20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1650 på: 07. April 2013, 18:30 »
Gjør ting rett i dag. De rokkeringene han må foreta seg funker og byttene i 2.omg satt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #1651 på: 07. April 2013, 18:31 »

Noe av det vakreste.
Søte, søte blekkspruter.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1652 på: 07. April 2013, 18:51 »
La oss ringe Dortmund treneren og spørre om han er keen på en utfordring :)

Jeg er motstander av et managerskifte etter sesongen - mest fordi jeg ikke har troen på at vi ender opp med noe bedre. Jeg er sykt redd for at MON eller Warnock kommer inn, og da vil jeg heller ha AP.

Jeg mener dessuten at det er mange formildende omstendigheter ved tabellsituasjonen vår:

- Store skadeproblemer på HBA, Cabaye, Colo, Saylor, Marveaux, Vuckic,Debuchy, Tiote
- totalt endret spillerstall, med massiv endring fra Nolan, Barton m.fl
- Salget av Ba, uten å erstatte ham fullt ut
- Dårlig form på Cisse og Tiote, samt permanent dårlig form på amøba
- Manglende kjøp i sommervinduet pga overdreven tro på våre unggutter.
- Slitasje på den skadefrie delen av stallen pga EL

Når det er sagt, så er AP en feig manager, i den forstand at han satser mer på å hindre motstanderen enn å skape noe selv. Det sier seg selv at å legge seg bakpå med Willo og Simmo i forsvaret, er en oppskrift på selvmord...

Jeg vil gi ham en ny sjanse, for med den spillerstallen vi nå har, samt et par forsterkninger i sommer (+ at Willo og Simmo forsvinner), så er det et mye bedre utgangspunkt for en evaluering enn denne sesongen...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1653 på: 07. April 2013, 18:56 »
La oss ringe Dortmund treneren og spørre om han er keen på en utfordring :)

Jeg er motstander av et managerskifte etter sesongen - mest fordi jeg ikke har troen på at vi ender opp med noe bedre. Jeg er sykt redd for at MON eller Warnock kommer inn, og da vil jeg heller ha AP.

Jeg mener dessuten at det er mange formildende omstendigheter ved tabellsituasjonen vår:

- Store skadeproblemer på HBA, Cabaye, Colo, Saylor, Marveaux, Vuckic,Debuchy, Tiote
- totalt endret spillerstall, med massiv endring fra Nolan, Barton m.fl
- Salget av Ba, uten å erstatte ham fullt ut
- Dårlig form på Cisse og Tiote, samt permanent dårlig form på amøba
- Manglende kjøp i sommervinduet pga overdreven tro på våre unggutter.
- Slitasje på den skadefrie delen av stallen pga EL

Når det er sagt, så er AP en feig manager, i den forstand at han satser mer på å hindre motstanderen enn å skape noe selv. Det sier seg selv at å legge seg bakpå med Willo og Simmo i forsvaret, er en oppskrift på selvmord...

Jeg vil gi ham en ny sjanse, for med den spillerstallen vi nå har, samt et par forsterkninger i sommer (+ at Willo og Simmo forsvinner), så er det et mye bedre utgangspunkt for en evaluering enn denne sesongen...

Om bare mannen ikke var mer redd for å tape enn ALT annet i verden, så hadde det kanskje vært noe..

Men han er rett og slett for FEIG...

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #1654 på: 07. April 2013, 19:21 »
La oss få inn ein manager som elsker å tape då...!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1655 på: 07. April 2013, 19:30 »
La oss få inn ein manager som elsker å tape då...!
:lol:

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1656 på: 07. April 2013, 19:47 »
Man kan si mye om AP, men når du feirer på en slik måte som i dag blant fansen mener jeg det viser utrolig mye. Enten så er det et opplagt valg for å godtgjøre fansen (noe vi ikke skal se bort i fra) ellers så vil jeg kalle det 'å trene med hjerte på utsiden av dressen'. Så legg de idiotiske kommentarene om bytter, taktikk og spillestil bort et øyeblikk å gi mannen litt kudos for en utrolig viktig seier i dag;)

Dette var viktig og ikke minst så utrolig DEILIG!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1657 på: 07. April 2013, 19:55 »
I dag traff han med byttene også. Var skeptisk til byttet av Shola for Gouffran - men vi maktet opprettholde trykket og hadde bare Shola vært en litt bedre fotballspiller kunne det vel fort blitt litt mer tellende resultater ut av det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1658 på: 07. April 2013, 19:56 »
Idag syns eg Pardew gjør alt riktig. Sygt kult gjort. Viser iallfall enorm glede. Kjekt å se :-)
Winning isn't everything, it's the only thing!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1659 på: 07. April 2013, 20:23 »
Han fortjener skryt i dag, og dette er faktisk taktikken som burde brukes mot majoriteten av lagene i PL. Gå ut offensivt, ha et høyt press og styr kampen. Det er noe vi har sett veldig sjeldent i år.
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1660 på: 07. April 2013, 22:55 »
Han fortjener skryt i dag, og dette er faktisk taktikken som burde brukes mot majoriteten av lagene i PL. Gå ut offensivt, ha et høyt press og styr kampen. Det er noe vi har sett veldig sjeldent i år.

Så enig som jeg kan få blitt!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1661 på: 16. April 2013, 13:16 »
Mannen må gå, vi kan ikke la han få sjansen til å ødelegge enda en sesong.

Hvem som må inn, det er heller et stort spørsmåltegn, men mannen må i hvert fall ut.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1662 på: 16. April 2013, 13:30 »
Mannen må bli. Vi kan ikke ta sjansen på å fortsette den evigvarende og lite effektive onde sirkelen med å bytte manager hver gang det butter i mot, men heller foreta en skikkelig analyse av hva som kan forbedres fram mot neste sesong.

Hvilke spillere som må inn, det er heller et stort spørsmålstegn. Men mannen må i hvert fall bli.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1663 på: 16. April 2013, 15:41 »
Mannen må bli. Vi kan ikke ta sjansen på å fortsette den evigvarende og lite effektive onde sirkelen med å bytte manager hver gang det butter i mot, men heller foreta en skikkelig analyse av hva som kan forbedres fram mot neste sesong.

Hvilke spillere som må inn, det er heller et stort spørsmålstegn. Men mannen må i hvert fall bli.

Spillere som må inn?

Førsteleveren vår er jeg 110 % fornøyd med om de blir brukt riktig og satset på offensivt og at man ikke skal gå ut på banen å være med redde for å tape enn å spille offensivt.

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1664 på: 16. April 2013, 16:37 »

Spillere som må inn?

Førsteleveren vår er jeg 110 % fornøyd med om de blir brukt riktig og satset på offensivt og at man ikke skal gå ut på banen å være med redde for å tape enn å spille offensivt.

Kan DU bli fornøyd!?  :o