20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222852 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #1020 på: 02. Juni 2015, 13:29 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/9873008/patrick-vieira-no-longer-in-contention-for-vacant-newcastle-united-job

Patrick Vieira no longer in contention for vacant Newcastle United job

And it is also understood the club will hold talks with interim manager John Carver in the next few days to clarify his position at St James? Park.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 02. Juni 2015, 13:41 »
Jaja, det var ihvertfall spennende i et par dager.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 02. Juni 2015, 13:42 »
Kunne ikke vare lenge med en så spennende link til jobben, nei. Dritt.
Bring on McClaren og enda 5 år med middelmådigheten Pardew serverte oss.

NUFC.com har normalt sett vanligvis ikke levert nyheter slik de gjør nå uten at det er noe i det. Jeg siterer:

Sitat
Having failed to get him over the line in January 2015 and again last month, it looks as if Newcastle have got their man at the third time of asking and will confirm Steve McClaren as their new manager over the coming days.

That decision looks to be a victory for Chief Scout Graham Carr, who gave his backing to McClaren despite support within the club for other candidates including Patrick Vieira and Michael Laudrup.

Resten av saken ligger per nå øverst på siden.
« Siste redigering: 02. Juni 2015, 13:47 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 02. Juni 2015, 14:23 »
Så sier sikkert McClaren nei for tredje gang og vips står Carver der som head coach frem til 2020 (minst).
Wow..., noe sier meg at det ikke blir mye å glede seg over i 2015/16 sesongen heller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 02. Juni 2015, 14:46 »
Det var liksom litt for godt, eller teknisk sett spennende, til å være sat at Vieira kunne bli vår neste head coach....

Har lest veldig mye posetivt om ham de siste dagene, og spurt meg selv: hvorfor skal han, med sine gode skussmål og muligheter, velge lille Newcastle der han vil bli kvalt og redusert til nok en nikkedukke i rekken av hovedpersoner i Newcastles egen oppsetning av et dukkehjem regisert av Mike (C)AShley....

Og svaret ble (ikke uventet): det vil altså ikke Vieira.
Og jeg kan neimen ikke klandre ham.

Sier litt om situasjonen i klubben når man nå faktisk HÅPER at det blir Steve McLaren...

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 02. Juni 2015, 15:03 »
Bare last hus og hjem på at det blir Steve McClares. Har det fra "kilde" ;)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 02. Juni 2015, 16:13 »
Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.
I følge de fleste aviser er han ikke aktuell lenger.

John Carver kan fortsatt være aktuell, selv om vi ser på andre kandidater?
Jeg har ikke sett noen meldinger fra klubbens side om at Carver ikke er head coach neste sesong. Da har det i såfall gått meg hus forbi.
Shields Gazette, Evening Chronicle og The Telegraph melder alle at Carver ikke er aktuell for jobben. Men du må jo gjerne tro at han fortsatt er det.

Jeg sier ikke at jeg tror han er aktuell. Alt tilsier at det blir McClaren, men det forundrer meg ikke at Carver får jobben til slutt. Newcastle er jo et forbanna sirkus, hvor alt kan skje.

Kjipt at Vieira er ute, så får vi se hvem vi ender opp med...
http://www.nufcblog.com/2015/06/02/its-either-mcclaren-or-carver-for-head-coach-no-real-change/

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #1027 på: 02. Juni 2015, 16:15 »
McClaren....... :o :-[ :-X :-\ :'(

Er så trist om vi ender med nok en uspennende løk som han....
No fate but what you make

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 02. Juni 2015, 17:09 »
Carver hadde vore verst, men er ikkje overbegeistret for McClaren. Ikkje veldig overraskende.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 02. Juni 2015, 17:13 »
Luke Edwards ‏@LukeEdwardsTele  17m17 minutes ago
Ok, so I meant Carver and Stone will be told today who new manager is and whether they keep jobs. Far from certain they will stay #nufc

Håper dette stemmer i det minste. Må innrømme at det gjør meg ikke stort dersom de to forsvinner, spesielt Stone tror jeg ikke er verdens vanskeligste å erstatte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 02. Juni 2015, 18:49 »
Kunne ikke vare lenge med en så spennende link til jobben, nei. Dritt.
Bring on McClaren og enda 5 år med middelmådigheten Pardew serverte oss.

NUFC.com har normalt sett vanligvis ikke levert nyheter slik de gjør nå uten at det er noe i det. Jeg siterer:

Sitat
Having failed to get him over the line in January 2015 and again last month, it looks as if Newcastle have got their man at the third time of asking and will confirm Steve McClaren as their new manager over the coming days.

That decision looks to be a victory for Chief Scout Graham Carr, who gave his backing to McClaren despite support within the club for other candidates including Patrick Vieira and Michael Laudrup.

Resten av saken ligger per nå øverst på siden.

Gamlefar Graham Carr som nok engang trumfer gjennom sin vilje.

Når det er sagt så er ikke jeg en av de som renner over av begeistring for Vieira. Kan godt være han blir en god manager, men det trodde jeg om Ruud Gullit også.
Kjøper heller ikke argumentet med at Vieira er en "vinnerskalle" og derfor blir en god manager. Roy Keane er/var også en vinnerskalle, uten at det hjalp han. De aller aller fleste på dette nivået hater å tape og er "vinnerskaller". Å bli eller å være en god manager er mye mer enn bare det.

Det jeg ønsker meg er en manager som er taktisk god. Vi kan ikke spille feiende flott angrepsfotball og samtidig vinne over de beste lagene, så gode spillere har vi ikke. Ikke kommer vi til å få det heller. Men vi kan spille god angrepsfotball å vinne over de svakere lagene, og samtidig gjøre det vanskelig for de beste ved å være dyktige taktisk.

Med Pardew gjorde vi det veldig bra resltatmessig mot de antatt bedre lagene, mens vi altfor ofte underpresterte mot de svakere lagene.
Skal vi få til å prestere bedre og styre flere kamper trenger vi også bedre spillere. Som Vieira sier, han må få "verktøyet" for å gjøre en best mulig jobb. Og ingenting er et bedre "verktøy" enn gode spillere. En jevn og god stall med forskjellige spisskompetanse som kan gjøre laget mer uforutsigbart for motstanderne.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 02. Juni 2015, 19:19 »
Luke Edwards ‏@LukeEdwardsTele  17m17 minutes ago
Ok, so I meant Carver and Stone will be told today who new manager is and whether they keep jobs. Far from certain they will stay #nufc

Håper dette stemmer i det minste. Må innrømme at det gjør meg ikke stort dersom de to forsvinner, spesielt Stone tror jeg ikke er verdens vanskeligste å erstatte.

Jeg tror Stone er en bedre trener enn Carver. Steve Stone har stor erfaring som spiller i Premier League. Han står med landskamper for England og var en del av troppen som kom til semifinale i EM i 1996. Han har hatt flere gode trenere og managere opp igjennom. Han har også vært tålmodig og trente først de yngre lagene før han gradvis har gått mer og mer over til A-laget.

Med alt det "vissvasset" Carver har liret av seg det siste halvåret så er ikke det en mann jeg vil ha med videre.
Som noen av de norske kommentatorene sa da de har sittet nærme nok til å høre de forskjellige trenerne sine instrukser til spillerne sine under kamp. Carver sto bare å skrek ut selvfølgeligheter.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 02. Juni 2015, 20:46 »
John Carver mine damer og herrer! Man kan jo ikke annet enn å glede seg.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 03. Juni 2015, 00:57 »
https://beanbagsports.com/blog/2015/06/02/exclusive-steve-mcclaren-is-the-new-manager-of-newcastle-united/
McClaren blir trener neste uke ifølge Bobb Cass. Virker ikke som noen tulle journalist. Spørsmålet er vel om Carver og Stone blir assistenter. McClaren har etter det jeg kan finne ut jobbet flere ganger med folk som allerede er i klubben.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 03. Juni 2015, 07:51 »
Det som er verst er at me mest sannsynleg beheld Carver og heile støytteapparatet. Kva er det dei har å visa til som kan forsvara at dei skal få fornya tillit? Er det skadesituasjonen dei siste sesongane? Er det poengsankinga kvar gong Carver har hatt ansvaret? Er det alle talenta som kjem gjennom eigne rekker?

No hadde me ein sjanse til å starta med blanke ark. Henta ein manager som har vunne noko og veit korleis ein skal oppnå dette. Og at Ashley hadde gitt denne manageren midlane han trengte for å få det til. Og som kan bygga ein vinnarkultur i klubben. Det eksisterar jo ikkje Newcastle United.

Kunn 1 topp 9 plassering har me under Ashley sitt styre.

Tippar stemninga neste sesong er ganske spent allereie frå sesongstart.