20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Bruce sier jo bare det han er "nødt" til. Han er nok fremdeles en av favorittene. Jeg er heller ikke sikker på at en ung utenlandsk trener som har ført et lag til midt på tabellen er det riktige valget. Som f.eks. den fyren dere nevner over her, Tomas Duchel, eller Galtier eller hva han heter fra Frankrike. Paul Clement er heller ikke en jeg kan si jeg håper på. Jeg vil for alt i verden holde meg unna Frankrike. Bortsett fra Wenger, og kanskje Houllier, har det vært heller skralt med de andre som har tatt sjansen. Tigana, Santini og Perrin.Kan ikke si at Galtier virker så spennende heller. Frank de Boer og andre nederlandske trenere ser jeg på som ett mye bedre alternativ. Ikke bare produserer Nederland gode spillere på løpende bånd. De produserer også gode trenere og gode managere, med en filosofi om offensiv fotball. Det har de vist opp igjennom alle år. Mange gode trenere er også utdannet etter en av de nederlandske modellene. Som f.eks. Guardiola og Enrique (han i Barcelona). Kan også ta med at det var Luis van Gaal som tok Mourinho inn i trenerteamet i Barcelona. Under SBR var han nesten bare en oversetter, under LvG ble han med i trenerteamet som Joint Assistent sammen med Ronald Koeman. Mourinho har jo også uttalt at han har hentet mye inspirasjon og lært mye fra tiden sammen med van Gaal. Hele Barcelona er jo bygd opp etter en nederlandsk modell. Fra det kjente ungdommsakademiet La Masia til A-laget og måten de trener på/spiller på og hvordan de opp igjennom de forskjellige årstrinnene trener. Med Johan Cruyff som "arkitekt".Derfor håper jeg vi kan få inn en sterk personlighet fra Nederland. En som kan følge opp klubben bedre og se den i "det store bildet", ikke bare resultater der og da ned A-laget. Frank de Boer er en veldig spennende kandidat, desverre tror jeg han er utenfor vår rekkevidde. Men inntil vi har ansatt en manager er det lov og håpe.
http://www.theguardian.com/football/2015/jan/02/thomas-tuchel-newcastle-steven-taylor?CMP=share_btn_tw
Carver kommer til å bli hata i løpet av kort tid. For en ubrukelig mann. Frykter virkelig at han blir ansatt. Da er vi like langt.