20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #615 på: 10. Jan. 2015, 18:58 »
Kyllingmannen, husk at vi er midt i et overgangsvindu da ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 10. Jan. 2015, 19:25 »
Tror kanskje Ashley ikke har noe i mot å ansette Carver, billigste løsning.

Likte ikke fokuset på "El Tel" jeg heller....

Tenkte det samme om Carver jeg også, men hvis (C)Ashley ville gått for den løsningen, hvorfor er det da ikke allerede blitt gjort permanent...?

Slik Carver hadde satt det opp idag skal ikke vi supportere være så grinete over. Han turte og satse på bortebane, kanskje naivt, men det minnet veldig om hva SBR også hadde gjort.
Vi spilte med høyt press, med bredde og skapte sjanser helt til vi fikk et elendig pissmål imot.

Om det er dette Carver står for tar jeg gjerne han frem til sommeren. Viser han gode takter da skal han få lenger tid.

Førstevalget midt er han derimot ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 10. Jan. 2015, 19:38 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/remi-garde-ready-take-job-8419385

Ryktene rundt Remi Garde blir stadig større fra Frankrike.  Han skal være klar til å starte ASAP.
Og har visstnok en langsiktig visjon lik det Wenger har gjort i Arsenal.
Per dags dato seiler Garde opp som soleklar favoritt til å bli ny trener.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #618 på: 10. Jan. 2015, 19:48 »
Det du ikke forteller er at klubben skal vente til ETTER Southamptonkampen med å gå i dypere diskusjoner. Altså her er en decent trener klar og motivert til å starte i morgen. Alikevel skal Ashley vente... Vente på hva? Det bør være noe i de Boer-duren. En uke midt i januarvinduet er jo døden!
Skal vel bare selge unna Krul og Sissoko først tenker jeg...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Tremblem

• Gjest
« Svar #619 på: 10. Jan. 2015, 21:16 »
Det du ikke forteller er at klubben skal vente til ETTER Southamptonkampen med å gå i dypere diskusjoner. Altså her er en decent trener klar og motivert til å starte i morgen. Alikevel skal Ashley vente... Vente på hva? Det bør være noe i de Boer-duren. En uke midt i januarvinduet er jo døden!
Skal vel bare selge unna Krul og Sissoko først tenker jeg...

Har stått så mye motstridene piss i avisene om dette, så tror det lureste er å ta det med en stor klype salt. Mye fri fantasi fra diverse sportsredaksjoner.  :nei:

Håper dog de får rævva i gir og får på plass en løsning innen rimelig tid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 10. Jan. 2015, 21:24 »
Jada, det er spesielt dersom vi skal drøye den så lenge dersom Garde uansett er han vi faller på.
En liten oppdatering fra Lee Ryder sier at franske kilder hevder at Garde er i London i kveld.
Spennende!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 10. Jan. 2015, 21:27 »
Om Garde er mannen de vil ha, og han er i London så er det vel ikke noen grunn til å drøye det noe lenger. Ansett en trener også får Charnley og Carr bruke resten av januar til å få inn minimum en forsvarer.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #622 på: 10. Jan. 2015, 22:52 »
Ser ikke helt fascinasjonen av Remi Garde. 3 sesonger som Lyon-manager, that's it. Rundt 50% win-prosent, og vant cupen.

Men gratis og snakker fransk.  :happy:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 10. Jan. 2015, 22:57 »
http://frenchfootballweekly.com/2013/04/28/olympique-lyonnais-the-tactical-debrief/

Leste litt på denne, og fant egentlig endel likheter med Pardew?
Nå måtte vel Garde innfinne seg med en ny realitet der PSG kom med alle sine millioner og Lyon slet med mager økonomi ut fra hva jeg har lest? Har inntrykk av at du, Milburn, uansett har god peiling på fransk fotball, så du vet sikkert mer om dette? En seiersprosent på 50 % er jo heller ikke ille da.
Så er det jo en gang slik at vi ikke får noen manager/trener fra øverste hylle under Ashley. Da gjelder det jo å finne noen som kan optimalisere resultatene under dagens modell.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #624 på: 10. Jan. 2015, 23:10 »
Er det noen som har hørt noe mer angående Christophe Galtier? Er han helt utelukket? Føler han, samt Garde og de Boer, er de tre beste alternativene våre.. Selvfølgelig da med de Boer som nr.1!

Orker bare ikke en gammel kjenning fra England...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 10. Jan. 2015, 23:16 »
Ut i fra det jeg har lest er det Christophe Galtier som kan virke mer "lik" Pardew.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #626 på: 10. Jan. 2015, 23:56 »
Oki, det kan godt stemme.. Har bare sett at flere har snakket bra om han! Samtidig, har eg lest at Garde er den av de som er mest lik Pardew  :P haha.. Men ikke vet eg!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 11. Jan. 2015, 07:06 »
Lyon overtar tabellteten idag med seier over svake Toulouse. Den nye manageren Hubert Fournier har virkelig fått sving på det gamle storlaget igjen. Mestscorende i ligaen.

Når det kommer til Galtier og Saint Etienne så har de kun sluppet inn 13 mål til nå. Desidert minst i ligaen. Til gjengjeld så har laget kun scoret 24 mål på 20 kamper.

Remi Garde vet jeg vet jeg veldig lite om. Han har vært assistent til Gérard Houllier i flere sesonger, så vi får håpe han ikke er like defensiv som sin "lærer". Men det skal godt gjøres.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 11. Jan. 2015, 10:45 »
Som flere har nevnt så led Garde veldig av at klubben slet med økonomien da han ankom Lyon, og han mistet et lass av gode spillere. I sin andre sesong for klubben hadde laget en gjennomsnittsalder på 23 år eller noe sånt, og endte på 3. plass bak PSG og Marseille. Ikke dumt.

Jeg er uansett veldig keen på Garde. Kun de Boer som frister mer.
Nei.