20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660203 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Alan Pardew
« Svar #1635 på: 04. April 2013, 13:14 »
La Pardew få neste sesong for å byggje laget slik han vil. Eg syns me er godt igang, og trur neste sesong kan verte veldig bra. Optimist? Ja.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1636 på: 04. April 2013, 13:35 »
Kan bygga så mye lag han vil, så lenge me ikkje spele fotball meine eg han ikkje e rett mann for å ta oss vidare. Spillemessigt har me har ikkje komt så veldig mye lenger en der me va når Pardew tok over.

Men di bør absolutt ikkje sparka han med mindre di faktisk har et bedre alternativ klar te og ta over. Men at han ska sitta ut sesongen e heilt greit for meg.
« Siste redigering: 04. April 2013, 13:38 av Skogis »

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1637 på: 04. April 2013, 15:59 »
Skulle ønske Ashley  leste denne artikkelen og virkelig tok innover seg budskapet. http://www.guardian.co.uk/football/blog/2013/apr/03/paolo-di-canio-sunderland-manager-research
Er ingen enorm Pardew-fan, men det er helt meningsløst å sparke han så lenge vi ikke har en krystallklar plan for hvem som skal ta over! Vi er tross alt klubben som presterte å ansette Souness, så for meg er det betydelig angst knyttet til å sparke managere.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1638 på: 04. April 2013, 23:03 »
La Pardew få ut sesongen og sikre oss plassen i PL.

Så finner vi noe nytt i sommer.

Det er mitt håp :)

Enig spark han dagen etter PL slutt og bruk sommern godt til å finn en ny manager,, Det har vært ett skritt frem for så tre skritt tilbake,, svakt!!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1639 på: 04. April 2013, 23:07 »
Kan ikke bruke en hel sommer på å finne en ny manger. Skal en ny manger inn må han få alle treningskampene i sommer til å få inn ny spillestil etc. Pardew må da få fyken i mai og ny manager bør være på plass senest 1 juli.
Tror dog at dette ikke skjer. Pardew blir sittende og Newcastle kommer til å bli litt mer stabile neste sesong slik at vi da kjemper rundt 7-8 plassen.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1640 på: 04. April 2013, 23:27 »
Vi har igjen veldig vanskelige kamper

Fulham      h   0p 3p
Sunderland   h   1p 0p
WBA              a   1p
Liverpool      h   0p
West Ham   a   1p
QPR         h      3p (Vis de har rykket ned)
Arsenal            h      0p

38 39 42 poeng har vi flaks så holder det Det burde holde  :toon: 41p kansje holder det

Sunderland avslutter med to "greie" hjemme kamper og klarer seg
wigan - aston villa siste runde, de avgjør nok nedrykket seg i mellom (QPR og reading går ned)

Vi klarer oss med ett nød skrik!
« Siste redigering: 23. April 2013, 17:48 av Tommyok »

hansmartin

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Hans Martin pÃ¥ Twitter
« Svar #1641 på: 04. April 2013, 23:41 »
Fulham er hjemmekamp og tror du har vært litt rask med regningen Tommy. Burde vel bli 39 poeng? (33+6)

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1642 på: 04. April 2013, 23:56 »
Fulham er hjemmekamp og tror du har vært litt rask med regningen Tommy. Burde vel bli 39 poeng? (33+6)

Drømmen var å bli dommer, men den brast når jeg ikke klarte å telle antall mål  ::p

hansmartin

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Hans Martin pÃ¥ Twitter
« Svar #1643 på: 05. April 2013, 00:05 »
Hahaha! Slikt kan skje de beste av oss. Bra vi bare diskuterer fotball på Internett og ikke bruker ferdighetene til viktige ting. Bruer, fly og slikt.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #1644 på: 05. April 2013, 11:23 »
Var ikkje den litt pessimistisk Tommyok? Har tru på 3 poeng både mot Fulham, WBA og Sunderland. Ein ting er sikkert: Fulham-kampen vert jævlig viktig. Viss me går på ein smell der er eg redd for kva det kan gjere med moralen...!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1645 på: 05. April 2013, 13:48 »
Hadde jeg vært Mike Ashley ville jeg nok kanskje i all hemmelighet bedt Graham Carr om å begynne å se etter egnede kandidater for managerjobben i Newcastle. Ja. Carr, ja.

Vi må ha inn en manager som tror på Mike Ashleys plan for Newcastle, som ikke har spesifikke krav på at han skal ha den og den spilleren og at han skal ha så og så mye penger å handle for. Vi trenger en manager som er dyktig med unge spillere. Gjerne en som har erfaring som coach i aldersbestemte avdelinger. Og det er en stor fordel om vedkommende er språkmektig og har respekt og en viss kunnskap om andre fotballkulturer, samtidig som stor kunnskap om engelsk fotball og Premier League er en nødvendighet. Aller aller helst også relevant erfaring fra PL.

Det er en del av kriteriene som vi burde kunne bruke Graham Carr og hans team til å analysere. Og så får Ashley og Llambias ta en avgjørelse basert på tilbakemeldinger fra Carr. Dette er en jobb som bør gjøres uten at vi umiddelbart planlegger å avsette Pardew. Men det er viktig å ha en klar oversikt over hvem som kan være aktuell for oss hvis det skulle oppstå en situasjon som gjør at vi må avslutte åtteårskontrakten tidlig.

Gitt at vi nå berger oss helskinnet ut sesongen, så bør man ta en fullstendig evaluering av sesongen, med spillere, støtteapparat og alle. Alle bør involveres i prosessen om hva som sviktet denne sesongen, og hva man konkret kan gjøre for å møte forventningene neste sesong. Det som i mine øyne er forventinger om topp 10 i PL og at vi kjemper om e-cupspill.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1646 på: 05. April 2013, 15:59 »
Kan vi klone Wenger og gjøre han om til en sulten manager i 40 årene?

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1647 på: 06. April 2013, 15:45 »
Var ikkje den litt pessimistisk Tommyok? Har tru på 3 poeng både mot Fulham, WBA og Sunderland. Ein ting er sikkert: Fulham-kampen vert jævlig viktig. Viss me går på ein smell der er eg redd for kva det kan gjere med moralen...!

Jo det er på en måte det værste utfallet vi kan få, så at vi gjør det bedre er ikke umulig, nå ser det ut som reading går på en ny smell og da er de så godt som ferdig.
Tror det blir gjevnt, men vi har vært i denne posisjonen før, og da maktet vi knapt å ta noen poeng, så er fortsatt meget skeptisk.
Men håper jeg tar feil og at vi feier Fulham av banen:)

Vinner Aston villa og Wigan sine kamper i helgen, mens Vi og Sunderland taper,, Da er det duket for tidenes Derby:) Da står det plutselig om nedrykk for begge lagene  :nervøs:
« Siste redigering: 06. April 2013, 16:47 av Tommyok »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1648 på: 06. April 2013, 22:07 »
Hadde jeg vært Mike Ashley ville jeg nok kanskje i all hemmelighet bedt Graham Carr om å begynne å se etter egnede kandidater for managerjobben i Newcastle. Ja. Carr, ja.

Vi må ha inn en manager som tror på Mike Ashleys plan for Newcastle, som ikke har spesifikke krav på at han skal ha den og den spilleren og at han skal ha så og så mye penger å handle for. Vi trenger en manager som er dyktig med unge spillere. Gjerne en som har erfaring som coach i aldersbestemte avdelinger. Og det er en stor fordel om vedkommende er språkmektig og har respekt og en viss kunnskap om andre fotballkulturer, samtidig som stor kunnskap om engelsk fotball og Premier League er en nødvendighet. Aller aller helst også relevant erfaring fra PL.

Det er en del av kriteriene som vi burde kunne bruke Graham Carr og hans team til å analysere. Og så får Ashley og Llambias ta en avgjørelse basert på tilbakemeldinger fra Carr. Dette er en jobb som bør gjøres uten at vi umiddelbart planlegger å avsette Pardew. Men det er viktig å ha en klar oversikt over hvem som kan være aktuell for oss hvis det skulle oppstå en situasjon som gjør at vi må avslutte åtteårskontrakten tidlig.

Gitt at vi nå berger oss helskinnet ut sesongen, så bør man ta en fullstendig evaluering av sesongen, med spillere, støtteapparat og alle. Alle bør involveres i prosessen om hva som sviktet denne sesongen, og hva man konkret kan gjøre for å møte forventningene neste sesong. Det som i mine øyne er forventinger om topp 10 i PL og at vi kjemper om e-cupspill.

Mye lurt her Joakim :)

Flott post :)

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1649 på: 07. April 2013, 08:50 »
Håper vi ser mot utlandet etter en manager, gjerne en sulten manager i 40 årene som er på vei oppover.
istede for å ansette en av de eldre managerene, som går på rundgang i det engelske serie systemet.