20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #165 på: 08. Des. 2010, 11:31 »
Tja, verdt fall CH sin feil med Best og Perch i følge avisene. Det er nødvendigvis ikkje sannheten.

Alt som har gått bra står Ashley og co for, alt som har gått dårlig er CH sin skyld!! At folk tror på dette er helt sinnsykt!!!
Har eg sagt eg trur på det? Det finst ALLTID to sider av ein sak, og det er viktig å få fram alt som blir skreve posetivt og negativt.

Nå mente jeg ikke nødvendigvis deg. Og som jeg skrev under, det kan være noe sannhet i dette, men allikvel så vil jeg være SVÆRT forsiktig med å tro på det som kommer fra den kanten med tanke løgnene de har kommet med tidligere.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 08. Des. 2010, 11:34 »
For å si det sånn, om CH måtte kjøpt en Best og Perch for hver Tiote han finner, og allikvel ikke brukt mer enn 5mp totalt, så hadde Newcastle funnet tidenes ringrev i transermarkedet!! Tiote har 4 doblet verdien sin allerede.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 08. Des. 2010, 11:35 »
Jeg er helt enig i at man ikke skal tro på et fnugg av det som kommer ut av kjeften på styggheta, men det vil være minst like naivt å tro at det var Hughton som i egen høye person insisterte på å hente Cheick Tiotè og Hatem Ben Arfa. At sjefsspeideren er sentral, og kanskje til og med avgjørende, i slike handler er langt i fra usannsynlig. Man må prøve å behandle opplysninger objektivt selv om hatet tar overhånd. Og noe som i alle fall er sikkert er at om speiderstaben har ordna et par gode signeringer, er det ikke dermed sagt at det er "Ashley og gjengen" sin fortjeneste.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 08. Des. 2010, 11:35 »
Så alle gode signeringer som er blitt gjort har ikke CH stått bak, mens de dårlige er hans "feil".

Gir ikke dette flashbacks til sparkingen av Big Sam? Og når Keegan dro?

Alt som har gått bra står Ashley og co for, alt som har gått dårlig er CH sin skyld!! At folk tror på dette er helt sinnsykt!!!

Tenkte akkurat det samme, syns jeg har hørt dette før!

Hvorfor skulle forøverig Ben Arfa snakke så varmt om Hughton som han har gjort, hvis Hughton i utgangspunktet ikke ville ha ham til klubben? Makes perfect sence Ashley!  ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 08. Des. 2010, 11:39 »
It's all over - It's Pardew

http://www.nufcblog.com/2010/12/08/its-all-over-its-alan-pardew/

Noen som har tau?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 08. Des. 2010, 11:40 »
orker ikke mer
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 08. Des. 2010, 11:41 »
Jeg er helt enig i at man ikke skal tro på et fnugg av det som kommer ut av kjeften på styggheta, men det vil være minst like naivt å tro at det var Hughton som i egen høye person insisterte på å hente Cheick Tiotè og Hatem Ben Arfa. At sjefsspeideren er sentral, og kanskje til og med avgjørende, i slike handler er langt i fra usannsynlig. Man må prøve å behandle opplysninger objektivt selv om hatet tar overhånd. Og noe som i alle fall er sikkert er at om speiderstaben har ordna et par gode signeringer, er det ikke dermed sagt at det er "Ashley og gjengen" sin fortjeneste.

Jeg er helt enig, men det er jo hensikten med å ha speidere i klubben. Nemlig å hjelpe manageren med å finne gode spillere. CH sa han hadde fulgt Tiote lenge når han ble kjøpt, helt siden han var i Tottenham, jeg ser ingen grunn til at dette ikke er sant. Og avisene får det til å virke som om CH knapt visste hvem Ben Arfa var før han plutselig kom til Newcastle, men de ser ut til å glemme at Ben Arfa kom med lovord om CH i over en måned før han til slutt endte opp i Newcastle.

Alt er ikke svart og hvitt her, og hadde dette vært første gangen dette har skjedd, så hadde jeg nok vært litt mer avslappet til det hele. Men dette har skjedd TO ganger før...

http://www.nufcblog.com/2010/12/08/its-all-over-its-alan-pardew/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+nufcblog+(The+Newcastle+United+Blog)

Btw, hvor fantastisk er det ikke at CH satt seg i bilen å kjørte til Manchester for å hilse på Ben Arfa etter at han ble kvestet av De Jong. Hvilke andre managere i PL ville gjort det samme?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #173 på: 08. Des. 2010, 11:43 »
Nå er det bare å sitte og vente på at hjemmesiden bekrefter det.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 08. Des. 2010, 11:43 »
Dette er så sjukt. Han prøver å rasere klubben det er jeg sikker på!!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #175 på: 08. Des. 2010, 11:43 »
Me er nok meir enig enn du trur, men du får ikkje fram sannheten berre ved å lese dei posetive artikklane om CH og dei negative om Ashley. Tros at i ein perfekt verden, så hadde alle Newcastle supporter ønska det var sånn.

Godt sagt. Åja, det er naivt å tro at MA står bak alle de riktige avgjørelsene og CH bak alle de feil.

Men jeg må si det er like naivt å tro at MA bruker så uendelig mye av sine egne penger for det han vil klubben vondt. Han har gjort noe tøffe viktige grep for å bedre økonomien i klubben. Og jeg er helt sikker på at han har bedre kontroll på hvor mye penger som er økonomisk forsvarlig å bruke i forhold til alle managere vi kan tenke oss.

Jeg ble utrolig skuffa når CH ble sparket. Men hvis det faktisk ligger en langsiktig gjennomtenkt plan bak det hele, og vi får ansatt en god manager, kan dette bli bra  :) 
FVM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 08. Des. 2010, 11:43 »
"Ashley and Llambias believe the man they have lined up to replace Hughton is the best person to take the club forward in the Premier League, better than Hughton, more experienced and more qualified."

Også kommer de med Pardew!? Helt sinnsykt... Verste dagen i mitt liv som Newcastle supporter.

Bring Back Souness!! Bring Back Fat Fred!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 08. Des. 2010, 11:44 »
Jeg ble utrolig skuffa når CH ble sparket. Men hvis det faktisk ligger en langsiktig gjennomtenkt plan bak det hele, og vi får ansatt en god manager, kan dette bli bra  :) 

Alan Fucking Pardew??!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #178 på: 08. Des. 2010, 11:46 »

Alan Fucking Pardew??!

Ja.... da ble det for verre...
FVM

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil