20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Paddy Power med odds på hvor Klopp ender opp.15/8 - Man City11/2 - Real Madrid6/1 - Arsenal6/1 - Liverpool7/1 - Barcelona10/1 - Chelsea10/1 - Bayern Munich12/1 - Man United17/1 - Everton33/1 - Southampton33/1 - Atletico Madrid45/1 - Newcastle45/1 - West Ham
Sitat fra: Milburn p? 15. April 2015, 15:29Paddy Power med odds på hvor Klopp ender opp.15/8 - Man City11/2 - Real Madrid6/1 - Arsenal6/1 - Liverpool7/1 - Barcelona10/1 - Chelsea10/1 - Bayern Munich12/1 - Man United17/1 - Everton33/1 - Southampton33/1 - Atletico Madrid45/1 - Newcastle45/1 - West HamMye rart på den lista der synes jeg. blant annet arsenal, chelsea og manchester united, tre lag jeg overhode ikke ser for meg at skal bytte manager etter sesongen lagene har nå. I den grad behov for ny manager skal spille noen som helst rolle for oddsen så vil jeg si at vi er like sannsynlige som flere av de andre lagene (blant annet everton). Men så skal han ha lyst til å lede oss også da
Julen Lopetegui? Kan han vere interessert i å ta over ein klubb i kunstig koma, som vår? Har ikkje sett eit sekund portugisisk seriefotball på lange tider, men Porto går jo godt i Europa. Likte at dei virka til å ha ein gjennomført plan i går, med fokus på viktige detaljar (dødballar, rollene til Quaresma og Martinez). Er vel ikkje van med kolossale transferbudsjett der han er, heller.
Hvis denne mannen får jobben permanent til sommern så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.
http://www1.skysports.com/football/news/11678/9809480/john-carver-says-he-is-up-to-the-job-at-newcastle-despite-defeatsJeg er så lei av måten han ALLTID skal fremme seg selv og fortelle hvor riktig han gjør alt. Omtrent all kontakt han har hatt med media har resultert i en eller annen uttalelse der han unnskylder seg selv, og fraskriver seg ansvar for dårlige resultater. Enten så skylder han på suspensjoner, dårlig innsats, negativitet i spillergruppa osv osv. Og når han makter å si: "...I think I'm getting the best out of the group of players we have." og "It would be interesting to see if any manager or head coach has had this sort of situation in their career.", så kjenner jeg at jeg får krampe i hjernebarken. Jeg kan ikke huske sist en "manager" dreiv å fraskrev seg ansvar på denne måten. Hvis denne mannen får jobben permanent til sommern så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.