20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #1005 på: 01. Juni 2015, 09:41 »
Veit dere hva - gitt våre forutsetninger så syns jeg Vieira er et jævla spennende valg. Dristig og risikabelt, ja - men utrolig spennende. Gått gradene i forhold til det å bli en trener. Stort pluss at han har jobbet for akademiet i Shitty. Han kommer ikke rett fra banen til trenerbenken. Videre kjenner han godt til både fransk fotball og England. Det blir dermed ingen kulturkræsj slik det i større grad vil være muligheter for gjennom å hente en trener direkte fra Frankrike. Vieira kjenner PL "ut og inn". Videre må jeg si at Vieiras som spiller var lett å beundre. Vinnerskalle og leder. Godt kontaktnett og tiltrekning til unge spillere tror jeg også vi kan krysse av for.

For meg er valget soleklart dersom det står mellom Vieira og McClaren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1006 på: 01. Juni 2015, 11:34 »
Enig Kristoffer! Han er nok en mann som vil bringe entusiasmen tilbake. Men jeg er temmelig overbevist at McLaren blir mannen. Han er en "company man", kjenner Carr fra før og vil trolig høre på hans transferråd, samt at han trolig greit vil klare Ashleys hovedmål: topp 10/12.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1007 på: 01. Juni 2015, 11:40 »
Enig Kristoffer! Det er kanskje å gamble, men jeg tor at Vieira er hva klubben trenger nå.
Forhåpentligvis er dette avklart i løpet av denne uken ;)

Liker ikke at Carver fortsatt ser ut til å være aktuell.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1008 på: 01. Juni 2015, 11:58 »
I følge de fleste aviser er han ikke aktuell lenger.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 01. Juni 2015, 12:14 »
Ashley vil jo ikke rykke ned. Tviler sterkt på at han ansetter Carver.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1010 på: 01. Juni 2015, 13:18 »

John Carver kan fortsatt være aktuell, selv om vi ser på andre kandidater?
Jeg har ikke sett noen meldinger fra klubbens side om at Carver ikke er head coach neste sesong. Da har det i såfall gått meg hus forbi.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 01. Juni 2015, 14:04 »
The Evening Chronicle melder i flere artikler at Carver ikke skal være aktuell for jobben lengre. Blant annet nevnes det kort her:

Yet still, engaging with Vieira is a pleasant surprise and what we do know now is that United have a shortlist of three or four. Vieira is on it and so is Steve McClaren, but Carver is not. That is for the best. So we know two, but there is another candidate ? not Remi Garde and not Christophe Galtier ? who is interesting them.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/patrick-vieira-newcastle-united-its-9362272#ICID=FB-Chron-main
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1012 på: 01. Juni 2015, 14:28 »

Jeg har ikke sett noen meldinger fra klubbens side om at Carver ikke er head coach neste sesong. Da har det i såfall gått meg hus forbi.
Shields Gazette, Evening Chronicle og The Telegraph melder alle at Carver ikke er aktuell for jobben. Men du må jo gjerne tro at han fortsatt er det.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1013 på: 01. Juni 2015, 14:58 »
Fra SkySports:
Sources: West Ham are talking to the following about the vacant manager position: De Boer, Unai Emery, Slaven Bilic & Marcelo Bielsa

West Ham leter på en interessant hylle

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1014 på: 01. Juni 2015, 15:41 »
Har liten tro på Bielsa i PL. De tre andre er uten tvil høyst interessante.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1015 på: 01. Juni 2015, 15:59 »
Syntes Vieira hørtes veldig spennende ut jeg også. Klart det er gambling med en unproven manager - men som påpekt så har han mange kvaliteter, personlighetstrekk, erfaringer og ikke minst nettverk som gjør at han har gode muligheter for å lykkes. Sikker kan man ikke være før han har fått prøvd seg, men siden det er så åpenbart at vi trenger en skikkelig opprenskning og fornyelse - hvorfor ikke gamble litt med manageren og prøve noe nytt og spennende? Jeg tror det skal gå veldig galt før det blir så mye verre enn hva andre kandidater kan få til, spesielt når man ser på hvem andre som er aktuelle.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 01. Juni 2015, 18:53 »

Shields Gazette, Evening Chronicle og The Telegraph melder alle at Carver ikke er aktuell for jobben. Men du må jo gjerne tro at han fortsatt er det.

I tillegg ba Carver om bekreftelse før han dro på ferie. Ettersom han ikke har kommet ut og sagt noe vil jeg tro han fikk beskjed om at han ikke er vår head coach neste sesong. Klubben kommer ikke til å gå ut og bekrefte at Carver ikke fortsetter, de kommer nok bare til å bekrefte vår nye head coach. Carver jo bare  midlertidig.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 01. Juni 2015, 20:49 »
Veit dere hva - gitt våre forutsetninger så syns jeg Vieira er et jævla spennende valg. Dristig og risikabelt, ja - men utrolig spennende. Gått gradene i forhold til det å bli en trener. Stort pluss at han har jobbet for akademiet i Shitty. Han kommer ikke rett fra banen til trenerbenken. Videre kjenner han godt til både fransk fotball og England. Det blir dermed ingen kulturkræsj slik det i større grad vil være muligheter for gjennom å hente en trener direkte fra Frankrike. Vieira kjenner PL "ut og inn". Videre må jeg si at Vieiras som spiller var lett å beundre. Vinnerskalle og leder. Godt kontaktnett og tiltrekning til unge spillere tror jeg også vi kan krysse av for.

For meg er valget soleklart dersom det står mellom Vieira og McClaren.

Godt innlegg. Jeg sier ikke nei til Viera. Dog synes jeg det er synd hvis vi ikke prøver oss på De Boer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1018 på: 01. Juni 2015, 20:59 »
Jeg tror de Boer har gjort det klart at han 100 % sikkert blir i Ajax neste sesong. Utelukka vel også LFC da.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1019 på: 02. Juni 2015, 12:10 »

Svært sjeldent klubben kommenterer slikt før ting er 100% på plass, journalister og folk med litt kontakter i klubben derimot kan danne seg et greit bilde av hvordan ting står.
At de kan ta feil og at Carver fortsatt er aktuell er jo en mulighet, men ser på den som veldig liten nå.