20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tremblem

• Gjest
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #795 på: 04. April 2015, 18:07 »
Riktig Frode, og det poenget forsvant under redigeringen min. Det var tider der talentutvikling ikke ble spesielt satset på noe sted i PL, spesielt under Keegan. At Robson i sin tid ikke fikk frem talenter er derimot feil, Ronaldo anyone???

Poenget med å nevne disse var for å sette fokus på hvilket nivå, generelt, jeg mener denne klubben bør hige etter. Og da kommer McClaren til kort.

Ser jo sjøl at vi ikke kommer til å hente Wenger, Jurgen Klopp eller lignende. Så å ta sjansen på en relativt uprøvd manager, som har den rette filosofien er jeg ikke i mot. McClaren faller ikke i den kategorien, han har prøvd og feilet mye, og er i mine øyne ikke noe bedre enn Pardew. Frank de Boer hadde vært realistisk og et hinsides mye mer spennende alternativ en McClaren, men Mr. Pennypincher av en eier vil neppe betale for det.

Ska være førstemann til å strekke henda i været og innrømme jeg tok feil om han viser seg å være "the man", men har store tvil rundt at det noen gang skjer....
« Siste redigering: 04. April 2015, 18:17 av Tremblem »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 04. April 2015, 20:54 »
Riktig Frode, og det poenget forsvant under redigeringen min. Det var tider der talentutvikling ikke ble spesielt satset på noe sted i PL, spesielt under Keegan. At Robson i sin tid ikke fikk frem talenter er derimot feil, Ronaldo anyone???

Tror ikke SBR skal ha cred for Ronaldo (brasilianeren). Flere klubber lå langflate etter han allerede da han som 17 åring vant VM i USA, selv om han ikke spilte ett eneste minutt. Han hadde 2 gode år i PSV med Dick Advocaat som manager før SBR kjøpte han til Barcelona.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #797 på: 05. April 2015, 13:00 »
Haha. Husker Ronaldo i VM i USA i '94. Det må være tidenes beste spiller i et VM som ikke var på banen ett eneste minuttet i løpet av hele mesterskapet...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 15. April 2015, 12:27 »
Går sterke rykter om at Dortmund vil holde en pressekonferanse der de annonserer at Jürgen Klopp gir seg i ettermiddag. Erstatteren skal være Thomas Tuchel, så da regner jeg med at han ikke er aktuell for oss lenger.

Klopp skal ønske seg til England, og har blitt nevnt i sammengheng med City-jobben. Men hvis han er ute etter et mer interessant prosjekt kunne kanskje Newcastle vært noe.

http://www.bild.de/sport/fussball/borussia-dortmund/klopp-bittet-bvb-um-vertragsaufloesung-40552596.bild.html

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 15. April 2015, 12:53 »
Ein draum som dessverre aldri kan skje så lenge Ashley styrer skuta. Synd om vi mister Tuchel dersom han var aktuell for oss, men klarer ikkje å bry meg så veldig mykje så lenge Ashley fortsett er her.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 15. April 2015, 13:04 »
Går sterke rykter om at Dortmund vil holde en pressekonferanse der de annonserer at Jürgen Klopp gir seg i ettermiddag. Erstatteren skal være Thomas Tuchel, så da regner jeg med at han ikke er aktuell for oss lenger.

Klopp skal ønske seg til England, og har blitt nevnt i sammengheng med City-jobben. Men hvis han er ute etter et mer interessant prosjekt kunne kanskje Newcastle vært noe.

http://www.bild.de/sport/fussball/borussia-dortmund/klopp-bittet-bvb-um-vertragsaufloesung-40552596.bild.html

Skulle akkurat til å poste denne selv, og tenkte for meg selv: var egentlig Dortmund i like dårlig tilstand som Newcastle er nå da Klopp tok over klubben i sin tid?

Litt posetiv ønsketenking der, altså. Noe man etterhvert blir flink til som Newcastle supporter....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 15. April 2015, 13:08 »
Var vel noe tilsvarende, selv om det bare hadde vært et par-tre sesonger med skrale resultater.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 15. April 2015, 13:34 »
Angående Tuchel - her mister vi han fordi vi ikke gidder bruker penger på kompensasjon til Mainz...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #803 på: 15. April 2015, 13:55 »
Klopp ferdig i Bor Dor: http://www.vg.no/sport/fotball/tysk-fotball/bekreftet-klopp-ferdig-i-dortmund/a/23434993/

Hadde vært deilig om han hadde lyst på et nytt "prosjekt" ved navn Newcastle. Som en nevner tidligere her - ønsketenkning er noe man blir god på som Newcastle-supporter....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 15. April 2015, 13:59 »
Klopp er vist utslitt og ønsker seg en pause fra fotballen. Han skal vistnok ha fått et "uanstendig million-tilbud" fra en engelsk klubb. AKkurat da jeg leste "uanstendig" så tenkte jeg Newcastle, men det påfølgende ordet "million" utelukket liksom Newcastle igjen...

Tuchel favouritt til å overta på Westfallen, og da er det vel naturlig å anta at Tuchel blir ny trener for Bor. Dor....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 15. April 2015, 14:25 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/jurgen-klopp-could-soon-available-9048082

Klopp kunne blitt tilbudt jobben under tidligere regimer. Nå derimot...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 15. April 2015, 14:58 »
Virker ikkje som han er sugen på å ta eit pauseår. Det var berre det at han ikkje lenger følte at han var rett mann for jobben Dortmund.

http://www.theguardian.com/football/2015/apr/15/jurgen-klopp-no-sabbatical-not-percet-coach
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #807 på: 15. April 2015, 15:16 »
Tror det bare er å glemme Klopp som ny Newcastle hovedtrener. Han vil nok se at spillerstallen ikke er god nok, og eieren er en komplett idiot. Klopp vil nok være aktuell for City og eventuelt Real om Ancelotti ikke får noen trofeer i år.

Synd at Tuchel glipper for vår del, var en av mine favoritter til NUFC-jobben. Skal si meg fornøyd med enten Karanka fra Boro eller Howie fra Bournemouth.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #808 på: 15. April 2015, 15:29 »
Paddy Power med odds på hvor Klopp ender opp.

15/8 - Man City
11/2 - Real Madrid
6/1 - Arsenal
6/1 - Liverpool
7/1 - Barcelona
10/1 - Chelsea
10/1 - Bayern Munich
12/1 - Man United
17/1 - Everton
33/1 - Southampton
33/1 - Atletico Madrid
45/1 - Newcastle
45/1 - West Ham
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 15. April 2015, 15:46 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/jurgen-klopp-could-soon-available-9048082

Klopp kunne blitt tilbudt jobben under tidligere regimer. Nå derimot...

"From Carver to Klopp".

Det kunne vært "some roller coaster ride" det...