ourselves in that area between now and the end of the window regardless of Enrique. I am confident we'll get at least one, and maybe two, big players in here."

Så spørs det hvor relative ord som "confident", "at least" og "big players" er!  ::)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 29. Juli 2011, 19:26 »
Syns Pardew gjør seg mange bjørnetjenester slik han fremstår i media. Har blitt mye bortforklaringer de siste månedene føler jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 29. Juli 2011, 20:38 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/07/29/newcastle-united-s-intense-pre-season-continues-61634-29139361/2/#ixzz1TUtbboJA

Reflecting on any incoming activity, Pardew said: ?The merry go-round will then start thick and fast.

?I hope to have them in place in time for Arsenal.

?That?s the motivation of Mike (Ashley), Derek (Llambias) and myself, to get them in before Arsenal. But you can never say for definite.?

Meir avventande her. Han har jo vel aldri sagt "I'll promise" noko som helst (så vidt eg har registrert), men ein grad av optimisme må og bør ein forvente. Kor vidt det materialiserer seg til konkrete overgangar gjenstår å sjå, men eg ser lite feil i det Pardew seier. Sjølv om eg stusser litt på at han seier desse tinga såpass ofte.

No er jo spesielt Lee Ryder kjent for å koke suppe på allereie oppkokte spikrar, så eg tek eigentleg Pardew og mediabiten med knusande ro.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 29. Juli 2011, 22:04 »
han sa vel for litt siden at han aldri kom til å bruke ordet promise etter at Carroll dro. Han lærte at aldri er ikke aldri i fotball. Det at han har tro på at det skal komme inn en spiller er vell lov til å si?

Jeg har troen på at jeg skal komme meg i seng før klokken 12 ikveld, statistisk sett så er det lite sannsynlig, men jeg har et ønske om å snu døgnet før jeg starter på jobb til uken :p unsett om jeg har troen så kan det fort ryke :)

det viser bare litt av hva jeg og Pardew ønsker.
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #296 på: 29. Juli 2011, 22:07 »
Du ligger i det minste relativt godt an foreløpig...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 30. Juli 2011, 01:50 »
Problemet er bare at det ønsket ditt er det ingen andre enn deg selv som blir skuffa over. Du svarer bare til egne forhåpninger og forvetninger. Det gjør ikke Pardew.
Sitter litt med den følelsen av at jeg ikke lengre gidder bry meg veldig mye om hva Pardew sier angående noe slikt lengre, fordi det uansett kommer en justering eller helomvending på det som er sagt like etterpå. Han starta veldig cocky, men har etterhvert måttet roe seg litt ned. Nå er det ikke et enormt problem for meg, men jeg syns helt klart det skader troverdigheten til Pardew i lengda.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #298 på: 30. Juli 2011, 23:43 »
Pards snakjer som en politiker og leverer deretter

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 30. Juli 2011, 23:55 »
Pardew sier nok bare det han blir fortalt at han skal si...