Våteste drømmen er jo fått huke taki Frank de Boer. Er mange faktorer som spiller inn her siden jeg liker han godt som trener. Er jo greit nok at Æresdivisjon er i en litt annen nivå kontra PL, Bundesliga og Serie A osv osv. Sånn som han har fått til i Ajax er helt fantastisk. de Boer er ikkje kjent for å kjøpe i rubbel og bit av store stjerner, siden Ajax har en fantastisk måte på å drive klubben på.
Samtidig måten FdB vil at fotballen skal spille, så er den VELDIG dristig med veldig høy risiko. Om det funker i PL, er det ingen som vet. Likevel er denne fotballfilosofien veldig morsomt å se på. Se bare på når Ajax slo Man City i Champions League for noen år tilbake. Helt fantastisk å se på. FdB kan tilføre mye til Newcastle etter min mening. Liker å bruke unge, sultne spillere, samtidig bruker mye rotasjon på laget. Hadde våre jævlig fett om vi fikk FdB, samtidig om han kan lokke til seg Dennis Bergkamp som sin høyre hånd som assistent trener. Kan tippe på at Vurnon Anita og Siem de Jong vil gjerne ha tilbake sin gamle trener til Newcastle, but who knows?
Jeg forstår godt at FdB ikke vil dra nå ettersom han har lovet Ajax å bli der ut sesongen pga serien i Æresdivisjon og Europa League. Stygg rett for at vi kommer til å hente noe ala Steve McClaren type til Newcastle.