20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222182 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #780 på: 22. Mars 2015, 10:56 »
Tror ikke på noen når det snakkes om at til sommeren "skal det brukes penger" Joda, det kommer nok sikkert inn 4-5 spillere, men pengene til de kommer nok først fra et salg. Sissoko, Perez eller Krul (en av de)

Det er så mange spillere jeg vil ha ut og dette klarer en ikke på 1 vindu.

Noe nytt om De Boer?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 22. Mars 2015, 15:27 »
Eneste nye om De Boer er at han har forlenget med Ajax...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #782 på: 27. Mars 2015, 06:06 »
http://www.nufcblog.com/2015/03/26/carver-getting-closer-to-permanent-newcastle-job/

I følge lokalpressa. Eg fryktar verkeleg denne sommaren her.

Tremblem

• Gjest
« Svar #783 på: 29. Mars 2015, 18:50 »
http://www.nufcblog.com/2015/03/26/carver-getting-closer-to-permanent-newcastle-job/

I følge lokalpressa. Eg fryktar verkeleg denne sommaren her.

Chronicle skriver så mye synsing og dritt hver dag, gjerne også motsettende artikler om du føler med over noen dager. Tas med STOR klype salt! De er akkurat like bedritne som VG, Dagbladet, Nettavisen osv med tulleartikler for å generere klikk.

Tremblem

• Gjest
« Svar #784 på: 03. April 2015, 11:00 »
Denne gjentar seg litt for ofte til at jeg liker det, Steve McClaren?

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/steve-mcclaren-speaks-newcastle-united-8971952

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! Nok en løk i samme kurven som Pardew, Bruce, osv, osv......

1. Middlesbrough, SACKED. Fikk i tillegg MYE kritikk for kjedelig og negativ fotballfilosofi
2. England, SACKED
3. Twente, gode resultater, vant ligaen før han gikk til Wolfsburg
4. Wolfsburg, SACKED
5. Nottingham Forest, SACKED
6. Twente, SACKED
7. Gjør det nå bra med Derby i Championship, men formen har vært dalende med 4 tap på de 6 siste

Så vidt jeg har fått med meg, har han heller ingen track record for å være flink til å utvikle unge spillere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_McClaren
« Siste redigering: 03. April 2015, 11:02 av Tremblem »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #785 på: 03. April 2015, 15:12 »
Tror McClaren kunne vært helt ok, spesielt hvis vi bestemmer oss for å gå engelsk. Har gjort det bra med Derby nå og spiller underholdende fotball, med noe tregt spill på den siste tredjedelen.

Vet ikke spillere han har fått gjennom i andre klubber, men hadde en decent liste i Boro ihvertfall:

Ross Turnbull
Brad Jones
David Wheater
Luke Wilkshire
Stewart Downing
Adam Johnson
Lee Cattermole
James Morrison
Danny Graham

Tremblem

• Gjest
« Svar #786 på: 03. April 2015, 16:08 »
Tror McClaren kunne vært helt ok, spesielt hvis vi bestemmer oss for å gå engelsk. Har gjort det bra med Derby nå og spiller underholdende fotball, med noe tregt spill på den siste tredjedelen.

Vet ikke spillere han har fått gjennom i andre klubber, men hadde en decent liste i Boro ihvertfall:

Ross Turnbull
Brad Jones
David Wheater
Luke Wilkshire
Stewart Downing
Adam Johnson
Lee Cattermole
James Morrison
Danny Graham

Med unntak av Downing og Johnson som har hatt perioder der de har vært gode, var det etter mitt syn ikke mye å juble for på den lista der.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 03. April 2015, 17:35 »
Han kan jo ikke klandres for at de ikke har blitt enorme spillere. Poenget her er at han har fått frem PL-spillere og gitt de sjansen. Han kan jo ikke klandres for hvordan resten av karrierene deres har gått. Man må gi unggutter sjansen. Se bare på hvor lite Armstrong får spille for oss. Hadde kun ett ordentlig innhopp hvor han fikk litt tid og det var forrige kamp mot Sunderland. Da sto han bak to store sjanser og kunne/burde hatt en scoring. Hvordan han ikke har fått spille mer etter det er for meg et mysterium. Du må gi unggutter sjansen over tid, og tåle noen varierende prestasjoner. Få managere klarer dette, Rodgers er best på det + pluss Southampton. Om McClaren er rett mann for oss stiller jeg meg tvilende til. Men den listen Daniel hadde der er imponerende i line øyne. Vi snakker her om tiden hans i EN klubb.

Tremblem

• Gjest
« Svar #788 på: 03. April 2015, 20:24 »
Har dere sjekka statsene på de spillerne der?

Ingen av de som har blitt til noe som helst bortsett fra benkefyll, med unntak av Johnson og Downing. Jada, vet Cattemole også spiller mye, ikke noe å spare på i mine øyne. Ikke noe som helst bevis for hva jeg mener kvalifiserer til å være dyktig på spillerutvikling. Er dere fornøyd med det, your choice... Dette er ikke bedre enn hva vi har i klubben i dag.

Stinker av middelmådighet ingen Newcastlesupporter etter mitt syn bør være fornøyd med....

« Siste redigering: 03. April 2015, 20:33 av Tremblem »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 03. April 2015, 21:34 »
Du leser tydeligvis ikke hva jeg skriver. Skriver at nei, de er ikke så ekstremt gode, men dette kan da heller ikke McClaren ta skyld for. Det han kan påta seg ansvaret for er at han ga de sjansjen i Premier League. Dette er det viktigste man kan gjøre som manager. Hvordan en spiller tar vare på karrieren sin er opp till spilleren og ikke manageren, men det å gi de sjansen er det manageren som har ansvaret for.

Pardew ga i imine øyne aldri gitt unggutta våre nok sjanser, Campbell, Haidara, Vuckic og nå Armstrong fikk/får sjelden mer enn 15 min på banen nå og da. Unggutter må man gi sjansen over en lengre periode og så se hvordan de tar vare på den.

Dette gjorde forøvrig McClaren med Will Hughes også i Derby tl tross for varierende form.

Som sagt ikke noen enorm fan av McClaren som vår nye manager. Men at han har en historie for å gi unggutter ORDENTLIGE sjanser er tydelig.

Og btw, "statsene" til de spillerne er minst 6 fulle karrierer i verdens beste liga og 2 med landskamper for England. Hvor har unggutta våre endt opp de siste sesongene? Tror du det er vanlig å produsere en Premier League spiller hver sesong?
« Siste redigering: 03. April 2015, 21:38 av Andymag »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 03. April 2015, 21:36 »
Synes absolutt at James Morrison er en god spiller, ikke minst en fin spillertype.

Når det gjelder McClaren så sier jeg tja. Som Daniel sier burde det ikke være mange rutinerte, engelske typer foran på lista, men det gir meg heller ikke vann i munnen.

Tremblem

• Gjest
« Svar #791 på: 03. April 2015, 21:54 »
Du leser tydeligvis ikke hva jeg skriver. Skriver at nei, de er ikke så ekstremt gode, men dette kan da heller ikke McClaren ta skyld for. Det han kan påta seg ansvaret for er at han ga de sjansjen i Premier League. Dette er det viktigste man kan gjøre som manager. Hvordan en spiller tar vare på karrieren sin er opp till spilleren og ikke manageren, men det å gi de sjansen er det manageren som har ansvaret for.

Pardew ga i imine øyne aldri gitt unggutta våre nok sjanser, Campbell, Haidara, Vuckic og nå Armstrong fikk/får sjelden mer enn 15 min på banen nå og da. Unggutter må man gi sjansen over en lengre periode og så se hvordan de tar vare på den.

Dette gjorde forøvrig McClaren med Will Hughes også i Derby tl tross for varierende form.

Som sagt ikke noen enorm fan av McClaren som vår nye manager. Men at han har en historie for å gi unggutter ORDENTLIGE sjanser er tydelig.

Will Hughes var et talent lenge før McClaren kom til Derby, hold han utenfor.

Spillerne du drar frem er ikke eksempler på god talentutvikling, noe du sier selv, så hvorfor dra de frem som et argument for at McClaren er god på talentutvikling? Han har gitt de sjansen? Hva så? Hadde de hatt talent, som McClaren tok vare på, så hadde de nådd mye lenger! Dummett har også fått sjansen, Gouffran har også fått sjansen... Ikke noe å rope hurra for av den grunn.

Skjønner seriøst ikke hvorfor du argumenterer for McClaren? Middelmådigheten stinker lang vei, og Newcastle kan få noe langt bedre, om han feite løken på topp vil!

« Siste redigering: 03. April 2015, 22:07 av Tremblem »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 04. April 2015, 03:32 »
Det er talentutviklere på akademiet som har hovedoppgaven i å bedrive talentutvikling. Når man kommer opp på 1. laget må spillere også begynne og ta større ansvar selv. Da er du på det høyeste nivået og da gjelder det og prestere eller forsvinne til et lavere nivå. Det viktigste en manager kan gjøre her er og gi de tid.

Mener du at man bare skal anrkjenne verdensklassespillere som god talentutvikling? Morrison, Weather, Cattermole, Johnson og Downing har vært nøkkelspillere i sine klubber i en årrekke. Det er da god talentutvikling fra klubben sin side. Herregud, synes du ikke det er god talentuvikling av Boro(!!!) å få fram spillere som Downing og Johnson!? Da har du et urealistisk syn på talentutvikling. Begge de gutta har vel endt opp med en bedre karriere enn de to største talentene vi har fått frem de siste ti årene. (I mine øyne N'Zogbia og Carroll). Selvfølgelig med unntak av Krul som jeg glemte.

Og Hughes var et talent ja, helt riktig. Men når du som manager velger å gi et 17år gammelt talent en startplass i en fysisk liga som Championship over en lengre periode så har du lykkes med det som er jobben din. Med andre ord et strålende eksempel i McClaren sin favør og hvordan du kan si at det ikke teller er for meg et under.

Carroll var et bra talent da Hughton tok over, men ikke alle ville gitt en 20-åring så mye tillitt i klubbens viktigste sesong kanskje noensinne. Og som vi husker bøttet han ikke inn i starten, men fikk tillitt over tid.

At du trekker frem spillere som Gouffran (som var 24 år da han ankom) og Dummett (som ble feilaktig satset på foran Haidara) gjør at jeg finner argumentasjonen din ganske håpløs.

Men nok om dette, jeg er ingen enorm tilhenger av McClaren som manager, men som Daniel sier så er han det beste alternativet når man ser på de vi blir seriøst linket til for øyeblikket. Derby har jo spilt underholdende fotball i to år nå, med fokus på unge spillere (ja, dette gir jeg McClaren æren for) og jeg vil helt klart gi han en sjanse om han skulle ende som vår nye manager.

Tremblem

• Gjest
« Svar #793 på: 04. April 2015, 14:09 »
Jeg har opplevd tiden under Keegan, og jeg har opplevd tiden under Bobby Robson. Der ligger ambisjonsnivået og forventningene mine til denne klubben.

McClaren er etter mitt syn langt unna det nivået, både når det gjelder resultater i klubbene han har vært, og han passer etter mitt syn, ikke inn i profilen Newcastle visstnok skal følge, med talentutvikling. Igjen, mitt ambisjonsnivå da er å få frem landslagspillere for store nasjoner som Tyskland, England, Frankrike, Spania og Italia, samt land som Nederland, Belgia, Portugal og div. fra Sør-Amerika. Ikke en halvgod traver som det finnes nok av i klubben fra før, Saylor, Dummett, osv, som etter mitt syn ligger på nivå med spillerne du drar frem på lista di.
At det er mange i et støtteapparat som gjør jobben, selvfølgelig, men det overordnede ansvaret ligger uansett på manageren/head coachen. Mange av spillerne du nevner har gjort en grei nok jobb her og der, men de er ikke akkurat resultatet av hva jeg mener er vellykket talentutvikling. Som nevnt, se til Ajax og Southampton som er av de beste i dag, glemte Arsenal også, produserer talenter med høyt nivå på løpende bånd. Der ligger lista for hvor Newcastle bør ligge.

Dessverre deler nok heller ikke Mike Ashley mitt ønske om ambisjonsnivå, og jeg blir svært overrasket om situasjonen er spesielt annerledes neste år rundt disse tider. En middelmådig head Coach, med middelmådige resultater og en middelmådig stall der de få spillerne som viser noe som helst ut over det gjennomsnittlige selges til Tottenham, Liverpool eller ender som stallfyll i PSG.
« Siste redigering: 04. April 2015, 14:41 av Tremblem »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 04. April 2015, 15:13 »
Jeg har opplevd tiden under Keegan, og jeg har opplevd tiden under Bobby Robson. Der ligger ambisjonsnivået og forventningene mine til denne klubben.

Det har jeg også og jeg vil påstå at ingen av dem var noe særlig når det kom til talentutvikling. Så hvorfor nevne dem når man snakker om talentutvikling? Greit Robson fikk frem S. Taylor og Peter Ramage, men du vil ha frem landslagsstjerner hos de beste nasjonene..........
Da mener jeg det må jobbes iherdig med de aller aller yngste. Dette er i mine øyne utenfor manager eller head coach sin oppgave å styre/passe på. Dette skal være en filosofi klubben har uavhengig av hvem som er A-lags trener/manager.