20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
http://www.nufcblog.com/2015/03/26/carver-getting-closer-to-permanent-newcastle-job/I følge lokalpressa. Eg fryktar verkeleg denne sommaren her.
Tror McClaren kunne vært helt ok, spesielt hvis vi bestemmer oss for å gå engelsk. Har gjort det bra med Derby nå og spiller underholdende fotball, med noe tregt spill på den siste tredjedelen. Vet ikke spillere han har fått gjennom i andre klubber, men hadde en decent liste i Boro ihvertfall:Ross TurnbullBrad JonesDavid WheaterLuke WilkshireStewart DowningAdam JohnsonLee CattermoleJames MorrisonDanny Graham
Du leser tydeligvis ikke hva jeg skriver. Skriver at nei, de er ikke så ekstremt gode, men dette kan da heller ikke McClaren ta skyld for. Det han kan påta seg ansvaret for er at han ga de sjansjen i Premier League. Dette er det viktigste man kan gjøre som manager. Hvordan en spiller tar vare på karrieren sin er opp till spilleren og ikke manageren, men det å gi de sjansen er det manageren som har ansvaret for. Pardew ga i imine øyne aldri gitt unggutta våre nok sjanser, Campbell, Haidara, Vuckic og nå Armstrong fikk/får sjelden mer enn 15 min på banen nå og da. Unggutter må man gi sjansen over en lengre periode og så se hvordan de tar vare på den.Dette gjorde forøvrig McClaren med Will Hughes også i Derby tl tross for varierende form.Som sagt ikke noen enorm fan av McClaren som vår nye manager. Men at han har en historie for å gi unggutter ORDENTLIGE sjanser er tydelig.
Jeg har opplevd tiden under Keegan, og jeg har opplevd tiden under Bobby Robson. Der ligger ambisjonsnivået og forventningene mine til denne klubben.