20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #270 på: 12. April 2011, 18:41 »
Kommer det som et sjokk på Pardew at troppen til Newcastle er syltynn? Dette burde han gjort noe med i vinduet i januar. Skader og karantener kommer i fotball derfor blir det for dumt å sutre no. Carroll og Routledge forsvinner og inn kommer Kuqi og Ireland som neppe kommer til å spille 90 fulle min. denne sesongen.

6-7 nye spillere må inn til sommeren!!

Troppen er ikke syltynn, men veldig ubalansert og jevnt over dårlig.
Med alle skadefrie kan vi stille et særdeles sterkt lag, men får vi flere skader og suspensjoner på faste spillere sliter vi med en gang. Grunnen til det synes jeg er at kvaliteten på de "nest beste spillerne" i stallen er altfor dårlige. Løvenkrands, Guthrie, Perch, Campbell, R. Taylor, Smith, Kuqi, m.fl. er rett og slett ikke gode nok.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 13. April 2011, 09:07 »
Det virker jo dog som om Pardew har relativt god tru på Ireland uansett, og har lyst på han permanent. Da var jo dette lånet en fin mulighet til å få en fordel når sommeren kommer. I dag hinter jo faktisk Ireland frempå om at han ønsker en permanent overgang hit.

Akkurat!  Pards har nå muligheten til å se an gutten. Glir han inn i spillergruppa osv? Hvis ikke, kommer vi ikke til å kjøpe ham.  Alle vet Irelands potensiale. Men han er sensitiv av natur. Trives han ikke utenfor banen vil han også spille dårlig. Trives han vil prestasjonene komme av seg selv. Får vi ham for £4mill er det et kupp av dimensjoner etter mitt skjønn.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 13. April 2011, 10:26 »
Skal vi hente 2-3 nye langtidsskada spillere i sommer bare fordi de er spennende og gratis? Dan Gosling kommer aldri til å bli noe mer enn en stallfyll for Newcastle.

Gjerne!

Søren, jeg som hadde litt trua på Gosling....

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 13. April 2011, 10:32 »
Jeg hadde virkelig ikke trodd at spennende og gratis noen gang kom til å bli sett på som negativt. Håper vi går tilbake til vår gamle stil, betale hva det skal være for under middels PL-spillere.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 13. April 2011, 12:41 »
Ja la oss hente flere spillere som er ute i 6mnd. som videre blir til 1 år så kan vi drømme om hvor gode vi hadde vært om spillerene hadde vært friske!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 13. April 2011, 12:51 »
Form er midlertidig, klasse er permanent.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 13. April 2011, 16:25 »
Kjekt å ha noen som faktisk er i stand til å spille også.

Skjønner at det er fristende med spillere som har godt potensiale til en billig pris, men det er ikke noe vits dersom de ikke får spille før vi er tilbake i championship igjen. Ikke sikkert de vil være med ned en gang.

Så lenge det kommer inn nok spillere som kan komme inn å prestere med en gang, så kan Pardew hente så mange krøplinger han bare vil for min del.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 13. April 2011, 18:21 »
Ja la oss hente flere spillere som er ute i 6mnd. som videre blir til 1 år så kan vi drømme om hvor gode vi hadde vært om spillerene hadde vært friske!

Er vel ikke så farlig å tenke langsiktig, og ihvertfall lengre enn 6 mnd til 1 år.

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #278 på: 16. Mai 2011, 01:57 »
Er sykt positivt overrasket over Pardew. Jeg var dødskritisk da han ble ansatt (gjorde meg ingenting at Houghton fikk fyken), men synes han har gjort alt rett til nå. Kan selvfølgelig være uenig/kritisere et og annet spillerbytte og små feilvalg av taktiske endringer i slutten av kampene, men jevnt over så har Pardew vært brilliant med de ressursene han har hatt til rådighet. Har fått sving på folk, driver aktivt med kontraktsfornyelser og hele på tiden på leting etter folk som kan gjøre klubben bedre.
Terningkast 6!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #279 på: 16. Mai 2011, 02:28 »
Har du tatt helt av etter overtidsscoringa til Taylor? :) Pardew har gjort en helt grei jobb i og med at han har reddet oss fra nedrykk. Er ikke helt overbevist, men vi får gi mannen en hel sesong for å se om han virkelig duger.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 16. Mai 2011, 02:56 »
Ser sånn sporadisk rundt om kring på diverse kommentarfelt at engelskmenn ikke er så jævla overbevist over Pardew. For min del har jeg ikke gjort meg opp noen endelig mening om han enda. Vi stabiliserte oss på mange måter litt mer under Pardew resultatmessig, og har etterhvert plukka flere poeng mot de dårligere laga. Det har bedret seg kontra Hughton, men skal huske på at vi også var "fersk" i PL under Hughton, og at det likeså kunne blitt utviklinga uansett etter som sesongen modnet laget.
Pardew har vært dyktig i å ikke endre for mye fra et lag som var fullstendig bak elskede Hughton - for å unngå unødvendige reaksjoner og virkninger. Men det er først i sommer og neste sesong når han skal forme og råde over sin egen spillerstall at vi virkelig får se hva han er god for. Jeg håper bare ikke han er en slik Nordlie-type som ikke funker i lengda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #281 på: 16. Mai 2011, 08:41 »
Jeg håper bare ikke han er en slik Nordlie-type som ikke funker i lengda.

Trur ikkje han er så krevande som Nordlie. Problemet må vel bli om han reverterer til Casanova på nattestid, på jakt etter WAGS igjen. Ellers har vel Darren Bent blant anna skamrost Pardew for man management, så eg velger å vere optimistisk.

Ellers synes eg han har løyst jobben veldig greitt. Eit par bomturar taktisk, men han er i alle fall ikkje like rigid (verken med spelemønster eller bytter) som Hughton. Trur aldri eg kjem til å like typen Pardew bedre enn typen Hughton, men lakmustesten blir i sommar når Pards skal forvalte AC-pengane. Gjer han det bra, har eg absolutt trua på ein god sesong til neste år.

Verdict: Gir Pardew 7/10 til no.

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #282 på: 16. Mai 2011, 14:45 »
Jeg synes ikke Pardew har hatt noen stor prøvelser enda. Han har ikke gjort noen store justeringer fra Hughton tiden, men har gjort det bra med tanke på ressurser han har hatt til rådighet. Den første store testen blir overgangsmarkedet i sommer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 16. Mai 2011, 14:50 »
Til Pardews forsvar hadde han ikke Carroll til rådighet hele tiden. Til Hughtons forsvar fikk han ikke hente inn støtteapparat - mens Pardew fikk hente inn assistent. Jeg dømmer ikke Pardew før den kommende sesongen. Han har unnagjort denne sesongen på godkjent vis - det slår jeg fast.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 20. Mai 2011, 09:34 »
Er sykt positivt overrasket over Pardew. Jeg var dødskritisk da han ble ansatt (gjorde meg ingenting at Houghton fikk fyken), men synes han har gjort alt rett til nå. Kan selvfølgelig være uenig/kritisere et og annet spillerbytte og små feilvalg av taktiske endringer i slutten av kampene, men jevnt over så har Pardew vært brilliant med de ressursene han har hatt til rådighet. Har fått sving på folk, driver aktivt med kontraktsfornyelser og hele på tiden på leting etter folk som kan gjøre klubben bedre.
Terningkast 6!
Nå var det vel ikke akkurat sånn at klubben lå med brukket rygg når Pardew overtok da. Jeg ser ingenting Pardew har gjort som Hughton garantert ikke ville gjort, for å si det sånn, og synes ikke ting har forandret seg nevneverdig fra vi slo Aston Villa 6-0 til 2-2 på Stamford Bridge forrige helg.

For min del har Pardew gjort nøyaktig det jeg ville forventet av han. Og nøyaktig det samme som jeg ville forventet av hans forgjenger også, for å si det sånn.
The jury is still out. Klarer han å overtale sjefen til å frigi Carroll-pengene og handle inn de riktige spillerne til riktig tid for de pengene han har til rådighet, så skal jeg skryte av han. Men det vet vi ikke før i september, og så får vi se i november/desember hvordan vi ligger an sportslig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon