20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Having failed to get him over the line in January 2015 and again last month, it looks as if Newcastle have got their man at the third time of asking and will confirm Steve McClaren as their new manager over the coming days. That decision looks to be a victory for Chief Scout Graham Carr, who gave his backing to McClaren despite support within the club for other candidates including Patrick Vieira and Michael Laudrup.
Sitat fra: Vegard9 p? 01. Juni 2015, 13:18Sitat fra: Daniel p? 01. Juni 2015, 11:58Sitat fra: Vegard9 p? 01. Juni 2015, 11:40Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.I følge de fleste aviser er han ikke aktuell lenger.John Carver kan fortsatt være aktuell, selv om vi ser på andre kandidater?Jeg har ikke sett noen meldinger fra klubbens side om at Carver ikke er head coach neste sesong. Da har det i såfall gått meg hus forbi.Shields Gazette, Evening Chronicle og The Telegraph melder alle at Carver ikke er aktuell for jobben. Men du må jo gjerne tro at han fortsatt er det.
Sitat fra: Daniel p? 01. Juni 2015, 11:58Sitat fra: Vegard9 p? 01. Juni 2015, 11:40Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.I følge de fleste aviser er han ikke aktuell lenger.John Carver kan fortsatt være aktuell, selv om vi ser på andre kandidater?Jeg har ikke sett noen meldinger fra klubbens side om at Carver ikke er head coach neste sesong. Da har det i såfall gått meg hus forbi.
Sitat fra: Vegard9 p? 01. Juni 2015, 11:40Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.I følge de fleste aviser er han ikke aktuell lenger.
Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.
Kunne ikke vare lenge med en så spennende link til jobben, nei. Dritt.Bring on McClaren og enda 5 år med middelmådigheten Pardew serverte oss.NUFC.com har normalt sett vanligvis ikke levert nyheter slik de gjør nå uten at det er noe i det. Jeg siterer:SitatHaving failed to get him over the line in January 2015 and again last month, it looks as if Newcastle have got their man at the third time of asking and will confirm Steve McClaren as their new manager over the coming days. That decision looks to be a victory for Chief Scout Graham Carr, who gave his backing to McClaren despite support within the club for other candidates including Patrick Vieira and Michael Laudrup.Resten av saken ligger per nå øverst på siden.
Luke Edwards @LukeEdwardsTele 17m17 minutes agoOk, so I meant Carver and Stone will be told today who new manager is and whether they keep jobs. Far from certain they will stay #nufcHåper dette stemmer i det minste. Må innrømme at det gjør meg ikke stort dersom de to forsvinner, spesielt Stone tror jeg ikke er verdens vanskeligste å erstatte.