20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.
Sitat fra: Vegard9 p? 01. Juni 2015, 11:40Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.I følge de fleste aviser er han ikke aktuell lenger.
Sitat fra: Daniel p? 01. Juni 2015, 11:58Sitat fra: Vegard9 p? 01. Juni 2015, 11:40Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.I følge de fleste aviser er han ikke aktuell lenger.John Carver kan fortsatt være aktuell, selv om vi ser på andre kandidater?Jeg har ikke sett noen meldinger fra klubbens side om at Carver ikke er head coach neste sesong. Da har det i såfall gått meg hus forbi.
Sitat fra: Vegard9 p? 01. Juni 2015, 13:18Sitat fra: Daniel p? 01. Juni 2015, 11:58Sitat fra: Vegard9 p? 01. Juni 2015, 11:40Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.I følge de fleste aviser er han ikke aktuell lenger.John Carver kan fortsatt være aktuell, selv om vi ser på andre kandidater?Jeg har ikke sett noen meldinger fra klubbens side om at Carver ikke er head coach neste sesong. Da har det i såfall gått meg hus forbi.Shields Gazette, Evening Chronicle og The Telegraph melder alle at Carver ikke er aktuell for jobben. Men du må jo gjerne tro at han fortsatt er det.
Veit dere hva - gitt våre forutsetninger så syns jeg Vieira er et jævla spennende valg. Dristig og risikabelt, ja - men utrolig spennende. Gått gradene i forhold til det å bli en trener. Stort pluss at han har jobbet for akademiet i Shitty. Han kommer ikke rett fra banen til trenerbenken. Videre kjenner han godt til både fransk fotball og England. Det blir dermed ingen kulturkræsj slik det i større grad vil være muligheter for gjennom å hente en trener direkte fra Frankrike. Vieira kjenner PL "ut og inn". Videre må jeg si at Vieiras som spiller var lett å beundre. Vinnerskalle og leder. Godt kontaktnett og tiltrekning til unge spillere tror jeg også vi kan krysse av for.For meg er valget soleklart dersom det står mellom Vieira og McClaren.